Ένας είναι ο αυθεντικός (Μαραθώνιος)

athensmarathon1_Δεν είμαι δρομέας (αν και στο παρελθόν μου υπάρχει, όσο και αν κάποιοι το θεωρήσουν απίστευτο μια περίοδος ιδιαίτερα έντονης προπόνησης στίβου στο πλαίσιο προετοιμασίας για τη γυμναστική ακαδημία) και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι συμμερίζομαι την υστερία, σχεδόν, των τελευταίων χρόνων για τους δρόμους μεγάλων αποστάσεων και ειδικά για τους μαραθώνιους. Βεβαίως καθένας κάνει ότι θέλει να κάνει και βεβαίως η άσκηση είναι καλό πράγμα, όμως έχω την εντύπωση ότι πολλοί έχουν χάσει κάπως το μέτρο και ότι αργά ή γρήγορα το ενδιαφέρον θα ξεφουσκώσει.

Το θέμα όμως δεν είναι εκεί. Είναι σε κάτι που «έσκασε» στο Internet τις τελευταίες μέρες και που σχετίζεται με το νέο λογότυπο του Μαραθωνίου της Αθήνας και που κινείται γύρω από τη σελίδα στο Facebook με τίτλο «Μαραθώνιος Αθηνών: Επανασχεδίαση/κατάργηση του νέου λογότυπου». Και ναι, πρόκειται ακριβώς γι αυτό που λέει: κάποιοι χρήστες (υποθέτω δρομείς και οι ίδιοι) είδαν το νέο λογότυπο της διοργάνωσης και το θεώρησαν τόσο άσχημο και άνευ έμπνευσης που ξεκίνησαν μια καμπάνια για τον ανασχεδιασμό του.

Μιλώντας από τη μεριά της επικοινωνίας μπορώ να καταλάβω την αντίδρασή τους. Το συγκεκριμένο λογότυπο πραγματικά τρικλοποδιάζει μια διοργάνωση που έχει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων οπουδήποτε αλλού: είναι η αυθεντική, αυτή που έδωσε στο συγκεκριμένο αγώνισμα το όνομά του. Βλέποντας δε την καμπάνια που έχει κάνει ο ΣΕΓΑΣ για να την υποστηρίξει πραγματικά μένω άναυδος μπροστά στο γιατί αφού σκέφτηκαν ένα σωρό άλλα δε σκέφτηκαν –όπως προτείνουν οι χρήστες της σελίδας στο Facebook- να κάνουν και έναν διαγωνισμό για το λογότυπο ή να ζητήσουν τη βοήθεια κάποιων από τους εκατοντάδες εξαιρετικούς creative που υπάρχουν στην αγορά. Πόσες φορές πρέπει να το πούμε: άλλο το να «έχεις» το αυθεντικό και άλλο να το χειρίζεσαι επικοινωνιακά!



Categories: Internet Life

Leave a comment