Μάθε Νεοϋορκέζε γράμματα (Part I & II)

Είχε δεν είχε ο Fotis (μόνο twitter δίνω γιατί στο blog δε γράφει ποτέ) μας την είπε. Νιαρ νιαρ νιαρ, ότι δήθεν και τάχα μου δεν βάζω προς σχολιασμό επίμαχα άρθρα. Αμ δε αγαπητέ. Ίσα – ίσα που περίμενα να γράψω και το δεύτερο μέρος και να τα βάλω και τα δύο μαζί ενώ στο MW παίζει ακόμα το πρώτο… Βγήκε σεντόνι μεγάλο βέβαια αλλά ας είναι. Δύο μήνες έχω να γράψω σχεδόν…

Πάμε λοιπόν για banner-άκια. Toν Τσάκαλο πως  να τον βάλω όμως που αξιολογεί το Display Advertising επίσης?

Αρχίζω να καταλαβαίνω σε πολύ βάθος γιατί είμεθα ως χώρα τόσο φοβεροί και τρομεροί. Γιατί, ότι κι αν λέει το Bloomberg, εμείς έχουμε το πάνω χέρι. Γιατί ενώ τα στοιχεία δείχνουν το πως διαθέτουμε διπλάσιο χρέος από ό,τι διέθεταν η Ρωσία και η Αργεντινή μαζί, όταν πτώχευσαν το 1998 και το 2001 αντίστοιχα, δε μας σκιάζει φοβέρα καμιά. Γιατί έχουμε άποψη βρε αδερφέ. Έχουμε και τη λέμε κιόλας – και τη δείχνουμε ενίοτε. Αλλά δεν βάζουν μυαλό οι ξένοι και θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους. Θα πεινάσουνε φίλες και φίλοι. Θα φάνε χώμα.

Αφορμή για το πατριωτικό ξέσπασμα της στήλης, ήταν οι φήμες πως μετά το Μέρντοχ και οι New York Times καλοβλέπουν τη λύση για χρέωση του περιεχομένου τους. Και όχι γιατί ξύπνησαν ένα πρωινό και αναρωτήθηκαν πώς θα ταράξουν τους έλληνες bloggers που μόλις ακούν για τέτοια πράγματα παίρνουν το Σταυρό στο χέρι και βγαίνουν σαν τη Λουκά στην Πανεπιστημίου. Όχι. Απλώς είδαν και απόειδαν τα παλικάρια πως με τη Διαφήμιση δε βγαίνουν έχουν και ψιλο-τσιμπημένα μεροκάματα, και αποφάσισαν να το ψάξουν το πράγμα αλλιώς.

ΟΚ. Είναι φανερό πως τα παιδιά δεν ξέρουν. Γιατί δε ρωτάνε όμως; Τι σου στοιχίζει βρε αδερφέ ένα mail σε έναν από τους δικούς μας; Μάνι – μάνι θα σου έβρισκαν 5-6 λύσεις στο φτερό και θα ήμασταν όλοι happy. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να δείτε πώς σταματάει η κουβέντα εν τη γενέσει της και όποιος δεν βαριέται ας κάνει τη μετάφραση και ας το ανεβάσει στο Mashable που έχει και το σχετικό Quiz.

Άλφον. Τι λες καλέ μου Νεοϋορκέζε που θα χρεώσεις γιατί δεν βγαίνεις; (θα έλεγε ο δικός μου). Και γιατί δεν φορτώνεις τα διπλάσια banners; Ή και τα τριπλάσια; Βαριέσαι να κάνεις redesign για να τα χωρέσεις; Και ποιος σου είπε ότι χρειάζεται; Θα σου στείλω εγώ ένα σαΐνι δικό μου και θα σου χωρέσει (με μία ελάχιστη χρέωση που δεν αξίζει τώρα να τη συζητάμε) πέντε 300αράκια (το ένα επί 600 επειδή είσαι φίλος) και δώρο 6-7 button-άκια για τους συμψηφισμούς. Deal?

Και όσον αφορά αυτό με τα μεροκάματα μη το σκέπτεσαι καθόλου. Διάτανε, φιλαράκια είμαστε και συνάδελφοι. Να μη βοηθήσουμε; Εμένα θα ακούσεις. Διώξε τους κηφήνες τους δημοσιογράφους που σου ρουφάνε το αίμα και πλάκωσε το copy – paste μέχρι να αρχίσουν οι νευρόπονοι στα δάχτυλα από πολύ ctr+C και το ctr+V. Άκου λέει ζωντανό ρεπορτάζ…

Και δε σου μιλάνε τίποτα τυχαίοι. Τους 700.000 unique στο τσεπάκι τους έχουμε κάθε μήνα. Ένα (1) ευρώπουλο συνδρομή να βάλουμε, βγάζουμε τα έξοδα και ανάβουμε και ένα Montechristo στην υγειά τους.

Αλλά πού να καταλάβεις εσύ; Πληβείε…

Και πάμε και με το δεύτερο μέρος….

Που είχα μείνει την προηγούμενη εβδομάδα; Α ναι, στο ότι μου είχε βγει μεγάλο το κείμενο και στο ότι δεν πρόκειται να παίξω το σωτήρα του Display Advertising. Και δεν θα τον παίξω φίλες και φίλοι –όχι τουλάχιστον με την πάλαι ποτέ δημοσιογραφική μου ιδιότητα- γιατί έχω μία φύση και θέση απέχθεια προς του σωτήρες ότι και αν σκοπεύουν να σώσουν. Αυτό όμως δε σημαίνει και ότι δεν αναγνωρίζω πως το Display περνάει δύσκολες ώρες. Που γίνονται ακόμα πιο δύσκολα, όταν οι ακραιφνείς φίλοι του –φτου και μακριά από εμάς- λένε banner-άκια με αυτό το ύποπτο μειωτικό χαμόγελο. Καλά ρε παιδιά, αν είναι να πέσουμε στην εκτίμησή σας δεν θα ξαναμιλήσουμε για banner-άκια ποτέ. Μη μας κοιτάτε μόνο μ αυτό βλέμμα.

Και οι καιροί είναι ακόμα πιο δύσκολοι, φίλες και φίλοι, γιατί εκτός από τα ταλέντα του marketing που θεωρούν το Display κάτι σαν την ιλαρά ή την ανεμοβλογιά, έχουμε και τα Media που ζουν στο δικό τους υπέροχο κόσμο (σ αυτό που κάθε σελίδα περιλαμβάνει 48 banners), έχουμε και τα Social Media που φέρνουν traffic με το κιλό (γιατί το φέρνουν τα άτιμα) και έχουμε τo Search με το CTR του να φτάνει εκεί που φτάνει (και είναι ψηλά – πολύ ψηλά).

Άντε τώρα εσύ –μη το πάρετε προσωπικά- να τους παλέψεις όλους αυτούς. Δεν γίνεται κι αλλιώς όμως φίλες και φίλοι. Θα πρέπει κάποιοι να αναλάβουν κι αυτό το έργο. Όχι το να φτιάχνουν banner-άκια όμως, αλλά το να παράξουν σοβαρό Display Advertising με ότι συνεπάγεται αυτό. Να πείσουν τον πελάτη ότι δεν χρειάζεται μία ακόμα αφίσα του στο web, να σπάσουν το μυαλό τους να κατεβάσουν καινούριες ιδέες, να βρουν τρόπους να εντάξουν ευφυή τεχνολογία μέσα στις διαφημίσεις τους. Και αν δεν φτάνουν αυτά, θα πρέπει να βρεθούν κι άλλα.

Να προστεθεί αξία επί παραδείγματι (value που λένε και στα meeting rooms) και όχι να λέμε ότι θα προστεθεί και να την ψάχνουμε γύρω – γύρω. Ας το δοκιμάσουμε φίλες και φίλοι. Μπορεί να πιάσει. Ας φροντίσουμε ακόμα να μοιραστούμε πληροφορία. Όπως έλεγε και ένα παλικάρι που δεν το έχει βάλει ακόμα κάτω «get data while you give data». Ωραίο ακούγεται έτσι δεν είναι; Και που να δείτε πως δουλεύει κιόλας και πως το χαίρονται οι επισκέπτες σας. Και μιας και κάνουμε web, προτείνω να προστεθεί και λίγο interaction λίγο πριν το click και το traffic που όλοι ψάχνουμε. Interaction όμως, όχι δήθεν interaction. Όσο να ναι, υπάρχει μια απόσταση μεταξύ τους – και δεν χρειάζεται να είσαι απόφοιτος κολλεγίου για να την καταλάβεις.

Αφήστε που η πλειοψηφία των χρηστών είναι μορφωμένα παιδάκια. Έτσι δε λένε τα στατιστικά σας;

Advertisements


Categories: Internet Life

Tags:

15 replies

  1. H κουβέντα περί value είναι σαν να ανοίγουμε το κουτί της Πανδώρας. Για παράδειγμα, ποιος μπορείς να μου δώσει τον ορισμό του value?

    Οπότε, θα πάω σε κάτι πιο απλό, μιας και οι απαντήσεις είναι μπροστά στα μάτια μου … Αντί λοιπόν να γράψω το μακρύ μου και το κοντό μου, απλά θα υιοθετήσω τις απόψεις του Ανδρέα, για το display.

    … το Display είναι και θα παραμείνει βασικότατος άξονας της online Επικοινωνίας, αρκεί να καταλάβουμε σε τι μπορεί να μας βοηθήσει και σε τι όχι, με ποια metrics πρέπει να το αξιολογήσουμε αλλά και να το πληρώσουμε τελικά. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για όλα τα άλλα online διαφημιστικά formats, όπως τελικά ισχύει και για κάθε μορφή Διαφήμισης. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτά που ξέραμε και να επανεφεύρουμε την online Επικοινωνία…

    … το Display μπορεί να προσφέρει ROI αρκεί να είναι εξ αρχής σωστά οριοθετημένο ποιο είναι το ROI που περιμένουμε από αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι κρίνουμε την αποτελεσματικότητα του Display με όρους Direct Response και μόνο, αγνοώντας όλο το branding effect που μπορεί να έχει. Καταλήγουμε, έτσι, να θεωρούμε ότι το Display δεν αποδίδει, μόνο και μόνο επειδή μετράμε λανθασμένα την αποτελεσματικότητά του…

    Αν σε κάποιον, αυτά που αναφέρει ο Ανδρέας φαίνονται πολύ φιλοσοφικά και ακαταλαβίστικα, εγώ θα τα κάνω μασημένη τροφή, και απευθυνόμενος στο εξειδικευμένο επισκεπτήριο της σπηλιάς, θα ρωτήσω το πιο απλό (καθότι αδαής).

    Ρίχνουμε διαφημισούλα στα billboards, για να ενισχύσουμε το άτιμο το brand awareness, χωρίς να περιμένουμε κάποιο άλλο όφελος (correct me, if I am wrong)…

    Στο άτιμο το online display, κρίνουμε τα πάντα με δείκτες click (click throughts, etc.)… Αυτό το κακόμοιρο το brand awareness γιατί δεν το υπολογίζουμε?

  2. μορφωμένους (πτυχιούχους) χρήστες έχουμε, εκπαιδευμένους πελάτες δεν έχουμε.

    Τα σέβη μου
    Μια παραπονεμένη αναγνώστρια

  3. Τις καλησπέρες μου…

    @Fotis νομίζω ότι είναι πολύ σωστό το παράδειγμα που δίνεις για το outdoor (billboard) – ουσιαστικά η αποτελεσματικότητά του δεν μετράται, απλά μεταφράζεται σε δημιουργία / αύξηση awareness, υποστήριξη τ/ο καμπάνιας κλπ ευφάνταστα που οι διαφημιστές σε συνεργασία με τους media-δες έχουν εφεύρει… Ουσιαστική, όμως, μέτρηση δεν υπάρχει και για κανένα άλλο μέσο: στη TV – εκεί που είναι και “όλα τα λεφτά” – η αποτελεσματικότητά της κρίνεται από έρευνες ποσοτικές ή ποιοτικές που μετρούν brand / message recall etc. Στο display, με τα budget που αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην ελληνική αγορά, αλλά και με τη γενικότερη σύγχυση που επικρατεί, τόσο σε πελάτες, όσο και στους guru των web communications, αντίστοιχες έρευνες δεν γίνονται – δε νομίζω ότι οι ίδιες οι εταιρίες ερευνών μπορούν να παρέχουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία… Οπότε, το μόνο “σιγουράκι” που έχουμε στα χέρια μας για τη μέτρηση του display είναι το ctr… Και εκεί, αρχίζουν τα γλέντια…

    @kmitchell συμφωνώ – απλά η αλήθεια είναι ότι τους πελάτες, εμείς τους εκπαιδεύουμε ;-)

    Merci @uroborus για τη φιλοξενία…

  4. και που ‘σαι: Αν δεν σου βγαινουν οι uniques/μηνα πές τους με το 12μηνο…

    Αψογο post, ειδικά το πρώτο μέρος. Αυτό όμως με τα social media που φερνουν traffic με το κιλό το εννοούσες για εξωτερικό φαντάζομαι… Σωστά;

  5. Το ερώτημα πάντως δεν είναι αν πρέπει ή όχι να σταυρώσουμε αυτούς που θέλουν να χρεώσουν το περιεχόμενο.

    Το ερώτημα είναι αν (θα) έχουν έσοδα…

  6. Καιρό έχουμε να τα πούμε!

    @fotis

    “Ρίχνουμε διαφημισούλα στα billboards, για να ενισχύσουμε το άτιμο το brand awareness, χωρίς να περιμένουμε κάποιο άλλο όφελος (correct me, if I am wrong)…”

    Νομίζω ότι είσαι φίλε. Το brand awareness είναι όφελος και μάλιστα μεγάλο. Και το awareness δεν είναι μια “ιδέα”, έχει και παραέχει υπόσταση, και μάλιστα στο web είναι εύκολο να το μετρήσεις.

    Για να δει κάποιος την αύξηση ή την μείωση του awareness του brand/website του μπορεί να παρακολουθήσει ένα απλό KPI:

    direct traffic + branded search traffic

    Η αποτύπωση αυτής της τάσης αύξησης του awareness ενός site θα φανεί ξεκάθαρα αν γεμίσεις την Αθήνα pisa ή αν κάνεις τηλεόραση (Τυχαίο παράδειγμα).

    Η παρακολούθηση του συγκεκριμένου KPI επίσης με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το Search δεν προσφέρει κανενός είδους awareness τουλάχιστον στην δική μας αγορά αν και νομίζω ότι και στο εξωτερικό το ίδιο ισχύει.

    Με το που ένας μεγάλος διαφημιζόμενος μειώσει τα budget της offline επικοινωνίας του αυτό αντικατοπτρίζεται σταδιακά στο KPI που αναφέρω παραπάνω.

    Δεν ξέρω αν είναι πανακεια. Λογικά όχι. Απλά με έχει βοηθήσει σημαντικά στην συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας που έχουν άλλες ενέργειες επικοινωνίας (οnline/offline)

    To ερώτημα είναι το εξής: Μπορεί το display να επηρεάσει KPIs όπως το παραπάνω; Και αν ναι υπο ποιες προυποθέσεις;

    Καταθετοντας προσωπική εμπειρία (σαν παρατηρητής) είδα διαφημιζόμενους που έχοντας δοκιμάσει να επενδύσουν και online και offline κατέληξαν να προτιμούν για την αύξηση του awareness τα offline media από το media spending σε display advertising (Google Content network + media buying)

    Αυτό που αναφέρω είναι ένα εξαιρετικά απλό KPI που χρησιμοποιούν όλοι. Η Google προσπαθώντας να μπει δυνατά στο display συμπεριέλαβε ένα νέο KPI στο reporting της το “view through conversion”

    http://adwords.blogspot.com/2009/09/announcing-view-through-conversion.html

    Δεν ξέρω ποιοι το χρησιμοποιούν αλλά είναι και αυτό άλλο ένα μετρήσιμο μέγεθος που βοηθά στο να μετρήσεις το πραγματικό impact αυτών των ενεργειών.

    Αυτό που ΔΕΝ πρέπει να γίνει είναι να αφήσουμε κατα μέρους δείκτες που συμφωνω ότι πρέπει να σταματήσουμε να λαμβάνουμε υπ όψη μας, όπως το CTR και να αρχίσουμε να πουλάμε αέρα :)

    Το awareness είναι ιδέα, είναι παντού και πουθενά, είναι εγώ, εσύ και όλοι μαζί και άλλα τέτοια! :)

  7. @Giorgos

    Στάκα μαν, ρε κομμάντο, γιατί μπέρδεψες και εμένα (και υποθέτω και πολύ κόσμο).

    Εγώ δηλώνω ότι το offline display ενισχύει το Brand Awareness. Το ίδιο δηλώνω, ότι κάνει και το online display (μέσω των απόψεων του Ανδρέα).

    Άρα ο Fotis πιστεύει ότι Display=Brand Awareness

    Το ξεκαθαρίσαμε αυτό το εύκολο κομμάτι? Πάμε παρακάτω.

    Το online ξέρω ότι προσφέρει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα. Direct Response/Engagement, detailed measurability/reporting, κτλ.

    Η απορία μου είναι αν το offline display προσφέρει κάτι περισσότερο από brand awareness.

    Εφόσον λες ότι είμαι λάθος, σε αυτό το συμπέρασμα-απορία, που εξέφρασα, γιατί δεν μου παρουσιάζεις τα πλεονεκτήματα του offline display?

    (αμ, τώρα να σε δώ, γίγαντα) ;o)

  8. Καλημέρα σας
    η εκτίμησή μου είναι ότι πριν φτάσουμε στο φάρμακο πρέπει να βρούμε την αρρώστια. Και δυστυχώς οι γιατροί δεν συμφωνούν, με αποτέλεσμα ο ασθενής να μας μείνει αν δεν τον προλάβουμε.

    Για μένα το βασικό θέμα είναι να καταλήξουμε όλοι(και δεν αναφέρομαι φυσικά στους σπηλαιοδύτες μόνο, αλλά συνολικά στην αγορά)σε μία κοινή αντίληψη των όρων που χρησιμοποιούμε, σε ένα κοινό “αλφαβητάρι” στο οποίο δεν θα δηλώνει ο ένας unique το μήνα και ο άλλος unique το χρόνο και θα θεωρούνται και οι 2, “ειδικοί”, ένα αλφαβητάρι στο οποίο το branding θα είναι ξεκάθαρα διαφοροποιημένο από το response, το διαφημιστικό format από το business model, ένα αλφαβητάρι στο οποίο θα υπάρχει μία ξεκάθαρη απάντηση για το τι είναι το display. Τι είναι αλήθεια το display? Γιατί δεν είναι το text link? Γιατί δεν είναι το video? Γιατί δεν είναι τα social ads του FΒ? Τι είναι τελικά το display, καλοί μου άνθρωποι?!

    Το display είναι αυτό που όλοι χρησιμοποιούμε, είναι η ίδια η online διαφήμιση. Αυτό που το διαφοροποιεί είναι το business model (cpm vs cpc-by the way, τι είναι το cpm???) και ο στόχος της καμπάνιας(branding vs response). Και τα 2 αυτά είναι εξίσου σημαντικά να ξεκαθαρίσουμε, γιατί συνήθως εδώ είναι η μεγάλη σύγχυση. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα διαφημιστικό format(banner) με ένα business model(cpc). Δεν μπορούμε να αναφερόμαστε σε metric που αφορούν το response όταν μιλάμε για branding. Και πρέπει να αναπτύξουμε ένα νέο σκεπτικό για το online branding, προκαλώντας τα ιντερνετικά ταμπού μας και ξαναβλέποντας την online διαφήμιση από το μηδέν. Και ένα από αυτά τα ταμπού, κατά τη γνώμη μου είναι ότι οτιδήποτε γίνεται online και στοχεύει στο branding, πρέπει να έχει στόχο να δημιουργήσει κίνηση προς ένα site. Γιατί πρέπει δηλαδή μια καμπάνια που στοχεύει στο branding να οδηγεί ντε και καλά σε site?? Μπρρρρρ, ανατρίχιασα και μόνο που το είπα. Πόσο διαφορετική όμως θα ήταν η συζήτηση, πόσο διαφορετική η αξία του display και του share of voice, πόσο διαφορετικό το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα έπαιζε, αν εστιάζαμε τη προσοχή μας στο τι συμβαίνει την ώρα που ο χρήστης βλέπει τη διαφήμιση και όχι μετά από αυτό? Παράδειγμα αναφέρω για να καταδείξω περισσότερο την αξία του επαναπροσδιορισμού και της ανατροπής που χρειαζόμαστε.

  9. Αυτά θα έλεγα, αλλά βαριόμουν να τα γράφω! :op

  10. Καλησπέρα,

    μια χαρά τα λέει ο pm, η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής απεβίωσε.

    Πριν από δεκαπέντε χρόνια, ξεκινήσαμε εντελώς λάθος, και σήμερα το πληρώνουμε τις αμαρτίες του παρελθόνος.

    Μάθαμε τους διαφημιζόμενους, πως τα display ads στο Ιντερνετ έχουν ένα και μοναδικό στόχο: «να κάνουμε τους χρήστες να κάνουν κλικ σε αυτά».

    Συνήθως, όταν οι άνθρωποι συναντούν display ads, θέλουν να διαβάσουν κάτι και όχι να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις. Αντίθετα, οι διαφημίσεις στα SERP είναι ιδανικές για κλικ και όταν τις συναντούμε, συνήθως ψάχνουμε να κάνουμε κλικ σε κάτι.

    Βέβαια, αν και «σιωπηλά», δεν σημαίνει πως δεν είναι αποτελεσματικά.

    Τουλάχιστον αυτό δείχνει έρευνα από την OPA & Comscore (http://www.buzz.gr/2010/02/silent-click.html)

    -mod

  11. @fotis

    Αυτό που λέω είναι ότι το brand awareness είναι εν πολλοίς μετρήσιμο, είδικά στο online περιβάλλον.

    Οι δείκτες για να το μετρήσουμε είναι εδώ (ανέφερα κανα δυό έχουμε κι άλλους) δεν είναι rocket science και μπορούμε εύκολα να τους παρακολουθήσουμε.

    Έχω την εντύπωση ότι για κάποιο λόγο μένουμε στο “μη σκας που δεν έχεις CTR πολύς κόσμος είδε την διαφήμιση σου”.

    Μαζί σου δεν διαφωνώ απλά μάλλον παρανόησα το:

    Ρίχνουμε διαφημισούλα στα billboards, για να ενισχύσουμε το άτιμο το brand awareness, χωρίς να περιμένουμε κάποιο άλλο όφελος (correct me, if I am wrong)…

    παραβλέποντας το ότι έγραψες “κάποιο άλλο” όφελος.

    @Louis

    nice post!

  12. Counting post impression activities (view-throughs) has been around for a long time, at least 6-7yrs (http://bit.ly/djl6td), its just hasn’t caught on as a KPI.

    Advertisers understand one thing, “the click”.

    Search (Google) has followed the golden rule: KISS (keep it simple and stupid). A simple way to create a campaign (for the brain dead), simple pricing model, simple metric.

    We can talk about this till be are blue in the face, but not much will happen. Display needs a major disruption (the format, the metrics etc) not just different ways to measure.

  13. Εγώ θα σας μιλήσω από την άλλη πλευρά.

    Από αυτή του καθημερινού (φανατικού) χρήστη και του ανθρώπου που θα κληθεί να δημιουργήσει banner-ο-χώρους εκεί που δεν υπάρχουν.

    Είδατε φαντάζομαι το video με την touch-friendly έκδοση του περιοδικού Wired. Είδατε και τις νέου τύπου interactive διαφημίσεις που θα μπορούν να μπουν σφήνα σε αυτό.

    Με *αυτές* τις διαφημίσεις να κάνω interaction ουυυυ, όσο θέτε. Όλη μέρα. Με τις διαφημίσεις πάτα το κουμπί στο 300×250 για να κάνει moo η αγελάδα, sorry, όχι.

    Γιατί OK, καλός ο καθημερινός αδαής χρήστης, αλλά να στοχεύουμε λίγο και σ’εμάς τους καμμένους έτσι;

  14. Έχει απόλυτο δίκιο η Sugarenia!

    Σίγουρα μπορούν και πρέπει να δημιουργηθούν νέοι χώροι, διαφορετικά σημεία που συναντας display ads, για παράδειγμα στα SERP, αλλά και ολόκληρα περιβάλλοντα τύπου mydeco.com
    http://www.buzz.gr/2010/02/rethinking-display-ads.html

  15. Ευρύτερα πάντως στο θέμα, πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη του Sir Martin Sorrell στο FT Digital Media & Broadcasting Conference 2010…

    “Sorrell questions rush to social media”

    http://www.ft.com/cms/s/0/8a16e6ac-25f2-11df-b2fc-00144feabdc0,dwp_uuid=15bdad88-25f0-11df-b2fc-00144feabdc0.html?nclick_check=1

    “Sir Martin warned on Tuesday that social media sites are ”less commercial phenomena, they are more personal phenomena”, more similar to ”writing letters to our mothers” than watching television.

    ”Invading these [social] media with commercial messages might not be the right thing,” Sir Martin told delegates at the Financial Times Digital Media and Broadcasting Conference in central London.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: