Πέτρα που κυλάει μαλλί δεν πιάνει…

Το είχε αναφέρει και παλαιότερα το Buzz, αλλά όπως παίρνει τ αυτί μου η κατάσταση βελτιώνεται. Για τις ελληνικές διαφημίσεις στο YouTube λέω και πριν αναρωτηθήτε τι με έπιασε πρωι πρωί σπεύδω να απαντήσω. Στην αρχή ήταν αποσπασματικές ενέργειες – τουλάχιστον αυτό έδειχναν- και πάλι ως δείγμα ήταν θετικό. Τώρα ρίχνω μια ματιά στο Ιf-you-know-who-you-are του Metaxa και βλέπω (πάλι μέσω YouTube) και τηλεοπτικά spots -με τη μετάφρασή τους όπως προβλέπεται- και backstage videos (ακόμα πιο ενδιαφέρον κατά την ταπεινή μου γνώμη μου γιατί το background έχει πάντα μία αίσθηση fun). Και σήμερα το site προσφέρει και chat με τον βασικό πρωταγωνιστή του που είναι ο Νίκος ο Αλιάγας. Απλά πράγματα που δουλεύουν. Ούτε ξανα-ανακαλύπτει κανένας τον τροχό, αλλά ούτε κάθεται και περιμένει να φτάσει το prenetation στο 80% για να κουνηθεί και να δει πως αντιδρούν οι χρήστες.

ΥΓ. Μη με ρωτήσει κανείς αν θα παραβρεθώ (ως Uroborus) το απόγευμα, γιατί θα αρχίσω και εγώ τις ερωτήσεις…



Categories: Internet Life

27 replies

  1. Ενδιαφέρον Project.
    Ακόμη πιο ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε και ποια είναι τα metrics για να αξιολογήσει κάποιος αν θα είναι επιτυχημένο ή όχι το όλο εγχείρημα.

    Πάντως όπως και να πάει πιστεύω οτι είναι μια πολύ καλή κίνηση από το METAXA.

    Πέραν του YouTube όμως, σε άλλα social media γίνεται κάτι ελληνικό;

  2. P.S Δεν σε είδα στο chat :-)

    39 Users Online αυτή τη στιγμή… Χμμ δεν είναι κι άσχημο νούμερο…

  3. Ήμουν εκεί ως Priest… Γέμισε γυναίκες το Chat… Costa

  4. Πράγματι, πολλές γυναίκες…
    Φαντάσου να ήταν πρωταγωνιστής και Sakis :-)

  5. ;-) Είναι να απορείς πάντως. Στο εξωτερικό 5 χρόνια πρίν υπήρχαν sites που έδιναν ενημέρωση μόνο για chat με celebrities. Εδώ, που οι μισοί χρήστες το έχουνε λιώσει το chat και το IRC (και ας λένε οι έρευνες ότι θέλουν) βλέπουμε τέτοιες ενέργειες με το σταγονόμετρο. Και κάτι μου λέει πως δεν φταίνε τα τμήματα PR γι αυτό όσο οι ίδιοι οι celebrities που έχουνε πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο τους.

  6. Η παραπομπή που υπάρχει στο προγούμενο σχόλιο αφορά ένα case study που έγραψα και στο οποίο διερευνώ τις ενέργειες που σχετίζονται με το search engine marketing και την παρουσία του Metaxa στο Google.

  7. Αν στο συγκεκριμένο site βγάλεις τις πληροφορίες που αφορούν τη διαφήμιση τι μένει; Σχεδόν τίποτα.

  8. Χαίρε barak. Συμφωνώ (θα είναι και παράλογο να διαφωνήσω εδώ που τα λέμε), αλλά όλο το site είναι δομημένο πάνω στη διαφήμιση. Εξ ου και το domain …

    Το αν είναι σωστό να δομήσεις ένα site πάνω σε τηλεοπτική διαφήμιση είναι άλλη συζήτηση (ευχαρίστως την κάνουμε). Αν το επιχειρήσεις όμως δεν είναι παράλογο να το απαλλάξεις από άλλες πληροφορίες.

  9. Αν έχει στόχο το συγκεκριμένο site μπορεί κάποιος να μαντέψει ποιος μπορεί να είναι αυτός;

    Έχω και μια άλλη ερώτηση. Οι γυναίκες πίνουν Metaxa; Γιατί με τον Αλιάγα στο chat είναι δεδομένο πως το site μαζεύει γυναίκες.

  10. Έχω την εντύπωση πως εδώ και πολύ καιρό το Metaxa επιχειρεί να αλλάξει την εικόνα που έχει ως ποτό και να προσεγγίσει πολύ περισσότερο τους νέους – αν υποθέσουμε ότι είχε μία συντηρητική νότα τουλάχιστον στους άνω των 35. Εγώ τουλάχιστον όσες διαφημίσεις έχω δει αυτό έχω καταλάβει. Με βάση αυτό γιατί να μην προσεγγίσει τις γυναίκες (στοιχεία για το αν πίνουν δεν έχω φυσικά); Εκτιμώ μάλιστα ότι η πρόταση για Metaxa με Tonic απευθύνεται σ αυτό ακριβώς το target group. Και ο Αλιάγας είναι ότι πεις για branding…

    Τώρα για τους στόχους του site θα μίλαγα αν είχα πρώτα μιλήσει με τους αρμόδιους. Αλλά δεν πρόλαβα (όλο δουλειά δουλειά – κορμί είναι αυτό θα λιώσει)…

    Ανεξάρτητα όμως με όλα αυτά, η δομή του site είναι ένα πράγμα και το SEM ένα άλλο. Και ο Nikos έχει κάνει post που σκοτώνει…

  11. Όλα αυτά τα ωραία που λες δεν φαίνονται πουθενά μέσα στο site. Το site δεν έχει στόχο. Τι το κουράζουμε, είναι δέκα σελίδες όλο κι όλο.

    Η δομή του site υπερέχει του SEM. Τι να το κάνεις το SEM αν δεν μπορείς να κρατήσεις κόσμο στο site σου; Το SEM δεν είναι αυτοσκοπός.

  12. Το SEM ασφαλώς και δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι μία ακόμη μορφή marketing την οποία θα πρέπει κανείς να χρησιμοποιεί στρατηγικά, σε συνδυασμό με όλες τις υπόλοιπες ενέργειες, προκειμένου να επιτευχθεί ο βασικός στόχος ο οποίος έχει τεθεί.

  13. Λυπάμαι, αλλά θα γίνω επικριτικός σαν τον Barak.

    Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Θα προσπαθήσω να τα παρουσιάσω σαν bulletin points, ούτως ώστε, να μπορούμε να τα κουβεντιάζουμε ένα-ένα.

    – Το να σηκώσεις ένα site, και να βάλεις 5-10 photos, και ένα chat με ένα star (που δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είναι αυτός, γιατί δεν είχε webcam) δεν είναι κίνηση web 2.0.
    – Υπάρχει άλλο προωθητικό site που για να το επισκεφτείς πρέπει να πληκτρολογήσεις 23 χαρακτήρες (χωρίς το www. και το .gr)? Quick tizzer… ποιο είναι το domain του site?
    – Για ποιο λόγο το μενού στο site είναι μισό γραμμένο στα αγγλικά και το υπόλοιπο στα ελληνικά? Γιατί δεν φτιάχνουμε 2 εκδοσούλες, που είναι εύκολο, ώστε να μην μπερδεύουμε τον κόσμο?
    – Αν μιλούσαμε πραγματικά για web 2.0 προσπάθεια, τότε θα έπρεπε ο αγαπητός (κατα τ’ άλλα) κ. Αλιάγας να γράφει και κανα κειμενάκι στο site, ως προσωπική άποψη. Τα μόνα κείμενα που υπάρχουν μέσα είναι advertorials (τα οποία με εκνευρίζουν σαν χρήστη).
    – Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ’18+’ στο site. Ας μην ξεχνάμε ότι απευθυνόμαστε σε ενήλικες!
    – Δεν είδα καμία διαδικτυακή προβολή του site. Το be totally honest, το είδα μόλις τώρα, ψάχνοντας το blog του Uro.
    – Θεωρώ ότι για να προωθούνται και να δουλεύουν καλύτερα οι καμπάνιες web 2.0, θα πρέπει να συνεργάζονται με social networking sites (Myspace, Friendster, Hi5, κτλ.). Και τα συστήματα των εν λόγω sites είναι έτοιμα να υποδεχθούν τέτοιου είδους καμπάνιες και οι χρήστες κάνουν interact πιο εύκολα με την σελίδα και το προϊόν.
    – Τέλος, προσωπική άποψη. Και τον Σάκη Ρουβά να βάλει το Metaxa στην διαφήμιση, το profile του δεν μπορεί να το αλλάξει. Αλλά, από την άλλη μου προκαλεί εντύπωση, γιατί επιδιώκουν τέτοια αλλαγή. Σε όσα επαγγελματικά ταξίδια έχω πάει στο εξωτερικό, προσφέρω πάντα 7αστερο Metaxa. Και όλοι είναι super ευχαριστημένοι. Γιατί θέλουν να αλλάξουν το επιτυχημένο high society status, σε FMCG*? Κρίμα δεν είναι για την ιστορία του ποτού? (σαν να θέλουμε να βάλουμε την Bentley, να τρέξει σε κόντρες στην ‘Βούτα).

    Αυτά. Ελπίζω να μην σας κούρασα.

    Προσδοκώ και άλλες τέτοιες καμπάνιες. Επικροτώ την κίνηση του Metaxa (πιο σωστά… της διαφημιστικής που σκέφτηκε την κίνηση)… απλά πιστεύω ότι χρειάζεται λίγο μεγαλύτερη προσοχή, next time.

    *FMCG= fast moving consumer goods

  14. Καλώς σας βρήκα.

    Και εγώ έχω ακριβώς την ίδια απορία με τον fotis. Γιατί brands που έχουν χτίσει εδώ και χρόνια τις αξίες τους και την “φύση” του προσφερόμενου προϊόντος προσπαθούν με σπασμωδικά promotions να τα αλλάξουν όλα. Σίγουρα πίσω από όλα αυτά υπάρχουν σκεπτόμενα άτομα αλλά θα ήθελα να ήξερα το πως σκέπτονται.

    Επειδή ήμουν για κάποιο καιρό στον χώρο της έρευνας είχα αντιμετωπίσει πολλές τέτοιες περιπτώσεις και μόνο αποτυχίες είχαν σημειώσει….
    Χαρακτηριστικότερη όλων ήταν η προσπάθεια της DIAGEO να προωθήσει το Johnie Walker σε ηλικίες 18-24 αναμυγνείωντάς το με διάφορα (χυμούς και άλλα ποτά). Δεν υπάρχει πιστεύω μια γραμμή από τις εταιρείες για το ποιοί είμαστε και που θέλουμε να πάμε το κάθε brand. Σπασμωδικές κινήσεις θα τις χαρακτήριζα…..

    Από την άλλη από αυτές τις κινήσεις συντηρείται η αγορά καθώς και η δημιουργία νέων ισχυρών brands.

    Εκπαίδευση υπάρχει. Ενημέρωση δεν υπάρχει. Και το ίδιο ισχύει και για το SME

  15. Καλώς ήρθες Aris. Προσωπικά δεν έχω να απαντήσω κάτι ούτε σε σένα ούτε στο Foti αναφορικά με την αλλαγή στο brand. Ενδιαφέρον θέμα για να ρωτήσω τους ίδιους – αλλά σε επαγγελματικό τουλάχιστον επίπεδο δεν καλύπτω τέτοιο ρεπορτάζ – συνεπώς δεν θα τρέξω για να το κάνω. Αν βρω όμως κάτι σχετικό θα το θέσω προς συζήτηση.

    Θέλω να προσθέσω τα δύο μου σεντς σε μερικές άλλες καλές επισημάνσεις.

    @Barak: “Τι το κουράζουμε, είναι δέκα σελίδες όλο κι όλο. Η δομή του site υπερέχει του SEM. Τι να το κάνεις το SEM αν δεν μπορείς να κρατήσεις κόσμο στο site σου; Το SEM δεν είναι αυτοσκοπός.” Όντως είναι -παραείναι μάλλον- μινιμαλιστικό. Απ την άλλη ως microsite μπορεί να είναι μικρό. Δεν το έκρινα όμως συνολικά ως site είπα απλώς ότι είνα ενδιαφέρον -και επιμένω- που ενσωμάτωσε μέσα την διαφήμιση και τις σκηνές από τα γυρίσματα. Για το SEM συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είναι αυτοσκοπός και από αυτά που ξέρω -οι ειδικοί εδώ είναι για να συμφωνήσουν ή όχι- αν το site δεν περιέχει content πολύ δύσκολα θα βγάλεις κάτι από το SEM δεν πα να πάρεις και τα μισά keywords του ντουνιά…

    @fotis: Τι ρεσιτάλ ήταν αυτό;

    – “Το να σηκώσεις ένα site, και να βάλεις 5-10 photos, και ένα chat με ένα star (που δεν μπορείς να αποδείξεις ότι είναι αυτός, γιατί δεν είχε webcam) δεν είναι κίνηση web 2.0.” Όχι δεν είναι. Εισάγει όμως κάποια στοιχεία -για το video λέω πάλι- και αυτό είναι καλό δείγμα. Μέχρι εκεί όμως.

    “- Υπάρχει άλλο προωθητικό site που για να το επισκεφτείς πρέπει να πληκτρολογήσεις 23 χαρακτήρες (χωρίς το www. και το .gr)? Quick tizzer… ποιο είναι το domain του site?” :-))))

    “- Για ποιο λόγο το μενού στο site είναι μισό γραμμένο στα αγγλικά και το υπόλοιπο στα ελληνικά? Γιατί δεν φτιάχνουμε 2 εκδοσούλες, που είναι εύκολο, ώστε να μην μπερδεύουμε τον κόσμο?” Αυτό φίλε είναι ένα θέμα για πολλά sites. Και θα εξακολουθήσει να υφίσταται. Δεν νομίζω όμως ότι είναι πάντα τόσο αρνητικό -παρότι και εγώ είμαι φανατικά κατά- Ας πούμε το backstage γιατί να το κάνεις “σκηνές από τα γυρίσματα”; Και αν δεν το κάνεις έχεις ήδη έναν αγγλικό όρο… Αυτό το θέμα θέλει δικό του post…

    “- Αν μιλούσαμε πραγματικά για web 2.0 προσπάθεια, τότε θα έπρεπε ο αγαπητός (κατα τ’ άλλα) κ. Αλιάγας να γράφει και κανα κειμενάκι στο site, ως προσωπική άποψη. Τα μόνα κείμενα που υπάρχουν μέσα είναι advertorials (τα οποία με εκνευρίζουν σαν χρήστη).” Γιατί καταλαβαίνεις ότι είναι advertorial… Συμφώνησα όμως ούτως ή άλλως ήδη ότι για Web 2.0 θέλει δουλειά πολύ ακόμα.

    “- Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ‘18+’ στο site. Ας μην ξεχνάμε ότι απευθυνόμαστε σε ενήλικες!” Δεν λέω κουβέντα…

    “- Δεν είδα καμία διαδικτυακή προβολή του site. Το be totally honest, το είδα μόλις τώρα, ψάχνοντας το blog του Uro.” Έτρεξαν banner-άκια τα είδα με τα ματάκια μου… Για δύο έως τρεις ώρες πριν το chat έπαιζαν αβέρτα. Ότι δεν υπάρχει όμως ούτε περιοδικό ούτε site που να γράφει για κινήσεις εντος web είναι ένα μεγάλο θέμα. Και το πιάνουμε όποτε θέλεις

    Προς όλους. Το πιο ενδιαφέρον τελικά απ όλα είναι ότι για πρώτη φορά κάποιες ενέργειες ενδέχεται να δεχτούν κριτική… Δεν το λέω για είδηση (για όνομα… σε Blog είμαστε) αλλά από τη θεωρία μέχρι την πράξη υπάρχει απόσταση. Προσωπικά θα ξαναδώσω “τροφή” (έχω υπόψη μάλιστα και κάτι πολύ φρέσκο που βγαίνει στον και θα έχει μεγάλη κουβέντα…)

  16. @barak
    Το site δεν έχει στόχο. Τι το κουράζουμε, είναι δέκα σελίδες όλο κι όλο.

    Η δομή του site υπερέχει του SEM. Τι να το κάνεις το SEM αν δεν μπορείς να κρατήσεις κόσμο στο site σου; Το SEM δεν είναι αυτοσκοπός.

    Θα συμφωνήσω οτι το site δεν (φαίνεται) να έχει κάποιον στόχο. Όσο για τις σελίδες δεν θα με ενοχλούσε και μια να ήταν, αρκεί να πετύχαινε τους στόχους της.

    Η δομή και το περιεχόμενο είναι αναφαίρετο μέρος μια στρατηγικής Search Marketing. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το METAXA θα μπορούσε να στραφεί μόνο σε ενέργειες Paid Search (Adwords – InClicks), μιας που δεν έχει επαρκές περιεχόμενο για Organic βελτιστοποίηση.
    Εκτός κι αν η προωθητική ενέργεια ήταν πραγματικά Web 2.0, ώστε να αποκτήσει το site μεγάλο buzz και αρκετά εισερχόμενα links :-)

    @fotis & Aris
    Όσο για το brand, έχω την εντύπωση (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια) ότι έχει βελτιωθεί τελευταία. Δεν νομίζω όμως οτι θα καταφέρει να πάρει με επιτυχία μερίδιο από νεαρά target groups.

    Δυστυχώς όταν προσπαθείς να είσαι τα πάντα τελικά καταλήγεις να μην είσαι τίποτα.

  17. Εχμ, σόρρυ, αλλά το Metaxa απλώς δεν πίνεται. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα λοιπόν. :-)

  18. Απαιχτος ο bizzzz. :D
    Συμφωνώ και επαυξάνω αγαπητέ.

  19. Ούτε η Amstel πίνεται αλλά έχει ένα αξιόλογο web site.

  20. επιτυχία είναι μονο το γεγονός οτι συζητήθηκε έστω και λιγο η διαφήμιση. απλά να μπω και εγώ στη λίστα των αντιφρονούντων λέγοντας οτι το target group του metaxa δεν ειναι απόλυτα συμβατό με το ιντερνετ (κυρίως στην ελλάδα). βεβαια μαλλον στόχος είναι να αλλάξει αυτη η κατάσταση και να διευρύνουν το pool of potential customers αλλα αμφιβάλω αμα πετύχει.

  21. @ spyros
    Δεν θα χαρακτήριζα επιτυχία το γεγονός ότι το κουβεντιάζουμε εμείς εδώ ή το γεγονός ότι μπήκαν 20-30 κοριτσάκια στο site, απλά και μόνο για τον Αλιάγα. Είμαι σίγουρος ότι θα έμπαιναν και στο δικό μου site, αν τον έβαζα να κάνει chat.

    Στην ουσία, με την προσπάθεια που έγινε, φάνηκε να ‘πριμοδοτείται‘ περισσότερο το brand name ‘Αλιάγας‘, παρα το brand name ‘Metaxa‘. (το οποίο δεν φαίνεται ούτε καν στο domain name της προσπάθειας που έγινε).

    Είμαι σίγουρος ότι θα είχε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία η ‘επικοινωνία’ του προϊόντος, αν έντυναν έναν animateur σαν μπουκάλι Metaxa και να τον κυκλοφορούσαν στου Ψυρρή, Σάββατο βράδυ. Και θα κόστιζε πολύ λιγότερο…

    υ.γ. 1. Δεν θέλω να γίνω ισοπεδωτικός με την διαφημιστική (την οποία μόλις τώρα εντόπισα) . Από την πλευρά μου, η κριτική είναι καλοπροαίρετη, με σκοπό να θαυμάσουμε καλύτερες προσπάθειες στο μέλλον.
    υ.γ 2. Θα ήμουν ευτυχισμένος, αν έβλεπα στελέχη διαφημιστικών να εκφράζουν τις απόψεις τους, έστω και ανώνυμα. Μου φαίνεται ότι εμείς οι 5-10 που τα γράφουμε, εμείς οι 5-10 τα διαβάζουμε.

  22. υ.γ 2. Θα ήμουν ευτυχισμένος, αν έβλεπα στελέχη διαφημιστικών να εκφράζουν τις απόψεις τους, έστω και ανώνυμα. Μου φαίνεται ότι εμείς οι 5-10 που τα γράφουμε, εμείς οι 5-10 τα διαβάζουμε.

    Όπως έχει πει κι ο Νιόνιος “οι παρέες γράφουν ιστορία”.

  23. @barak
    “Ούτε η Amstel πίνεται αλλά έχει ένα αξιόλογο web site.” Και που να δείτε η Guervo που και πίνεται και έχει ακόμα φοβερότερο (Sorry αλλά αφού το πάμε έτσι οι αγάπες δεν κρύβονται)

    @fotis
    “Δεν θα χαρακτήριζα επιτυχία το γεγονός ότι το κουβεντιάζουμε εμείς εδώ ή το γεγονός ότι μπήκαν 20-30 κοριτσάκια στο site, απλά και μόνο για τον Αλιάγα. Είμαι σίγουρος ότι θα έμπαιναν και στο δικό μου site, αν τον έβαζα να κάνει chat.”
    Ήμαρτον – να δω τον Αλιάγα στο Geek Inside να ανταλλάσει flames με τον Εγγλέζο (Για όσους ασχολούνται με το σπορ) και τι στον κόσμο. Αλλά ποιος server θα αντέξει το traffic; ε; Ποιος;

    Σοβαρά όμως, το να μαζεύεις 60-70 άτομα δεν ξέρω αν είναι επιτυχία (δεν είναι και λίγοι πάντως). Το να ζωντανεύεις όμως ελληνικο προιοντικό site είναι κάτι ρε φίλε… Χωρίς να υποστηρίζω σε καμία περίπτωση ότι πρέπει να ανοίγουν σαμπάνιες… (ούτε 7άρι)

    “Στην ουσία, με την προσπάθεια που έγινε, φάνηκε να ‘πριμοδοτείται‘ περισσότερο το brand name ‘Αλιάγας‘, παρα το brand name ‘Metaxa‘.” Εδώ φίλε διαφωνώ. Στο κοινο που απευθύνεται το καινούριο Metaxa είναι μακράν γνωστότερος ο Αλιάγας… Και εδώ που τα λέμε αν έκανε το promotion η Τάμτα θα ερχότανε και ο Antonio Panoutso που την έχει και σε μεγάλη εκτίμηση (σχετικό κείμενο εδώ). Η e-metrics (μην αρχίσουμε πάλι pls) έλεγε ότι οι γυναίκες είναι το 20% άρα σε άνδρες θα είχαν 5πλάσιους.. Μην υποτιμάμε όμως 80 γυναίκες μαζεμένες…

    “(το οποίο δεν φαίνεται ούτε καν στο domain name της προσπάθειας που έγινε).” …. ….

    “υ.γ 2. Θα ήμουν ευτυχισμένος, αν έβλεπα στελέχη διαφημιστικών να εκφράζουν τις απόψεις τους, έστω και ανώνυμα. Μου φαίνεται ότι εμείς οι 5-10 που τα γράφουμε, εμείς οι 5-10 τα διαβάζουμε.” Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν θα γράψουν τελικά αλλά το post αυτό είναι μακράν το πιο πετυχημένο (πιο πολύ και από αυτο με τα “παραληρήματα” και από το “Βάλτα να πάνε”– ρεκόρ έχει σπάσει και έχω μείνει άναυδος)

    @Spyros
    “επιτυχία είναι μονο το γεγονός οτι συζητήθηκε έστω και λιγο η διαφήμιση.” Εγώ συμφωνώ με το Spyro. Εδώ στο εξωτερικό πληρώνουνε για review (κάτι παραπάνω ξέρει ο bizwriter)

    Και στην τελική όλα τα comments ενδιαφέρον δείχνουν για την ελληνική online διαφήμιση…

    Επί τη ευκαιρία έχει κανένας κάποιο site για Αλκοολούχα που να το θεωρεί κορυφαίο;

  24. “bizwriter
    January 20th, 2007 at 10:30 am

    Εχμ, σόρρυ, αλλά το Metaxa απλώς δεν πίνεται. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα λοιπόν. :-)”

    Τέλειο το σχόλιο αλλά για να μην ξεχνιώμαστε, αν ήταν το ποτό τόσο καλό ώστε όλοι να παρακαλούσαμε στην ουρά να το πιούμε τότε δεν θα έβαζε τον Αλιάγα να χαμογελάει….

    Σχετικά πάντως με το όλο consept νομίζω ότι για τα τεράστια budget που έχουν θα περίμενα κάτι καλύτερο… από την άλλη δεν φάνηκε από τις περιγραφές σας να είναι κακή η προσπάθεια (δεν μπόρεσα να είμαι και εγώ εκεί)…

    Ο πήχης άλλωστε θα ανεβαίνει προς τα πάνω (αναγκαστικά) …

Trackbacks

  1. Metaxa Case Study: If you know what your keywords are » Το Βlog για τις Μηχανές Αναζήτησης
  2. Internet marketing στην Ελλάδα « Bizwriter
  3. AboutSEO blog | Search engine marketing, internet marketing, social media, blogs and more… » Blog Archive » I love Web 2.0: Philips Bodygroom

Leave a comment