Μετακινήσεις στελεχών: Δράκος στις Αχαρνές

Θα ήταν ιδιαιτέρως πρωτότυπο να βγει η ανακοίνωση πρώτα στο MarketingWeek και μετά στον Uroborus αλλά είπα να το αποφύγω. Αν και κάτι μου λεει πως δεν αποτελεί πλέον είδηση -είμαστε μικρή αγορά έτσι δεν είναι;- κάτι μου λέει πως πρέπει να το πω εγώ με το δικό μου τρόπο. Και αυτό θα κάνω.

Το λοιπόν θαμώνες και φίλες και φίλοι, από τις αρχές του μήνα -ήτοι από χτες- ο Uroborus μπορεί να παραμένει Uroborus αλλά ο Περικλής Βανικιώτης ανήκει στο δυναμικό της Atcom. Όπως χαρακτηριστικά λέει και το ΔT:

“Καθήκοντα Business Development Director στην Atcom Internet & Multimedia SA αναλαμβάνει από 1η Δεκεμβρίου, ο Περικλής Βανικιώτης. Ο κος Βανικιώτης θεωρείται ένα από τα πλέον έμπειρα στελέχη στο χώρο της interactive επικοινωνίας καθώς έχει εργαστεί τα τελευταία 15 τόσο ως ειδικός συντάκτης με αντικείμενο την online διαφήμιση και το interactive marketing όσο και ως σύμβουλος σε θέματα internet και social media. Την τελευταία τριετία, ασκούσε καθήκοντα New Media Manager στη Boussias Communications.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, Κώστας Θεοτοκάς, σχολίασε σχετικά: «Η ένταξη του Περικλή στην ομάδα της ATCOM αποτελεί μια ακόμα κίνηση ενίσχυσης της δυναμικής μας. Η εμπειρία και η δημιουργικότητά του θα μας βοηθήσουν να προσεγγίσουμε πιο ολοκληρωμένα την αγορά μας και να εμπλουτίσουμε τις σχέσεις με τους πελάτες μας».

Όσον αφορά την τυπική ανακοίνωση, δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω εκτός από το να ευχαριστήσω τον Κώστα το Θεοτοκά για τα καλά του λόγια. Όσον αφορά την ίδια τη μετακίνησή μου θα μπορούσα να πω πολλά αλλά δεν βρίσκω το λόγο. Άλλωστε το θέμα είναι τι θα κάνω εκεί που πάω όχι τι θα δηλώσω…

Δεν μπορώ όμως να μην πω δύο λόγια για το βουνό – όπως συνήθιζα να αποκαλώ τη Boussias Communications (καθότι Πεντέλη κλπ.). Και επειδή δεν μου αρέσει το πολύ μελό, θα είμαι λιτός. Θα μου λείψει ρε μάγκες… Όχι μόνο γιατί πέρασα πολλά χρόνια εκεί πάνω, ούτε γιατί έστησα το Boussias Communications Network και ξεκίνησα το Akrothigws, ούτε γιατί όπως είπε ένα φίλος ήμου στο Θεωρείο. Θα μου λείψει γιατί γνώρισα μερικά φοβερά παιδιά και γιατί γνώρισα και από κοντά έναν άνθρωπο που παρότι είναι μεγαλύτερός μου (ναι υπάρχουν και μεγαλύτεροι από εμένα) κατάφερνε να με ξεπερνάει σε διάθεση και πάθος ακόμα και για πράγματα internet-ικα. Τον ευχαριστώ για πολλούς λόγους -και ξέρω ότι με διαβάζει- και σταματάω εδώ. Ούτε ο ίδιος αρέσκεται σε δημόσια προβολή, ούτε εγώ σε αποχαιρετιστήριους. Δεν είναι του στύλ μας. Όσοι ξέρουν – ξέρουν.

Στα δικά μας τώρα. Όπως είπα ο Uroborus παραμένει Uroborus και θα ανασχεδιαστεί από ένα φίλο και αγαπημένο συνεργάτη (όταν τα καταφέρει – αλλά μου το έχει υποσχεθεί και ξέρει να τηρεί το λόγο του). Το Akrothigws παραμένει επίσης ως έχει. Και για ότι άλλο καινούριο θα είστε εδώ και θα ενημερώνεστε.

Απορίες και διευκρινήσεις δεκτές.

Categories: Internet Life

34 replies

  1. Δράκε όλα θα πάνε καλά!!! Τις ευχές μου για μεγάλες επιτυχίες :)

  2. Αυτό και αν ήταν μελό! :)

    Καλή επιτυχία στην αρένα, φίλε.

    Δεν έχω ιδέα αν στο θεωρείο είναι καλύτερα, δεν έχω περάσει από κει, αλλά στην αρένα είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις καλύτερα,μιας και πάντα σου άρεσε η δράση.

    Γουελκαμ λοιπόν!

  3. Καλή επιτυχία :)

  4. Σου εύχομαι Περικλή, το πέρασμα στην αντιπέρα όχθη να είναι το ίδιο πετυχημένο όσο και όλη σου η πορεία ως τώρα.

    Ότι καλύτερο φίλε! Congrats.

  5. Congrats!

    “Φλόγισέ” τους, Δράκε!

  6. Καλή δουλειά και να σε “βλέπουμε”. Μη χαθείς. :)

  7. Περικλή και από εμένα τις καλύτερες των ευχών, αλλά καθώς ο δημόσιος λόγος απαιτεί να είμαι ισορροπημένος, εδώ θα σε τσιγκλίσω λίγο :)

    Περνώντας από το θεωρείο στην αρένα υπάρχει το εξής πρόβλημα, έχεις ήδη εκφράσει άποψη και σηκώσει τον πήχη και είσαι ο τελευταίος που δικαιούται να μην το περάσει… κάτι μου λέει όμως πως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, και θα επαληθεύσεις στο έπακρο τις θετικές προσδοκίες και την πίστη μας.

    Καλή επιτυχία λοιπόν και πάλι, ανυπομονούμε…

  8. Καλές επιτυχίες Δράκε!

  9. Kαλή επιτυχία θηρίο!
    :)

  10. Congrats & κάθε επιτυχία σου εύχομαι Περικλή!

  11. ΟΚ Το κείμενο περιέχει παραπάνω άγνωστες λέξεις από όσο αντέχω αλλά κατάλαβα ότι μιλάμε για μιά καινούργια αρχή.
    Καλή αρχή λοιπόν Περικλή και καλή επιτυχία σε ότι και να σημαίνει Business Development Director.

    (εδώ τα κατάφερες σαν New Media Manager, που επίσης δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι πάει να πει)

    :lol:

  12. Πολλές και μεγάλες επιτυχίες δράκε!

  13. Με σκλαβώνετε και σοβαρολογώ. Θα πάω μία από Open Coffee και μετά θα απαντήσω σε όλους έναν έναν…

    Μόνο στον Indicto θα σκάσω ένα μικρό χαμογελάκι γιατί είναι από άλλο έργο. Αλλά έλα που μας αρέσουν οι ίδιες μουσικές.. :-)

    Άκου λέει αυτό κι αν ήταν μελό…

  14. Μήπως είναι καιρός να αλλάξεις και alias; Κάτι σε Κόρτο ίσως; ;-)

    Καλή αρχή.

  15. Welcome to the jungle

  16. Μου αρέσει που λες Αχαρνές και όχι Μενίδι…:)

    Καλή αρχή στην καινούργια θέση και πάντα επιτυχίες…

    Άμα χρειαστείς guide για τα κατατόπια στις Αχαρνές pm me(Κάτοικος τα τελευταία 23 χρόνια :P )

  17. Εύχομαι καλό κουράγιο σε όλους τους υφιστάμενους σου…. Για να αντέξουν την (εώς και εκνευριστική) τελειομανία σου! :o)

    Τα υπόλοιπα από κοντά, την Πέμπτη.

  18. Καλή συνέχεια φίλε. Εύχομαι κάθε επιτυχία στη νέα σου θέση!!

  19. “Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις”.

    Σου εύχομαι πολλές επιτυχίες ;)

  20. siderokefalos Perikli, efxomai na pane ola opos ta thes kai akoma kalitera.

  21. Το ξαναλέω και το εννοώ. Ευχαριστώ πραγματικά γιατί για μένα δεν αποτελούν τα παραπάνω μόνο ευχές αλλά και στήριξη. Άντε να δω που θα σας χωρέσω

    όλους για black quervo…

    @giannab… :-) Να μην αγχώνομαι ε?
    @Giorgos. Μελό ε? Αχ τι θα σου ετοιιμάσω…
    @porcupine thnx φίλε. Εγώ δεν έχω τίποτα άλλο να ευχηθώ… από το καλό στο καλύτερο πάτε..
    @Panos. Πως μπορούσα να μη δοκιμάσω φίλε; Τέτοιες εποχές… Thnx και ευκαιρία να μάθεις ότι μου φέρνεις γούρι όταν δίνεις ευχές
    @BizWriter.gr. Το κρατάω το “φλόγισέ τους”. Copywrite by biz…
    @ sotomi . Σιγά να μη χαθώ… πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι sotomi μου… Άσε που θα σε βλέπω και στο twitter και μου χρωστάς και συμβουλές για

    podcast…
    @Vagelis. Κανονικά έπρεπε να σε βάλω στο τέλος ρε μπαγάσα γιατί θέλεις μεγάλη απάντηση. Το λοιπόν αυτό που λες είναι και όλη η φάση. Ξέρω και τι έχω

    πει και τι πρέπει να κάνω. Και dont worry εδώ θα είμαι είτε καλά πάνε τα πράγματα είτει άσχημα. Δεν θέλω να έχω το απυρόβλητο γιατί χάνεται όλη η ουσία…
    @dimitris @ insideabox. Thnx φίλε. Ισχύει η πρόταση που θα κάναμε εκείνο το ωραίο visual με τα ποδοσφαιρικά?
    @x-psilikatzoy. Καλώς τη. Thnx thnx εσύ ξέρεις από βαριά hops και μετράει διπλά η ευχή
    @HitMan. Thnx φίλε. Δεν πρόλαβα να γράψω και στο MW για σένα αλλά dont worry. Δεν χάνω επαφές…
    @indictos. Σάμπως παίζουν και μεγάλο ρόλο οι τίτλοι? Το θέμα είναι πότε θα βάλουμε κάτω το London Calling με tequila…
    @Evangelos.Ε ναι…Ανυπομονώ για ένα post σου… (το ευχαριστώ είναι λίγο)
    @Μπούλης. Thnx και πάλι Thnx. Με Media ξεκινάω…
    @barak. Αχ θα το σκεφτόμουνα. Αλλά αφού προέκυψε ο δράκος πως να το κάνω πια? Άσε που Κόρτο έχουν κι άλλοι. Για όσους δεν ξέρουν η πρώτη φωτογραφία στο blog ήταν ο Κόρτο Μαλτέζε. Thnx Κώστα.
    @Χοσέ. Ναι σαι καλά Χοσέ. Καλώς σας βρήκα?
    @geobak. Μ αρέσει το Αχαρνές γιατί έβγαζε ωραίο τίτλο… Έ μάλλον όλο και κάτι θα χρειαστώ
    @Fotis. Αύριο αύριο θα μου τα πεις από κοντά. Είμαι όντως λίγο σπαστικός (είμαι και Παρθένος έτσι μη το ξεχνάμε) αλλά κάνω και μεγάλο ντούρου ντούρου όταν πάνε όλα καλά. Αυτό δεν το βρίσκεις εύκολα. Ρώτα και το team στο Βουνό να δεις..
    @Nikos Kapsomenakis. Thnx Νικόλα. Όλο και θα με βρίσκεις…
    @Ηλίας Χατζής. Loui!! Θα τα πούμε στις επάλξεις. Θα βρω εν καιρώ και ποίημα να απαντήσω
    @theodoropoulos. Thnx Ανδρέα. Ειλικρινά

    Τώρα που τελείωσα μπορώ να κάνω κανά post γιατί το γυρίσαμε πολύ στο μελό που λέει και ο aboutseo? Παραμύθια λεώ… Το χάρηκα που ήρθατε.

  22. Καλή αρχή, καλή δύναμη και πολλές επιτυχίες…!

  23. Congratulations man.!!!! I wish you all the best!!! Kick ass !!!! :-)

  24. Καλή επιτυχία Περικλή. Θα σκίσετε εκεί στην ATCOM με εσένα στο δυναμικό τους :)

  25. Καλή αρχή στο νέο σου πόστο Περικλή! Μου φαίνεται ότι όταν θα απολυθώ από το στρατό η αγορά θα έχει αλλάξει ραγδαία!

  26. Καλή αρχή Περικλή!

    Να’σαι καλά και πάντα δημιουργικός!

  27. Καλές δουλειές και σιδεροκέφαλος που λένε !!!

    Δράκε των Αχαρνών ρίξε τις φωτιές σου και δώσε τα φώτα σου…

  28. Be you be Peris!

Trackbacks

  1. IMC 08 the aftermath. | About SEO | Search engine marketing, internet marketing, social media
  2. O Περικλής Βανικιώτης στην ATCOM | Techblog, ελληνικό blog για τις νέες τεχνολογίες
  3. Θεωρίες ακυβερνησίας « Reflexivity
  4. Νέο Skai.gr | About SEO | Search engine marketing, internet marketing, social media

Leave a Reply

