Google Explores Expandable Adverts

Παρότι το ωραίο ματς γίνεται στο blog του Panos (πως να το γράψω; Panou? δεν κολλάει…) και δεν σκοπεύω να το χάσω, μου είναι και αδύνατον να μην αφιερώσω την είδηση σε μερικούς φίλους που ακόμα και την ώρα της Guervo θέλουν να με βγάζουν εκτός εαυτού. Ξέρουν αυτοί…   :-)

Google is testing expandable ads for its AdSense and AdWords programs.

When a user clicks on a display ad, it will temporarily expand over the content. According to Google, ads will not not expand to more than double their original width or height, and users may close the ads at any time (via MarketingVox)

Advertisements


Categories: Internet Life

4 replies

  1. είναι προφανές ότι και η google μεταφέρει περισσότερο focus σε rich media formats, όπως έκανε και η yahoo που επίσης έβγαλε rich ads στο search πριν 2 εβδομάδες

  2. Όλοι στα λόγια μου θα ‘ρθετε! :-)

    Δεν γίνεται να λέμε ότι δουλεύουμε στον χώρο της διαφήμισης και κατά τ’ άλλα προσπαθούμε να είμαστε διακριτικοί, ήσυχα ήσυχα στην ακρούλα, και αν μας πάρει κανείς χαμπάρι έχει καλώς…

    Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας ή από τα –ΥΠΟ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ έτσι κι αλλιώς–, Creative standards του IAB.

    Η δουλειά που κάνουμε, εξ’ ορισμού προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή των καταναλωτών, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

    Και σε αυτή την περίπτωση “size does matter”!
    ;-)

  3. ball boy με έχετε κάνει, τρέχω να μαζεύω μπάλες από τα γήπεδα. Θα μαζέψω λοιπόν και αυτή και από αυτό το τερέν -σιγά μην αφήσω το σαμπράκο να παίζει μόνος του-και θα πω πως το ότι θα πρέπει να αποσπάσουμε τη προσοχή του χρήστη δεν τέθηκε ποτέ σε αμφιβολλία από κανέναν. Ισα ίσα που κάποιοι από εμάς το έχουμε κάνει και πράξη διαθέτοντας στην αγορά εδώ και χρόνια μερικά από τα πιο intrussive διαφημιστικά format-βλ welcome ad & interstitial, sliding billboard & supersize…

    όμως, εξακολουθώ να φωνάζω ότι άλλο πράγμα είναι το να πάμε σε περισσότερο intrussive διαφημιστικά format-που είναι αναπόφευκτο-και άλλο πράγμα το πόσο προχωρημένα από τεχνικής και conceptικής πλευράς μπορεί να είναι ένα banner. Αλλωστε το πιο τρανό και πρόσφατο παράδειγμα intrussive placement είναι τα pre-roll στα video clip(δεν εννοώ τα video banner αλλά τις διαφημίσεις, video ή απλά flash, που παίζουν πριν από video clip). Είναι innovative(από δημιουργικής πλευράς) αυτό? όχι φυσικά. Αποσπά τη προσοχή του χρήστη? ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.

    Το αν πρέπει να υπάρχουν κάποια guidelines που να ορίζουν ένα ελάχιστο κοινά αποδεκτής καλής πρακτικής, είναι επίσης άλλο θέμα και προσωπικά θεωρώ ότι έπρεπε να είναι δεδομένο. Δεν μπορώ πχ να καταλάβω γιατί είναι παράλογο ο ήχος να ενεργοποιείται μόνο onclick από τον χρήστη? Γιατί δεν πρέπει το expanded banner να κλείνει όπως άνοιξε? γιατί δεν πρέπει το banner να είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο που να μη καταναλώνει τρελά cpu και να κολλάνε τα computer μας? Που είναι το κακό, που είναι το υπερβολικό? Γιατί αν εξαιρέσουμε το θέμα του βάρος, αυτά είναι τα guidelines του IAB και καθόλου δεν γνωρίζουμε αν αυτά θα συζητηθούν ή όχι.

    Αν δεν υπάρχει κοινή αντίληψη για το πως θα συμπεριφερόμαστε σε αλλήλους, σε χρήστες και διαφημιζόμενους, τότε θα αρχίσουμε να παίζουμε σαν τη διαφήμιση, της cosmote νομίζω, που σε ένα γήπεδο στην αρχή παίζανε ποδόσφαιρο μετά έμπαινε και ένας μπασκετμπολίστας και τελικά έκανε σέντρα ένα τύπος με μηχανή για να βάλει γκολ ο διαιτητής…

  4. @theodoropoulos Μα τι κέφι είναι αυτό?

    Μήπως να σε κάνω επίτιμο μέλος να γράφεις και για μένα καμία κουβέντα? Άκου λεει goal boy..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: