Η Παπακαλιάτιος διαφήμιση δεν θα περάσει

Άντεξα, άντεξα αδέρφια, αλλά πλέον κινδυνεύω άμεσα με παράκρουση. Δύο ολόκληρες ημέρες μου καίνε τον εγκέφαλο. Δύο ολόκληρες μέρες δίνω την υπέρτατη μάχη να διατηρήσω την ψυχραιμία μου. Και δύο ολόκληρες μέρες λίγα ψίχουλα λογικής γυρεύω. Το έργο το ξεκίνησε η Mirelism (Μιρέλλα για  τους άσχετους) και το συνέχισε ο Captain του SEO γνωστός και ως @Vareloglou. Ποίημα, συγκινητικό, το καλύτερο, the best και άλλα που δεν μπορώ να προφέρω γιατί θα κατεβάσω το επίπεδο της σπηλιάς και θα φάω καμιά ουρά κατακούτελα. Μόνο  ο Panos με λυπήθηκε και το έθεσε ως υπερβολή (καρά-υπερβολή όμως).

Θέλω ειλικρινά τη γνώμη σας. Και  θα κεράσω ότι θέτε.

Advertisements


Categories: Internet Life

37 replies

  1. Πόσο κοστίζουν 4:03 σε prime time?

    :P

  2. Η διαφήμιση είναι Κινέζικη.

    Και σε ρωτάω… Τι έχεις πάρει που είναι κινέζικο και δουλεύει σωστά? :o)

  3. Είστε όλοι προβοκάτορες!
    Και όπως είπε και κάποιος στο παρελθόν: Εμπαθείς και άσχετοι! :)

  4. my captain μαζί σου! Τι σας έχει χαλάσει τόσο στην διαφήμιση αυτή??
    Δεν ξέρω εάν έτρεξε στην τηλεόραση αλλά εμένα με συγκίνησε και με κράτησε μέχρι το τέλος όπου και ξαφνιάστηκα ότι είναι προϊόν για μαλλιά!
    Έχει μια εξυπνάδα θεωρώ, (για να μην αρχίσω να λέω για τις διαφημίσεις της Herbal.. αυτές σας αρέσουν καλύτερα?)

  5. πολύ ενδιαφέρουσα διαφήμιση, με το χειρότερο κλείσιμο που θα μπορούσε να έχει, σα να άλλαξε ο σκηνοθέτης στο τέλος των γυρισμάτων. Ξενέρωσα…

  6. Καλά ε; Άσχημα ξεκινήσαμε. Δλδ τι μας χαλάει στη διαφήμιση; Το story; Η άπαιχτη εκτέλεση του Johann Pachelbel Canon? Το ότι είναι πολύ αισθηματική; Το ότι το έδεσαν έξυπνα με ένα προϊόν για μαλλιά δείχνοντας έξυπνα το πως αυτά “στέκονται” μετά από τρελλό headbanging? Το πως αλλάζουν οι σκηνές και σε παίρνουν μέσα; Το ότι έχει από πίσω ένα πραγματικό και μάλλον original concept και σενάριο;
    Δλδ είναι κακή μια παραγωγή που μάλλον τα αξίζει τα λεφτά της και θα κάνει τρελό viral around? Είναι καλύτερα δλδ από 2 πιτσιρίκια που φιλιούνται και τρώνε μπισκότα και αυτό τραβάει καμμιά ώρα μέχρι να γίνει;

  7. Μπορεί να είμαι υπερευαίσθητος σε αυτά τα θέματα αλλά εγώ την βρίσκω φτηνή.

    Να φτιάξουμε και αλλη μία με έναν ανάπηρο που κερδίζει χρυσό στους Ολυμπιακούς για την Nike

    Και έναν τυφλό που γίνεται πιλότος για την Rayban

    Και έναν τετραπληγικό που κερδίζει το Ελλάδα έχεις ταλέντο.

    Αρκεί να πουλήσουμε παραπάνω.

    Που σταματάει αυτό;

  8. Ωραίο το ad , αλλά ο λαός θέλει fotis sto deasy

  9. @Giorgos Vareloglou

    Είμαστε! Γούστο μας και καπέλο μας… και μακρυά από κινεζικές διαφημίσεις! :o)

    @mirelism

    Αγαπημένη μου, η διαφήμιση σκοπό έχει να σε ενθουσιάσει για ένα προϊόν/υπηρεσία ώστε να τρέξεις να το αγοράσεις. Όχι να σε αναγκάσει να κλάψεις, για να πουλήσει. Κηδεία είναι?? :op

    @christos vassilopoulos

    Νομίζω ότι ο Norad έθεσε την σωστή διάσταση στο θέμα. Τα άλλα που γράφουμε είναι για την πλάκα. ;o)

    @ Πέτρος
    +1 (για την λογική που θέτεις)

    @ ντηζάς
    Δωράκι από τους αγαπημένους μου Flight of the Conchords, για το φανταστικό σου σχόλιο!!! :op (tip: αν το ακούσεις 2 φορές θα κολλήσεις! tip2: Έχει μόνο ένα F! Check on ‘More Info’)

  10. @petros: Δεν συμφωνώ με την προσέγγισή σου όπως εξειδικεύεται. Γενικά έχει στα δικά μου αυτιά καλή βάση αλλά η θέση είναι ακραία νομίζω.
    Καλογυρισμένη ταινία και αν δεν έδενε με βάση ένα προϊόν θα λέγαμε ότι δεν καταλάβαμε το τέλος. Τώρα που είδαμε το προϊόν μας χαλάει που δεν έχει το τέλος που θέλαμε αλλά ο σεναριογράφος μας την έκανε. Απευθύνεται σε γυναίκες. Για αυτό και το μαλλί πάει και έρχεται σαν τρελό και μετά τον πανικό πέφτει κάτω ίσιο (είδες το σαμπουάν;) Αυτό θέλει να περάσει, δυστυχώς με βάση το συναίσθηματικό μας κέντρο. Αλλά δεν είναι χειρότερο σαν μέσο από την έντυπη διαφήμιση με την δίμετρη σουηδέζα δίπλα από το πανάκριβο σπορ αυτοκίνητο. Τι σχέση έχει η δίμετρη με το καρμπυρατέρ; Άλλο κέντρο αυτό. Χαμηλά κοίτα :-)

    Οπότε το “ενθουσιάσει” γενικά παίρνει πολλές ερμηνείες ανάλογα με το τι μέσο χρησιμοποιείται για να φας το αγκίστρι να πας να ψωνίσεις. Το δια ταύτα δλδ μιας διαφήμισης. Μπορεί όντως και να σε κάνει να κλάψεις και να νιώσεις μελαγχολικά και να πας να αγοράσεις σοκολάτα! (οι κυρίες ίσως μας διαφωτίσουν σε αυτό). Δεν είναι μόνο το “wow! ενθουσιάστηκα” που οδηγεί τον κόσμο σε μια ενέργεια.

    Όντως δεν θέλει ισοπέδωση αξιών και συμφωνώ απόλυτα νομίζοντας ότι αυτό εννοείς αλλά αυτές μπορούν να ισοπεδωθούν με πολλούς τρόπους. π.χ. να τρέξεις μια καμπάνια στο google και να ζητήσεις από αυτό να ανοίξει και να επιτρέψει adult keywords σε καμπάνια ύποπτη. Έχει γίνει και εδώ.

    Δείτε και εδώ ένα πολύ κακό video (για τα μηνύματα που περνάει): http://talksaw.com/humanity/what-is-wrong-with-this-video/

  11. Επειδή σε πάω ρε μπαγάσα απαντάω:)

  12. Snort. Καιρό έχω να απαντήσω με ρουθουνίσματα.

    @Chris και όλους όσους είναι fan και ανταλλάσουν ευχές και “+ – 1”. Υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τρόποι για να συγκινήσεις σε ένα story, είτε για διαφήμιση απορρυπαντικών έχει φτιαχτεί είτε για τα γενέθλια της γιαγιάς που έγινε 95 ετών και έχει δει και πόλεμο και κατοχή. Το γεγονός αυτό από μόνο του δεν αποτελεί μέτρο για τίποτα εκτός από το να δεις ποιοι είναι ευαίσθητοι. Και αν θέλουμε να μάθουμε πραγματικά πόσοι είναι ευαίσθητοι γιατί δεν κάναμε ένα γκάλοπ στο φτερό, να δούμε πόσοι έκλαιγαν στον Τιτανικό (όχι για να κάνουν τον ευαίσθητο στην κοπελίτσα που σπάραζε δίπλα τους);

    Η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν είναι απλά φτηνή. Είναι ο ορισμός της υπερβολής. Είναι τριτοκοσμική όπως την αποκάλεσε και αυτός “που δε μιλά πολύ αλλά ξέρει πολλά”.

    Και για να μιλήσουμε πιο σοβαρά – γιατί βλέπω ότι θέλετε κουβέντα. Ποιες είναι αδέρφια οι αξίες που περνάει; Θάρρος; Ελπίδα; Διαφορετικότητα; Θέληση; Δικαίωση; Πίστη; Εγώ λέω όλα μαζί – και πραγματικά θέλω να δω ποιος θα διαφωνήσει. Και όλα αυτά, τα αναδεικνύουμε μέσα από επιθέσεις σε γέρους και κοριτσάκια που παίζουν το βιολί τους, από νευρασθενικές κακομαθημένες έφηβες και με φινάλε ένα Fame Story. Και όλα αυτά -για όνομα επαναλαμβάνω- για ένα σαμπουάν; Και θέλετε να μιλήσουμε σοβαρά;

    Και κάτι ακόμα. Μην αρχίσουμε τα πόσα εκ. views είχε… Αφενός γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι για τα μεγέθη της χώρας που εκπροσωπεί η διαφήμιση τα 6Μ δεν είναι και πάρα πολλά και αφετέρου γιατί αν ήταν να επιβάλλεται ένα αριστούργημα με βάση τα views του και την κοινή αποδοχή τότε θα έπρεπε να αποδεχθώ ως υπέρτατη διασκέδαση την Αννούλα να τραγουδάει το “Τραίνο” και να κλαίω με μαύρο δάκρυ κάθε φορά που περνάω απο το σταθμό Λαρίσης. Και λεω να μη το κάνω….

  13. Εγώ πάντως θα προτιμήσω αυτό το “shine”. :-)

  14. Κάτσε να οπτικοποιήσω εγώ την απάντηση σου, κ. Εκδότα, και θα τους βάλουμε όλους τα γυαλιά.

    Ορίστε, κύριοι μια διαφήμιση- blockbuster, που τα συνδυάζει όλα. Προσπάθεια, περιπέτεια, δράμα, κορύφωση, … (μπλα, μπλα, μπλα)…. και έχει και soundtrack που θα έκανε τον Λαλιώτη να κοκκινήσει από την ζήλεια του!

  15. Best slogan ever.

  16. Τις καλημέρες μου σε όλο το πάνελ…
    Η γνώμη μιας “διαφημίστριας” – από αυτές που δεν τις αφήνουν να μπούν στις πολυκατοικίες – είναι πολύ απλή:
    1. εξαιρετική παραγωγή…
    2. μέτριο σενάριο (αλλά αν σκεφτείς τη χώρα προέλευσης και το “κοινό-στόχος”, καταλαβαίνεις…)
    Οπότε, μια χαρά… Plus το γεγονός ότι επιτέλους έχεις κάτι να δείξεις στους πελάτες από fmcg, women targeted on web – you know…
    Προσωπικά, προτιμώ το ακόλουθο…

  17. Καλά αυτές του Axe, οι condom διαφημίσεις και το πάρτε του μια πίπα είναι θεϊκές.
    Που την θυμήθηκες ρε barak?
    @uroborus: Ώρα είναι να συζητάμε και για το με ηθικές αξίες περιεχόμενο μιας διαφήμισης. Δηλαδή αν δεν ήταν για σαμπουάν και ήταν για κανένα σοκολατομπισκότο θα είχε μεγαλύτερη αξία; Αυτό περί του “…Και όλα αυτά -για όνομα επαναλαμβάνω- για ένα σαμπουάν;…”.
    Δηλαδή, τώρα απέκτησε οντότητα και προσωπικότητα και μια διαφήμιση; Μια διαφήμιση είναι βρε αδερφέ, τίποτα άλλο. Που την έχουμε κάνει το θέμα της παγκόσμιας ειρήνης και αν λανσάρεται σωστά.

  18. Κατ αρχήν επιτρέψτε μου να καλοσωρίσω την Elemil γιατί την βλέπω στο Twitter αλλά εδώ δεν την έχω ξαναδεί. Γεια σου Elemil!!

    Όσον αφορά όμως το ζητούμενο…

    1. εξαιρετική παραγωγή…

    Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι και τα Reality Show του στυλ Survivor είναι υπερπαραγωγές. Δεν αναφέρομαι καθόλου σ αυτό…

    2. μέτριο σενάριο (αλλά αν σκεφτείς τη χώρα προέλευσης και το “κοινό-στόχος”, καταλαβαίνεις…)

    Έλα τώρα… Μεταξύ μας… Δεν υπάρχει κανένα σενάεριο. Είναι επιπέδου σχολικής έκθεσης δημοτικού και μάλιστα όχι από τον καλύτερο μαθητή της τάξης. “Και τότε το κακό κορίτσι χτύπησε το καλό και της έσπασε το βιολί. Και μετά πήγε ένας κακός κύριος και χτύπησε τον καλό παπούλη (που έμοιαζε και με τον καλό κύριο που έπαιζε στο Karate Kid) και της ξανάσπασε της καλής κοπέλας το βιολί. Αλλά μετά η καλή κοπέλα έπαιξε και τη χειροκρότησανόλοι. Α- και τα μαλλιά της ανέμιζαν. Και έλαμψε. Αυτό με το Pantene δεν το κατάλαβα όμως γιατί έκλαιγα και έκλαιγαν μαζί και οι όλοι στο σπίτι”

    Sorry αλλά αν αυτό είναι σενάριο, τότε το 3χρονο ανηψάκι μου χαραμίζεται. Online διαφήμιση έπρεπε να κάνει.

    Επαναλαμβάνω πολύ το χάρηκα που σε είδα, αλλά αν δεν συμφωνώ δεν συμφωνώ. Καλά δεν κάνω?

  19. @christos vassilopoulos. Ποιες ηθικές αξίες καλέ μου άνθρωπε?

    Πολλές διαφημίσεις ξεπερνούν τα όρια. Εγώ γι αυτή άκουσα ότι είναι κορυφαία και αυτή έβγαλα στη σέντρα για να δω τι πιστεύουν οι θαμώνες της σπηλιάς. Δε μίλησα για ηθικές αξίες. Για γελοιότητα μίλησα. Γενναιότητα και πίστη και ελπίδα και θέληση για να έχω λαμπερά μαλλιά; Χωρίς ίχνος χιούμορ? Ούτε στην Κίνα δεν το αντέχουν αυτό αδέρφια.

    Επίσης κάνουμε θέμα ότι μας έρχεται. Αν δεν μας αρέσει αυτό ας κάνουμε άλλο. Αφού σηκώνει συζήτηση όμως γιατί να μη την κάνουμε;

  20. Well… @uroborus τι νοημα θα είχε να συμφωνούσαμε όλοι??? Κανένα…
    Ευχαριστώ πολύ για το καλοσόρισμα και εύχομαι μια μέρα να ανταποδόσω…
    Γενικά, πιστεύω ότι είναι μια “σωστή” επικοινωνία – και όταν λέω σωστή, εννοώ για το κοινό και τη κουλτούρα που απευθύνεται (απ’ όσο καταλαβαίνω βλέποντάς το, τουλάχιστον).
    Και ΔΕΝ μου αρέσει – αλλά είναι σωστό, βρε αδερφέ… φαντάσου να ήσουν κοριτσάκι στην Κίνα, χωρίς καμία στον ήλιο μοίρα… ε???

  21. @ Elemil

    Πως φαίνεται ότι είσαι καινούργια στην σπηλιά… Εδώ μέσα, δεν παίζει η ατάκα τι νοημα θα είχε να συμφωνούσαμε όλοι?

    Εδώ, αν δεν συμφωνήσεις μαζί μας, θα πέσουμε να σε φάμε!!!

    Ρώτα και τον Χρήστο! (O Vareloglou όμως, που ήξερε τι θα ακολουθήσει, έριξε το flame του και την έκανε με ελαφρά!) :oD

  22. @fotis α χαχαχα, το έχω αντιληφθεί το κόλπο στη σπηλιά – γι’αυτό μου αρέσει ;-)
    Όντως, ο @vareloglou που είναι???

  23. Αλλ τιμε κλασικ συζητήσεις εντος σπηλαίων…. χα χα!

  24. Χεχεχεχε. Πλάκα έχουμε.
    @uroborus: Εσύ είπες για διαφορετικότητες και “…όλα αυτά για ένα σαμπουάν…”. Οι διαφημίσεις εν γένει, αν εξαιρέσεις κάποιες πολύ καλές για κοινωνικούς σκοπούς΄, έχουν σκοπό να πουλήσουν χρησιμοποιώντας την ψυχολογία του ανθρώπου. Δυστυχώς. Μέχρι εκεί… Το να συζητάμε κάτι άλλο για μια διαφήμιση για την κουβέντα και μόνο έχει όντως την πλάκα του. :-)

  25. Αγαπητέ,

    θα σου πρότεινα να είσαι λίγο ποιο προσεκτικός όταν βάζεις τίτλους στα άρθρα σου.

    Ευχαριστώ:)

  26. @Παπακαλιάτης. Τι άλλο να κάνω αγαπητέ; Αφού είναι αρκούντος δραματικό και υπερπαραγωγή. Εσύ τι θα έβαζες στη θέση μου;

  27. Hi all,

    Η διαφήμιση είναι από Thailand και όχι από China!
    Επίσης, κέρδισε το EthicMark® Award 2009 από το World Business Academy.
    (The EthicMark® Award recognizes outstanding marketing, advertising, and public relations campaigns and communications that uplift the human spirit and society.) So much για την ισοπέδωση αξιών που αναφέρθηκε παραπάνω.

    Υποκειμενικά εμένα μου αρέσει και είμαι και στο target group σε αντίθεση με τον uroborus ο οποίος δεν θα αγόραζε pantene ούτως ή άλλως, όποια κι αν ήταν η διαφήμιση ;)

    Το ότι σε αναστάτωσε όμως τόσο πολύ που έκανες αναφορά στο blog σου και δημιουργήθηκε τέτοια συζήτηση που με έβαλε και μένα στη διαδικασία να τη δω και να ψάξω λίγο παραπάνω στο internet, θεωρώ πως τελικά μιλάει για την επιτυχία της διαφήμισης.

    And to tease you a bit more, αγόρασα pantene χθες :)

  28. Because its the season of giving, I want to share this ad with my friends in the cave

  29. Καλώς τη και τη Lena… Καλώς το κορίτσι.

    Η διαφήμιση είναι από Thailand και όχι από China! ΟΚ άμα το λες δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Αλλά δεν αλλάζει στο μυαλό και πάρα πολλά πράγματα.

    Επίσης, κέρδισε το EthicMark® Award 2009 από το World Business Academy. Αχ να χαρείς μην πιάσουμε τώρα τις βραβεύσεις. Αν δεν κάνω λάθος η Βίσσυ έχει σπάσει ταμεία και έχει ανακυρηχθεί τραγουδίστρια της χρονιάς καμιά 200αριά φορές (ξεκίνησε από μικρή). Θα μου πεις “δεν είναι το ίδιο”. Δεν είναι;

    Υποκειμενικά εμένα μου αρέσει και είμαι και στο target group σε αντίθεση με τον uroborus ο οποίος δεν θα αγόραζε pantene ούτως ή άλλως, όποια κι αν ήταν η διαφήμιση ;) Χι χι… αυτό σημαίνει ότι γνωρίζεις το look μου. Δε όμως ότι είχα πολύ μακριά τα μαλλάκια μου οπότε καποτε το έψαχνα το πράγμα (και ναι δεν αναφέρομαι στο 200ο π.Χ.). Επίσης ούτε το target group ενός site για μωρά είμαι, αλλά είναι δουλειά μου να το βλέπω να το κρίνω και ενίοτε να το δημιουργώ… Μ αρέσει η τοποθέτησή σου όμως…

    Το ότι σε αναστάτωσε όμως τόσο πολύ που έκανες αναφορά στο blog σου και δημιουργήθηκε τέτοια συζήτηση πκλπ. Εδώ αγαπητή έχουμε 31 σχόλια και οι Ερμήδες ήταν 70. Μιλάμε για μεγάλο σουξέ η βιολίστρια… Αλλά είναι και η παράδοση της σπηλιάς αυτή…

    And to tease you a bit more, αγόρασα pantene χθες :) Ε τι να πω… Θα παίρνω μόνο αυτό με τα αρωματικά βότανα και τα αγριολούλουδα που δεν θυμάμαι το όνόμα του…

  30. @Lena: Πές τα, πες τα που έχουμε καταντήσει να βαράμε παλαμάκια μόνο για ότι είναι Safe σαν concept και ότι βγαίνει εκτός μας μυρίζει αποτυχία.

    @uroborus: Αυτό με τα βραβεία όντως θυμίζει προηγούμενη συζήτηση. Και θα βλέπαμε ότι μερικές ενέργειες π.χ. στο youtube μετράνε μερικές χιλιάδες και άλλες μερικά εκατομμύρια.

  31. @ all: Παιδιά εγώ τον Περικλή τον γνώρισα με κοτσίδα. Έτσι είναι :-)

  32. H διαφήμιση είναι πιο βαρετή κι απο τις σειρές του Παπακαλιάτη, αν βρείτε κάποιον που να μπορεί να διαθέσει 4′ απο τη ζωή του για να δει κατι που αφορά ένα σαμπουάν, τηλεφωνήστε.

    …και φυσικά όπως πολλές φορές γίνεται…
    “lost in translation”

  33. Κίτρινη κάρτα, κύριε Urobore…

    Εκτός από το κείμενο σου στο MW, που δεν έχεις στην σπηλιά για σχολιασμό… μας στερείς την γενικότερη συνεύρεση και τον σχολιασμό ενός εκπληκτικού άρθρου του Τσάκαλου, με έναν Θεοδωρόπουλο να δίνει ΡΕ-ΣΙ-ΤΑΛ!

    Αυτή η πρόταση, για παράδειγμα, δεν πρέπει να γίνει χρυσή κορνίζα, στα γραφεία κάθε Internetomarketa???

    «το Display μπορεί να προσφέρει ROI αρκεί να είναι εξ αρχής σωστά οριοθετημένο ποιο είναι το ROI που περιμένουμε από αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι κρίνουμε την αποτελεσματικότητα του Display με όρους Direct Response και μόνο, αγνοώντας όλο το branding effect που μπορεί να έχει. Καταλήγουμε, έτσι, να θεωρούμε ότι το Display δεν αποδίδει, μόνο και μόνο επειδή μετράμε λανθασμένα την αποτελεσματικότητά του».

  34. @Fotis +1,000,000 LOL…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: