Interactive Marketing Conference 2007 – “Η επιστροφή”

“Τελικά ο μόνος που δεν κατάφερε να κάνει live blogging στο IMC ήμουν εγώ” μουρμούρισε ο δράκος κοιτώντας τα μικρά video (thnx Κώστα) λίγο πριν τα ανεβάσει στο YouTube. “Και καλά που δεν έκανα live blogging, αλλά να μην πιω και μαργαρίτες; Αυτό καταντάει σκάνδαλο. Εσύ δεν τραγούδαγες κάτι για παραδόσεις που δεν πρέπει να χάνονται;” Όπως σωστά μαντέψατε, η μουρμούρα συνεχίζεται ακόμα και θα συνεχίζετε για πολλές ώρες. Ο δράκος προφανώς έχει τα ελαττώματά του, αλλά και εγώ έχω τα δικά μου. Και ένα από αυτά είναι η επιμονή μου στο δικό μου σύστημα προτεραιοτήτων. Σ αυτό λοιπόν το σύστημα, η επιτυχία του IMC 2007 ως ουσία για το ποιος μίλησε πως και το τι πήραν τελικά οι σύνεδροι περνάει -καλώς ή κακώς- σε δεύτερη μοίρα – εκτός αυτού ως διοργανωτής δεν έχω σκοπό να ευλογήσω τα γένια μας. Είναι Σάββατο μεσημέρι, ήμουνα ξύπνιος περί τις 48 ώρες για να γίνει το event -που σημαίνει ότι αν περιμένετε σήμερα την κριτική του χάσατε- έχω να γράψω γι αυτό περί τις 6 σελίδες για το αφιέρωμα στο έντυπο και εκτός όλων αυτών για το πως πήγε το IMC θα μιλήσουν αυτοί που το έζησαν ως σύνεδροι (κάτι που ήδη συμβαίνει στους γνωστούς υπόπτους χώρους). Εγώ θα μιλήσω για την άλλη όψη του IMC. Δηλαδή για το ποιοι ήταν εκεί…

Όπου η άλλη όψη λέει πως εκτός από την προσέλευση του κοινού (που ήταν φυσικά μεγαλειώδης και γράφτηκε μια λαμπρή σελίδα στην ιστορία) εμφανίστηκαν πρόσωπα που είχαμε να δούμε χρόνια. Ένα το κρατούμενο. Εμφανίστηκαν πολλά (αλλά πολλά λέμε) καινούρια πρόσωπα. Σε σημείο που αν δεν ήμουν στο τρέξιμο που ήμουνα θα έκανα μίνι – ρεπορτάζ για τους ρούκις της ελληνικής interactive αγοράς. Άμα βοηθήσετε όμως την κατάσταση το κάνουμε και επί τόπου (εκτός αν νομίζετε πως δεν είδα που είχαν πάρει φωτιά οι κάμερες). Δύο τα κρατούμενα μέχρι εδώ. Είδα να φτιάχνεται (επιτέλους) “γαλαρία” έστω και αν δεν έκανε όσο αισθητή περίμενα την παρουσία της. Το πάλεψαν πάντως… Δεν γίνεται αλλιώς παιδιά. Και το φεστιβάλ κινηματογράφου η γαλαρία το έκανε διάσημο. Είδα live blogging αλλά αυτό το είδα και πέρυσι οπότε δεν βάζω κρατούμενο. Και κυρίως είδα πολλούς δύσπιστους να αλλάζουν σιγά σιγά το υπεροπτικό ύφος για περί του internet δρώμενα. Καιρός δεν ήταν παιδιά?

Πάμε τώρα στα δικά μας Highlights.

Είδα Foti με το κράνος – σταθμός και έχω video με την άφιξή του (και έδενε και το Harley λες και υπήρχε περίπτωση με το χιόνι που έπεφτε να του το πάρει κανείς)
Είδα τον τυπάκο του Webz ο οποίος μου εξαφανίστηκε κάποια στιγμή. Δικός μου άνθρωπος
Είδα About SEO και Bizwriter να κάνουν πολλά χιλιόμετρα για να έρθουν να μας δουν.
Είδα X-Psilikatzou και Nasso Kapa (ρε παιδά με σώσατε. Ο Θεός να μου κόβει visites και να σας δίνει banners και εμπνεύσεις)
Είδα Pestaola έτοιμα για ola. Άτιμο Wi-Fi ποιος ξέρει τι χάσαμε από το live στην αίθουσα.
Είδα τις τυπάρες από το Pathfinder που είχα μήνες να δω. Γιώργο…. Δημήτρη… Κάντε γραφεία στην Αθήνα καμιά φορά
Έβαλα απουσίες
Εκτός από την καθιερωμένη photo (που δεν την έχω) έχουμε πλέον και video. Όσοι λείπουν θα πρέπει να φροντίζουμε να μη λείπουν.

Ο Κατάλογος θα συνεχιστεί με τη δική σας συμμετοχή. Εγώ όπως είπα δεν γράφω πύρηνα λογίδρια Σάββατο μεσημέρι και ξενυχτισμένος.

Η συμμετοχή που λέγαμε…

Επιπλέον αναφορές:

Posts

IMC: πήγα κι εγώ (Nylon)

IMC 2007 – The Aftermath (Fotis)

IMC 2007 Report (WebZ)

imc07 live (AboutSEO)

IMC Live blogging (Pestaola)

Interactive Marketing Conference (IMC) 2007 Report (Bizwriter)

Videos

IMC 2007 – Bloggers

IMC 2007 – Patou Nuytemans

Photos

IMC 2007 Photos

ΥΓ. Σε όλους όσους δεν καταφέραμε να πάμε για τεκίλες ζητώ επισήμως συγγνώμη. Αλλά την επόμενη φορά θα ξέρετε. Δεν μπορώ με τέτοιο πανικό να οργανώσω εγώ το project. Θα λέτε που και τι ώρα και θα είμαι εκεί. Τάδε έφη Uroborus ο οποίος πλάι μου ακόμα μουρμουράει…
ΥΓ2. Τα videakia ανεβαίνουν σγα σγα αλλά πρέπει να πάρω και κανά στολίδι για το δένδρύλιο

ΥΓ3. Τα videakia που ανέβηκαν ήδη δεν πρόλαβα ούτε να γράψω comments. Θα γίνει και αυτό και υπάρχουν με όλους τους ομιλητές



Categories: Internet Life

7 replies

  1. Είναι κρίμα πάντως ορισμένοι να απαξιώνουν τόσο πολύ την αγορά με τόσο κραυγαλέα ψέμματα. Τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Τσολακίδης είναι γελοία.

  2. Η παρουσιάσεις που θα μου μείνουν ήταν αυτή του vice president @ research από τη Forrester. και του τύπου από του doubleclick .

    και οι δύο παρουσιάσεις δείχνουν ότι είμαστε πολύ πίσω και “κακο”- χρησιμοποιούμε τον όρο interactive στο marketing. ( θα γράψω κάποιο post)

    επίσης δεν είδα έστω ένα case study για integration των καναλιών της επικοινωνίας (mobile + podcasting , web + mobile ) .. ούτε για SEO , SMM , SMO , corporate blogging , κτλ ..

    επανέρχομαι ..

    και πάλι συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση του και τη θεματική ροή των πάνελ !

    και του χρόνου !

    γ.

  3. @klik. Πρέπει να διάλεξες ίσως το χειρότερο μέρος για να κάνεις τέτοιες βλακείες.

    Για όσους δεν είδαν αναφέρομαι στο
    “Κάνε κλικ εδώ για να βοηθήσεις έναν συνάνθρωπό σου να περάσει όμορφα Χριστούγεννα!!! Κλικ κλικ Σε χρειάζομαι!!!” Από τον Homeboyathens. Το πως θα το χειριστείτε ξέρετε (ξέρουνε klik ξέρουνε αυτό είναι το κακό)

  4. Που θα βρεθούν στοιχεία για το event? Μου κίνησες την περιέργεια.

  5. Καλησπέρα σε όλους. Η συζήτηση υποθέτω ότι θα συνεχιστεί στα άλλα Blogs καθώς εγώ θα λείψω – 1-2 ημέρες (εκτός αν τα καταφέρνω εκεί που θα είμαι με το Blackberry.

    @Sotiris. Στοιχεία επίσημα και εκτενείς παρουσιάσεις θα έχουμε στο περιοδικό. Τα videos θα ανέβουν όλα από αύριο – μεθαύριο (όταν τα καταφέρω δηλαδή) και θα υπάρξει και CD με όλες τις ομιλίες και με τις παρουσιάσεις συγχρονισμένες όπως σε όλα τα Συνέδρια της BC.

    Θα σας δω αργότερα…

  6. Είδαμε πολύ καλές παρουσιάσεις:

    Patou Nuytemans
    Jaap Havier
    Α. Λυμπέρης

    Ανυπομονώ για τα video :)

Trackbacks

  1. IMC 2007 : Μεγάλος απών το Search Engine Marketing » Το Βlog για τις Μηχανές Αναζήτησης

Leave a comment