ΣΚΑΙ (beta) και media-κά στοιχήματα

Όπως είπε και ένας φίλος όντως ο βασικός λόγος που χάθηκα ήταν ένα project. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ο βασικός λόγος δεν ήταν το ίδιο το project όσο ο τρόπος που εγώ έπρεπε να το δω και να το δουλέψω. Για να είμαι ακόμα πιο απόλυτα ειλικρινής, χάθηκα γιατί δεν ήμουν σε διάθεση για κουβέντα. Και όπως έχω ξαναπεί η “σπηλιά” είναι για κουβέντα και όχι για απλές τοποθετήσεις. Ήθελα δεν ήθελα όμως η κουβέντα ξεκίνησε και -μεταξύ μας- καλό μου έκανε.  Θα προτιμούσα βέβαια μετά από 1 και παραπάνω μήνα που έχω να γράψω να μην κάνω δυναμικό come back με αυτοαναφορικά στοιχεία, αλλά τα γεγονότα ως γνωστόν μας ξεπερνούν.  Έτσι ακολουθει ένα Akrothigws – απάντηση σε παλιά ερωτήματα εμπλουτισμένο με σκέψεις για μία κουβέντα που ήδη έχει ανοίξει στο Blog του George και γραμμένο για να είναι και post. Το κακό είναι πως το Akrothigws είναι μόλις 400 λέξεις, αλλά εδώ είναι η σπηλιά και κέφι να έχουμε και θα πούμε ότι θέλετε.

ΥΓ. Όχι πως θα γλυτώσω τα σιχτίρια που έχω ακούσει από γνωστούς και φίλους που κόντεψα να εξαφανιστώ αλλα ένα sorry θα το πω. Δεν ήμουν για πολλά όμως…

Στοιχήματα..

«Και τι θα κάνεις δράκε όταν θα πρέπει να γράψεις για projects που έχεις αναπτύξει εσύ Πως θα τηρήσεις το fair play;» Αυτή ήταν από τις πρώτες ερωτήσεις που δέχτηκα ως blogger –εξ ου και το «δράκος»- όταν έγινε γνωστή η απόφασή μου να διαβώ τον internet-ικό Ρουβικώνα και να βρεθώ στην άλλη «πλευρά».  Ήτοι να απολέσω την ουδετερότητά μου και να αναλάβω σχεδόν αποκλειστικά την ανάπτυξη έργων – αφήνοντας σε δευτερεύουσα μοίρα το συμβουλευτικό ρόλο, την κριτική τους και τη διαχείρισή τους.  Το ερώτημα, μπορεί να τέθηκε από bloggers και φίλους αλλά είχα φροντίσει να το θέσω και μόνος μου καθώς το Akrothigws έχει τις ίδιες ακριβώς ιδιαιτερότητες με τον Uroborus – και κατά μία έννοια ακόμα περισσότερες.

Η Beta έκδοση όμως του καινούριου internet-ικού ΣΚΑΙ, θα αποτελούσε για το Akrothigws και τον Uroborus θέμα σε όποια πλευρά και αν ήμουν και με όποια λογική και αν είχε αναπτυχθεί και σχεδιαστεί. Γιατί όταν ένας μεγάλος ειδησεογραφικός όμιλος αποφασίζει να χαράξει στρατηγική και να δοκιμάσει τα βαθιά νερά του internet, σε υποχρεώνει να στρέψεις το βλέμμα σου σ αυτό. Όχι τόσο όμως για να κρίνεις –καθώς θα επιμείνω στη θέση μου πως τέτοια έργα θέλουν χρόνο για να αναπνεύσουν- όσο για να αναζητήσεις αν πραγματικά μπορεί να κερδίσει τα «στοιχήματά» του.

Ποια είναι αυτά τα στοιχήματα; Το πρώτο και καλύτερο αν ένα τόσο μεγάλο μέγεθος μπορεί να αναπροσαρμόσει το content του σε ένα διαφορετικό –και ενίοτε πιο sexy- περιβάλλον χωρίς να καταστήσει το εγχείρημα ασύμφορο εμπορικά (λέγε με διαχειριστικό κόστος). Το δεύτερο, αν μπορεί μέσω της καινούριας του φιλοσοφίας να βοηθήσει στη μετάλλαξη των δημοσιογράφων σε κάτι καινούριο όπως απαιτεί το σύγχρονο web. Το τρίτο, αν και κατά πόσο μπορεί να εντάξει κάτω από μία ενιαία «ομπρέλα» διαφορετικές κουλτούρες μέσων όπως είναι η TV και το Radio και να τα παντρέψει με τη λογική του ειδησεογραφικού site. Και το πιο δύσκολο ίσως απ όλα, το αν θα καταφέρει αυτή η ομπρέλα να αποκτήσει τη δική της οντότητα  τη δική της φωνή τα δικά της «θέλω» και τελικά τη δική της προσωπικότητα.

Αν όλα τα παραπάνω κερδηθούν τότε θα έχει γεννηθεί ένα καινούριο μέσο. Αν κάτι από τα παραπάνω χαθεί –ακόμα και όλα- θα υπάρξει καιρός για να καλυφθεί αρκεί να υπάρξει και το ενδιαφέρον. Αν όμως κάποιο από τα παραπάνω δεν μπει στο brainstorming τότε τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα.

Αναπόφευκτα, οποιαδήποτε κριτική για τον καινούριο διαδικτυακό ΣΚΑΙ στην παρούσα φάση μπορεί να αφορά το layout, τις  προθέσεις και τις προοπτικές του – αλλά μέχρι εκεί. Με δεδομένη λοιπόν και την επαγγελματική μου υπόσταση μου αλλά και την προ μηνών τοποθέτησή μου για το σταθμό, θα αφήσω προσωρινά την κριτική στους κριτικούς.  Θα πρέπει όμως να τα ξαναπούμε σε μερικούς μήνες…

Categories: Internet Life

15 replies

  1. H πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. Γι’ αυτό κανόνισε…Μου άρεσε το νέο σου project. Eίναι “καθαρό” και τακτοποιημένο. Θα ήθελα όμως να βγαίνει πάνω η live tv και live radio (πολύ κάτω πήγανε…)
    Και βέβαια σε τέτοιο project μεγάλη σημασία έχει το περιεχόμενο πάντα…
    Καλή συνέχεια και να σε “βλέπουμε”.

  2. Φίλε μου, καλή αρχή και ελπίζω να δούμε πολλά μεγάλα project από τα χεράκια σου. Για το συγκεκριμένο έχουμε μιλήσει και στα ιδιαίτερα (email-ικά) μας οπότε δεν έχω να πω πολλά, παρά μόνο “Congrats once again”!

    Μου αρέσει να βλέπω ένα έργο εν-εξελίξει και αυτός ελπίζω να είναι και ο σκοπός του beta, μέχρι να βρει το δρόμο του… και θα τον βρει με εσένα στο τιμόνι.

    Έχουμε δουλέψει πολλές ώρες μαζί για το Marketing Week (και όλα “τα του ομίλου”) και για αυτό το λόγω όταν λέω “ο ΣΚΑΪ είναι σε καλά χέρια” το εννοώ!

  3. @sotomi. Πως να το κανονίσω… Θέλω λίγο ακόμα να το στρώσω το πράγμα…:-) Thnx για το support

    @Constantinos. Thnx φίλε. Δεν το έχω κρύψει ποτέ ότι είσαι από τους αγαπημένους οπότε η γνώμη σου έχει άλλη βαρύτητα. Όπως και να έχει είναι πολύ μεγάλο project και είναι Media. Δουλειά του είναι να αλλάζει και να γεννάει ιδέες. Και ξέρεις πως μ αρέσει αυτό…

  4. Τα συγχαρίκια και τις παρατηρήσεις, τις έχουμε πει και από κοντά, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνω τον ευατό μου.

    Αυτό που παρατήρησα όμως, είναι ότι το project δεν βγήκε online την Δευτέρα, όπως είχα πληροφορηθεί. Αυτό σημαίνει ότι ο ΣΚΑΙ, αποφάσισε να σας δώσει λίγο χρόνο παραπάνω για να κάνετε ακόμα πιο ολοκληρωμένη δουλειά, ή υπάρχει άλλο παρασκηνιάκι? (από αυτά, που οι θαμώνες της σπηλιάς αρέσκονται να διαβάζουν). ;o)

  5. @fotis. Ψωφάς ρε μπαγάσα για παρασκήνιο…

    Δεν υπάρχει τίποτα παρασκηνιακό όμως . Όποιος σου είπε κάτι έριξε άδεια για να πιάσει γεμάτα. Κάτι ξέρεις και εσύ απ αυτές τις τακτικές έτσι δεν είναι….? :-)

  6. Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις! ;o)

  7. Καλά βρε Φώτη…

    έχεις inside information και πας και πιστεύεις φήμες; Πολλά θέλω να γράψω Πέρι αλλά δεν μου κάνει καρδιά… Εγώ πάντως στο είχα πει. Όταν περάσεις την όχθη θα δεις ότι κάποιες συμπεριφορές θα αλλάξουν… Το ήξερες υποθέτω. Το γράφω και δημόσια , και ξέρεις ότι ποτέ δεν έχω γράψει καλό λόγο για έργο της Atcom. Το site ΓΑΜΑΕΙ και μπράβο στα παιδιά που το έφτιαξαν… Δυστυχώς ξεπέρασες τις προσδοκίες κάποιων… και αυτό πόνεσε…

    αριβεντέρτσι…

  8. Το site είναι super. Congrats!

  9. Συγχαρητήρια και από μένα κυρίως για τον κόπο και την προσπάθεια (που μάλλον ήταν μεγάλη) , γιατί ως προς τα υπόλοιπα (τεχνικά και τέτοια) δεν ξέρω να πω και πολλά :)

  10. Είναι μεγάλη ευθύνη ένα τέτοιο project και σεβόμαστε την δουλεία, τον χρόνο και τον κόπο όσων είναι εμπλεκόμενοι σε αυτό. Ωστόσο, ως απλός παρατηρητής είδα κάποιες λεπτομέρειες, καθαρά ¨χρωματικές”. Μη ξεχνάμε ότι ένας όμηλος κινήται σε διαφορετικά πλαίσια…Μιλάμε για έναν από τους μεγαλύτερους δημοσιογραφικούς οργανισμούς της χώρας και γνωρίζουμε ότι μαζί σου είναι σε καλά χέρια. Καλή δύναμη! :-)

  11. Πολύ ωραίο το site! Συγχαρητήρια στην ομάδα σου και σε εσένα.

    Μπορείς να μας πεις πόσοι άνθρωποι (και τι ειδικοτήτων) ασχολήθηκαν και περίπου για πόσο καιρό;

  12. Φαντάζομαι πόσο σκληρή δουλειά θα ρίξατε. Το site είναι μεγαθήριο. Συγχαρητήρια προς το παρόν και το feedback θα στο δώσω από κοντά γιατί πρέπει να πάω για ύπνο!

  13. Προσωπικά θεωρώ οτι μια τέτοια επένδυση θα ανοίξει το πεδίο για πιο δομημένες online ενέργειες η οποίες θα δικαιολογούν και τον όρο δημοσιογραφικό portal.

    Εκτός από την ομάδα που δούλεψε θεωρώ πως πρέπει να αναγνωριστεί και η απόφαση του σταθμού να επενδύσει στο internet την στιγμή που οι περισσότεροι κρύβονται πίσω από μια κρίση.

    Ι digg the new skai.gr…και περιμένω με αγωνία να το δω ξανά όταν θα αρχίσει να ρολλάρει…

  14. Περι,

    good job, expecting to see more great things from you in the future :)

Trackbacks

  1. Media-κά στοιχήματα — ροη σταχυολόγων

Leave a Reply

