Λαγός τη φτέρη τίναζε…. (ένα μικρό ιντερλούδιο για όψιμους κατακτητές των social media )

Αυτή τη φορά θα πρωτοτυπήσω. Παρότι άλλο κείμενο είχα έτοιμο και άλλο θα βγει στο MarketingWeek, οι εξελίξεις με ξεπέρασαν και θα κάνω προδημοσίευση. Αλλά φταίω? Πείτε μου αδέρφια. Φταίω?

Ειλικρινά αν υπάρχει έστω και ένας αναγνώστης της στήλης που ψάχνει να βρει το νόημα του σημερινού τίτλου, προτίθεμαι να μετακομίσω στην Αιτή να μαζεύω αμοιβάδες και να δοκιμάζω νέες παραλλαγές –ελαφρώς πιο επώδυνες- στις παραδοσιακές μεθόδους δερματοστιξίας των Αιτινών. Και αναρωτιέμαι ο ερίφης. Είναι δυνατόν; Χάθηκε ο κόσμος για ένα display advertising; Για τίποτα expand με ολίγο από web over και τίπτις καλομαγειρεμένα advergames να έχουμε και engaged χρήστες; Έπρεπε να κάνουμε κόλπα social και να έχουμε αλλόφρονες twitters;

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά μας πιάνει το παράπονο. Διότι –θα συμφωνήσουμε εκ των προτέρων μαζί σας- Την επικοινωνία του ο καθένας ότι θέλει την κάνει. Δική του είναι και λογαριασμός δεν μας πέφτει – το πολύ πολύ να κόψουμε κανά τιμολόγιο και να περιμένουμε πότε θα παγώσει η κόλαση για να το πληρωθούμε. Αλλά ξέρετε καλοί μου κύριοι, επειδή το μέσο τυγχάνει ελαφρώς –γκουχ γκουχ- καινούριο και επειδή δεν φημιζόμαστε και για το πλούσιο content μας και επειδή ως λαός το έχουμε το σιχτίρι σχετικά εύκολο και επειδή οι 140 χαρακτήρες μπορεί να μην είναι εύκολοι για marketing αλλά για ευφυή μπινελίκια φτάνουν και περισσεύουν και επειδή και επειδή μπορεί να γράφω «επειδή» μέχρι να το κάψω το ρημάδι το pc, επαναλαμβάνω. Τι το θέλατε το social πως το λένε;

Άντε, και επειδή πέταξε ένας consultant να φτιάξουμε ένα twitter account και να βγούμε να παίξουμε τον Barack και τα 3 μικρά γουρουνάκια εσείς έπρεπε να το κάνετε; Πως είπατε; Τι μας νοιάζει εμάς; Μας νοιάζει και μας κόφτει λεβέντες. Γιατί άντε τώρα εμείς να πείσουμε τα brands να εκτεθούν στα SNSs με τίποτα πιο σοβαρές ενέργειες από το να βγαίνουμε με την κουδούνα και να διαλαλούν την πραμάτεια τους και να κάνουν το FB να θυμίζει τα βλάχικα στη Βάρη και τους κράχτες τους και με τις φουστανέλες τους μαζί.

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά πάνω που είχα τον Pano να σηκώνει βραβεία στις Αμερικές και να μας ταράζει με φωτό από όπου έβρισκε και είχα έτοιμο το κειμενάκι για το branded entertainment ήρθαν τα τρυφερά πόδια και μας τα έκαναν μαντάρα. Ας είναι όμως. Ένα μπράβο θα το πω δημόσια εκεί που αξίζει (μπράβο ρε παιδιά) και στους επίδοξους κατακτητές του σύμπαντος θα απαντήσω με ένα μικρό στίχο μιας παλιάς αοιδού – αν και ελάχιστα πιστεύω ότι θα αντιληφθούν το νόημά του.

Λύκε – λύκε μου καλέ μου, λύκε λύκε είσαι εκεί; Είναι η άγρια πλευρά σου που με συγκινεί…

Advertisements


Categories: Internet Life

13 replies

  1. Τό’χουν αυτό τα πουλάκια. Μαζί με το τσίου-τσίου ρίχνουν και κάμποσες κουτσουλιές!

  2. Και δεν το περίμενες – λέω γω τώρα. Όταν υπάρχει βιασύνη είναι φυσικό να μην καταστρώνεται στρατηγική αλλά να γίνονται όλα μύλος. Έτσι δεν γίνεται άλλωστε και με όλες τις επικοινωνίες όταν δεν υπάρχει χρόνος να μελετηθούν και να στρωθούν;

  3. Αααααχ. Τα έγραφα κι εγώ Περικλή αλλά δεν ακούει κανείς. Άιντε Γιούργια και εδώ τα καλά παϊδάκια.

  4. Εγώ πάλι λυπάμαι για το επίπεδο των περισσοτέρων που έχετε πέσει να τους φάτε. Η συμβουλή μου… μην παθιάζεστε με την πολιτική και μην χρωματίζεστε. Μόνο να χάσετε έχετε. Συμπεριφέρεστε όλοι σαν να είστε το VIP club του Ελληνικού Internet που χρειάζεσαι platinum κάρτα για να μπεις. Τί κακό έχει που επέλεξε να ανοίξει διάλογο με τους bloggers? Κι αν χρησιμοποίησε το trendy twitter πάει να πει ότι το παίζει twitter-ας, ή ότι όλοι οι καλοθελητές πρέπει να ρίχνουν το επίπεδό τους τόσο χαμηλά;

  5. Παιδιά επειδή δεν ξέρω αν μιλάτε για κάποιον συγκεκριμένα αλλά @politis αναφέρομαι γενικά σε όσους κάνουν στην ουσία αρπαχτές, όπως μπορεί να γίνει αυτό.
    Εάν υπάρχουν λοιπόν τέτοιοι δεν είναι θέμα να “τους φάει” κάποιος, αλλά να μην χαλάει η αγορά και μετά πάει κανείς σοβαρός να μιλήσει και του λένε οι πελάτες “…κοίτα, ήρθε ένας και μας είπε ότι με 300 euro και 5 twitter accounts και 3 FB σελίδες όπου θα φαίνεται το ξενοδοχείο μας (!) θα τρελλαθούμε στα bookings και τα γρόσια…”.
    Ε… καλό είναι να μην γίνεται, εκτός και αν διαφωνείς.

  6. Καλημερούδια στους θαμώνες. Πάω απ ευθείας στον @politis γιατί άμα στις 9 το πρωί έχεις κέφια οφείλω ως οικοδεσπότης να απαντήσω.

    Κατ αρχήν εκλεκτέ μου δεν υπάρχει λόγος να λυπάσαι για εμάς (όποιοι και αν είμαστε εμείς) και το επίπεδό μας. Αν θέλεις να σώσεις ή να προσευχηθείς για κάποιον εμείς δεν θα σε εμποδίσουμε άλλα μάλλον τσάμπα θα πάει. Πάμε τώρα στα πιο ουσιαστικά.

    Λάθος blog διάλεξες για αναφορά σε πολιτικές αποχρώσεις. Τελεία και παύλα. Η τελεία γιατί ουδέποτε έχει πάει η κουβέντα στην πολιτική και η παύλα γιατί και να πάει δεν θα παέι σε κομματικές αποχρώσεις αλλά σε πραγματικά πολιτικές. Άμα τώρα θέλεις να πιστεύεις ότι όλο το post έγινε για να σου πειράξουμε κάποιον πολιτικό πίστευέ το λεβέντη μου.

    Αναφορικά με την VIP club ρε φίλε πραγματικά με εκπλήσεις. O Uroborus είναι blog και η πλειονότητα αυτών που συμμετέχει γράφει επώνυμα και συνήθως με χιούμορ για μία αγορά που γνωρίζει αρκετά καλά. Άμα θέλεις να πεις κάτι άλλο πεστο. Ούτε σε έκοψε κανείς ούτε σου είπε τίποτα. Τι κάρτες μέλους και σαχλαμάρες μας λες;

    Οσον αφορά την ίδια την ενέργεια (αν λέμε για την ίδια), τι να κάνουμε τώρα που δεν μοιάζει να έχει κάποια συγκεκριμένη λογική και στρατηγική; Εμείς φταίμε; Ή μήπως φταίμε εμείς για το ότι συνολικά δεν εισέπραξε ιδιαίτερα θετικά σχόλια;

    Επειδή όμως όπως φαίνεται δεν μας διαβάζεις και πολύ τακτικά, σου θυμίζω ότι έχω πει δημόσια (στην εκδήλωση για Social Media του Ινστιτούτου Επικοινωνίας) και έχω γράψει πολύ συγκεκριμένες θέσεις για την εμπλοκή των marketers στα Social Media και μεταξύ αυτώ πως “Αν θέλουμε οι χρήστες των social networks να μας εμπιστευθούν αρκετά ώστε να ακούσουν αυτά που λέμε, θα πρέπει (εμείς ή οι συνεργάτες μας), να μιλήσουμε τη γλώσσα τους, να γίνουμε μέρος του περιβάλλοντός τους, να συνεισφέρουμε στην κοινότητά τους και τότε να δοκιμάσουμε να τους πουλήσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Σε αντίθετη περίπτωση, θα (εξακολουθήσουμε να) αντιμετωπιζόμαστε ως γραφικοί (στην καλύτερη περίπτωση), ως παρείσακτοι (στη χειρότερη) ή ως αδιάφοροι (στην ενδιάμεση). Είναι αυτή η θέση που θέλουμε να έχουμε σε μια παρέα;”

    Αν μη τι άλλο λοιπόν με το να βλέπω μία ενέργεια που δεν έχει κανένα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να την κατακρίνω είμαι συνεπής ως προς τις θέσεις μου. Εσύ όμως λεβέντη μου που κατάλαβες για ποια ενέργεια λέω;

  7. Κάποιος μου είπε ότι έχουν περάσει από τα γραφεία του Πασοκ στην Ιπποκράτους τις τελευταίες ημέρες κοντά στις 10.000 άτομα… Όλοι αυτοί ενθουσιάστηκαν μέσω facebook Και twitter μαλλον:)

  8. @politis

    Για ποιο agency δουλεύεις;
    Κάποιος πρέπει να σου πει ότι το crisis management στο διαδίκτυο γίνεται με πολύ διαφορετικό τρόπο, από το να τριγυρνάς σε blogs των οποίων το ποιον δε γνωρίζεις και να προσπαθήσεις να κάνεις “διάλογο” για λογαριασμό του πελάτη σου.

    Πόσο μάλλον να έρθεις συγκεκριμένα σε αυτό το blog.

  9. Φίλε Uroborus , το σκέφτηκα πολύ να σχολιάσω [λογικά θα με βλέπεις να μπαινοβγαίνω μέρες στο λημέρι σου]
    αλλά και πώς να αντισταθώ..
    Λοιπόν ωραία τα παραβολικά ποστ ..μένεις με την απορία αν κατάλαβες ό,τι και οι υπόλοιποι..στο τέλος όμως όλοι συνομιλούν σαν να βλέπουν το ίδιο πράγμα.
    Και το μπράβο σου το δημόσιο μ’αρέσει. Διότι δημόσια πρέπει να λέγονται τα μπράβο [τώρα θυμήθηκα έναν “ζωηρό” φίλο μου ο οποίος λέει: αν έχεις ωραία γκόμενα και δεν το ξέρει κανείς..είναι σαν να μην την έχεις]
    Αλλά και να κατακτάς το σύμπαν με σύμμαχο την σκιά σου..όμορφο είναι..φέρει μία κάποια δονκιχωτική συγκίνηση ..
    Ωραίο ποστ λοιπόν

  10. @Giorgos Ευχομαι πραγματικά (για το καλό όλων) να μην δουλεύει σε agency και να είναι απλά φερέφωνο.

  11. @politis
    Ο δικός σου και η παρέα του δεν μπορούν να ανοίξουν διάλογο με κανέναν γιατί δεν έχουν και τίποτα να πουν. Μία και σήμερα. Τον πούλο αρμ.

  12. Περικλή, σ’ ευχαριστούμε και δημοσίως. :-)
    Να ‘σαι καλά!

Trackbacks

  1. Και τα media θέλουν τη Μήδεια τους « Αναρμοστου Ρησεις

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: