Toyota IQ unboxing και άλλα…

Σε φόρμα η “φυλή” (ας μου επιτραπεί ο όρος) της Tribal. Αρχικά είδα το unboxing του IQ της Toyota και έσκασα χαμογελάκι. Μετά πήγα στο site και παρότι ούτε τα αυτοκίνητα ούτε το πολύ flash δεν είναι και πολύ του γούστου μου κόλλησα λίγο. Κάτι το περιβάλλον -ωραία δουλειά κορίτσια κι αγόρια της “φυλής”- κάτι ο ιδιαίτερος τρόπος πλοήγησης μου έκατσα και έπαιξα λιγάκι. Τελικά με παρέσυραν και το trekse-trekse-mikrouli και το den-einai-spastiko-na-min-exeis-sima και ξαναβρέθηκα να κοιτάω το IQ χαμογελώντας εκ νέου. Για πολλούς λόγους…

Ωραίο project, έξυπνος χειρισμός, πρόταση για λανσάρισμα και σίγουρα έχει “υπογραφή” – την οποία ομολογώ ότι αναζητώ πάντα. Αναρωτιέμαι…

τι θα δώσουν αυτά τα παιδιά εκεί πάνω όταν “λυθούν” λίγο ακόμα και αφήσουν τη φαντασία τους να οργιάσει.

PS. Προφανώς αφήνω την κριτική για το τουτούνι στους αρμόδιους.

PS. Ναι αποφάσισα να παίζω πιο πολλές διαφημίσεις. Όσο πάμε και καλύτερες έχουμε. Έτσι λέω τουλάχιστον..

Categories: Internet Life

21 replies

  1. Εγώ πρώτα είδα το site πριν μερικές μέρες & τώρα τα “περαιτέρω”… I hate flash, αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι η cubic σχεδίαση είναι 100% εύστοχη.

    Θεωρώ καλό το “unboxing video” αλλά έχω μια απορία φανταστικέ Uroborus… [ δεν είσαι αρμόδιος να απαντήσεις, αλλά ίσως είσαι φανταστικός :p ]

    Στην τελευταία επιτάχυνση στην υπόγεια διάβαση το iQ πάει αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας… τι πρόσεξα ε; Είμαι καλά γιατρέ μου; Πάντως τα micro-sites-huge-domains που δημιουργήθηκαν είναι χαριτωμένα! Ειδικά αυτό με το “σήμα”… :D

    Όσο για το τουτούνι, νέος οδηγός είμαι, αλλά το θαυμάζω… πολύ όμορφο και αρκετά δυνατό σε εξοπλισμό για city car αλλά οι τιμές που ακούγονται ότι θα ξεκινάει [ 13.000 ] είναι λίγο τσουχτερές.

  2. Θεωρώ πως τα URLs έχουν πλάκα αλλά περιορισμένη απήχηση. Το site είναι όμορφο αισθητικά αλλά δύσκολο χωρίς λόγο στην πλοήγηση. Ένα site που θέλει να “πουλήσει” ένα χρηστικό αυτοκίνητο, πρέπει να είναι εξ’ ίσου χρηστικό.

    Το video, sorry, αλλά όχι χαμόγελο δεν έσκασα, αλλά το βρήκα προσωπικά κρύο. Δεν θα το προωθούσα παρά μόνο σαν κακόγουστο δείγμα Ελληνικού viral wannabe. Sorry.

  3. To site είναι πολύ όμορφο αλλά έχει θέμα με το navigation.

    Τα μεγάλα url μου φαίνονται κάπως lame…

  4. Μεγάλα urls με παύλες
    + Μηδενικό περιεχόμενο (αυτά που αναφέρονται)
    +Παραπομπή σε άλλο url

    = κατά την άποψη μου very bad user experience.

    Γι’ αυτό εξάλλου και το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης τα θεωρούν νο1 red flags για να βάλουν σε “μαύρη λίστα” τα sites αυτά.

    Αυτό παράλληλα σημαίνει χαμένες ευκαιρίες για πρόσθετη κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης και όχι μόνο.

    Αλλά βέβαια μπρος τα (marketing) κάλη τι είναι η κίνηση και η σωστή user experience……..

  5. Με δύο διαφορετικούς browsers (firefox και chrome) παρατήρησα πως αν κάνεις click&drug πάνω σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας αρχίζουν και σχεδιάζονται γραμμές.

    Τώρα αν αυτό δεν είναι bug ας μας εξηγήσει κάποιος τι είναι.

  6. Καλή η ιδέα του unboxing αλλά γιατί πρέπει να είναι μια αντιγραφή (ιδέας, όχι εκτέλεσης) του unboxing του Samsung Omnia;

  7. @kpoly

    “Θεωρώ πως τα URLs έχουν πλάκα αλλά περιορισμένη απήχηση”

    Τι εννοείς;

    @nikos

    “Μεγάλα urls με παύλες
    + Μηδενικό περιεχόμενο (αυτά που αναφέρονται)
    +Παραπομπή σε άλλο url ”

    Δεν είναι τα πάντα SEO και rankings φίλε.

    Το να μου πεις γιατί το site είναι flash και όχι html να το συζητήσουμε. Αλλά γιατί δεν πρόσεξαν το SEO σε ένα από τη γέννησή του teaser domain, δε το καταλαβαίνω.

    @rakopoulos

    δεν έχει δα και τόσες ομοιοτητες! αλλά οκ αν πούμε ότι μοιάζει, τίποτα δεν είναι παρθενογέννεση.

    Anyway. Απλά βλέπω ότι οι περισσότεροι εστιάζετε στις λεπτομέρειες, ενώ για την ιδέα με τα URLs που είναι και το ζουμί, τους αξίζει ένα μπράβο.

    Συμφωνώ με μπούλη ότι έχει θέματα το navigation.

    Είχα καιρό πάντως να δω κάτι καινούριο, σαν προώθηση, και δεν κρύβω ότι με ενθουσίασε.

  8. Προσωπικά κύριοι συμφωνώ στα πιο πολλά με το Giorgo. Την ιδέα με τα URLs τη βρίσκω εξαιρετική, το site καλοστημένο και υποθέτω ότι είναι στο πνεύμα που θέλει ο διαφημιζόμενος (υπάρχει και αυτός έτσι?)

    Στις λεπτομέρειες θα απαντήσω αργότερα γιατί μέχρι προ ολίγου δεν είχα internet και αδυνατούσα. Μη με λέτε αγενή..

  9. Με την Tribal έχω παρελθόν (μετά από εκείνη την κουβέντα για το Public Pet). Θέλω να πιστεύω ότι δεν μου κρατάνε μούτρα. Έγραφα την άποψη μου… Έτσι και αλλιώς, όλοι έχουμε μια! ;o)

    Στο δια ταύτα.

    α. Δεν με εντυπωσίασε το video. Θέμα αισθητικής. Θα θεωρούσα πιο έξυπνο να χρησιμοποιήσουν έναν γνωστό blogger που κάνει unboxing (π.χ. PestaOla) για να φανεί και πιο αληθοφανές.
    β. Το video της Οmnia που αναφέρθηκε δεν μπορώ να πω ότι μοιάζει με του ΙQ. Αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο όμως για να προωθήσω, θα προωθούσα της Omnia, γιατί το θεωρώ πιο έξυπνο και πιο αστείο σαν concept.
    γ. Ο μαγικός κύβος που γυρνάει στην πόλη μου θυμίζει έντονα την διαφήμιση του Ford Fiesta.
    δ. Όσα sites για αυτοκίνητα και να δημιουργηθούν, δεν βγάζει κανένα από την πρώτη θέση της λίστας μου, την Αμερικάνικη έκδοση της Porsche και την εφαρμογή “Βuild Your Porsche”, σε 3D.
    ε. Σκοπός της κριτικής είναι να ανακαλύπτουμε πάντα τα λάθη, να τα βελτιώνουμε και να γινόμαστε καλύτεροι. Αν θέλετε να λιβανίσω την Tribal μπορώ να το κάνω, αλλά έτσι δεν θα δούμε πρόοδο.
    στ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την εταιρεία. Το επαναλαμβάνω για αποφυγή παρεξηγήσεων. Υπάρχει πολύ ποιότητα στην ‘Φυλή, που λέει και ο Δράκος, αλλά νομίζω ότι πρέπει να προσέξουν περισσότερο την λεπτομέρεια.

    Τα είπα. Κερδίζω τίποτα? :o)

  10. @fotis

    Αν θέλετε να λιβανίσω την Tribal μπορώ να το κάνω, αλλά έτσι δεν θα δούμε πρόοδο.

    Ενώ άμα τα χώσεις στην Tribal θα δούμε όλοι την πολυπόθητη πρόοδο;

  11. Θα είναι ένα βήμα… Κανείς δεν αντέχει την κριτική.

  12. Μόνο που εσύ δεν κάνεις κριτική. Κριτική είναι να σχολιάσεις συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του
    site και να προτείνεις πως θα έπρεπε να αλλάξουν, είτε κατά τη γνώμη σου, είτε ακόμα καλύτερα
    βάσει κάποιων προτύπων. Τα “δεν με εντυπωσίασε το video”, το άλλο μοιάζει με το fiesta, το unboxing
    του Omnia ήταν καλύτερο και πως της Porsche ήταν κατά τη γνώμη σου το καλύτερο site αυτοκινήτου είναι τόσο πολύ υποκειμενικά που τελικά δεν προσφέρουν τίποτα.

    Άσε που αν έχεις τόσο μεγάλη αγωνία πως θα πάρει ο κρινόμενος αυτά που λες δεν έχει νόημα να
    κάνεις κριτική. Το μισό σου κείμενο είναι απολογητικό μπας και σε παρεξηγήσουν. Και τέλος αν όντως πιστεύεις πως κανείς δεν αντέχει την κριτική τότε θα έπρεπε να γνωρίζεις πως το να απολογείσαι είναι μάταιο, όπως και να ‘χει θα στραβώσουν.

  13. Επειδή η κριτική δεν παύει να είναι άποψη, θα σε παρακαλούσα να με αφήσεις να σταθμίζω εγώ για τον ευατό μου, τα κριτήρια της.

    Κάποιος ο οποίος είναι developer θα επικεντρωθεί στα τεχνικά χαρακτηριστικά.

    Κάποιος που είναι marketer θα κοιτάξει τον τρόπο μετάδοσης του επικοινωνιακού μηνύματος.

    Εγώ, που δεν είμαι και δεν δηλώνω τίποτα από τα δυο, κρίνω βάσει των δικών μου υποκειμενικών κριτηρίων. Δεν μπορώ, και δεν θέλω, να κρίνω κάποιον με βάση τα δικά σου κριτήρια είτε με τα κριτήρια οποιουδήποτε. Κριτικές ‘βάσει προτύπων’ τις αφήνω στους αρμόδιους, όπως αναφέρει και στο υστερόγραφο του ο οικοδεσπότης.

    Αν από την άλλη, απαγορεύεις την άποψη ή/και την κριτική από κάποιον άσχετο, δεν έχεις (ή έχετε, αν είστε περισσότεροι) παρά να μου ζητήσετε να μην μετέχω στις κουβέντες σας.

    Από εκεί και πέρα.

    Το κείμενο μου δεν είναι απολογητικό σε κανένα σημείο του. Τουλάχιστον, βάσει της δικής μου συγγραφικής. Δεν είδα να υπάρχει συγνώμη ή απολογία πουθενά, καθώς δεν αισθάνομαι ότι έγραψα κάτι λάθος στο post που όλοι γνωρίζουμε.

    Το μόνο που κάνει, είναι να εξηγεί προλογικά και καταληκτικά, στους επισκέπτες του συγκεκριμένου blog ότι δεν έχω καμία προσωπική εμπάθεια με την εταιρεία, επειδή για δεύτερη φορά, θα γράψω τις σκέψεις μου, που πιθανότατα δεν θα τους είναι συμπαθείς.

    Το γιατί εσένα σου φαίνεται απολογητικό, δεν μπορώ να το κατανοήσω, αλλά δεν θα μπω και στην λογική να ανατρέψω την άποψη σου.

    Κλείνω επαναλαμβάνοντας ξανά ότι κανείς δεν αντέχει την κριτική. Το να γράψω για σένα ότι μονίμως βαδίζεις παράλληλα (ή και ξεπερνάς) την ‘λεπτή κόκκινη γραμμή του flaming’ μπορεί να είναι στα δικά μου μάτια πραγματικό, αλλά στην δική σου πεποίθηση, είναι μια κακόπιστη κριτική που σηκώνει απάντηση. Αντιστοίχως λοιπόν, η κριτική σου στην κριτική μου, επέφερε απάντηση μου. Κ.ο.κ.

  14. Επειδή η κριτική δεν παύει να είναι άποψη, θα σε παρακαλούσα να με αφήσεις να
    σταθμίζω εγώ για τον εαυτό μου, τα κριτήρια της.

    Sorry lad αλλά δεν δουλεύει έτσι το Internet. Στο web υπάρχει διάλογος, άλλοτε πολιτισμένος κι άλλοτε όχι. Αν θες να σταθμίζεις μόνος σου τι γράφεις κάτσε σπίτι σου και γράψε ημερολόγιο.

    Εγώ, που δεν είμαι και δεν δηλώνω τίποτα από τα δυο, κρίνω βάσει των δικών μου
    υποκειμενικών κριτηρίων. Δεν μπορώ, και δεν θέλω, να κρίνω κάποιον με βάση τα δικά σου κριτήρια είτε με τα κριτήρια οποιουδήποτε. Κριτικές ‘βάσει προτύπων’ τις αφήνω στους αρμόδιους, όπως αναφέρει και στο υστερόγραφο του ο οικοδεσπότης.

    Εν ολίγοις δηλώνεις αδυναμία να κάνεις τεκμηριωμένη κριτική. ΟΚ, εγώ πάλι νομίζω πως απλά βαριέσαι αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα.

    Αν από την άλλη, απαγορεύεις την άποψη ή/και την κριτική από κάποιον άσχετο, δεν
    έχεις (ή έχετε, αν είστε περισσότεροι) παρά να μου ζητήσετε να μην μετέχω στις κουβέντες σας.

    Αυτά τα κλαψομούνικα άστα για εκεί που πιάνουν. Κανείς δεν σου απαγόρεψε να λες την άποψη σου. Το μόνο που σου ζήτησα είναι να την τεκμηριώνεις καλύτερα, αν μπορείς. Αν δεν μπορείς δεν έγινε και τίποτα.

    Το μόνο που κάνει, είναι να εξηγεί προλογικά και καταληκτικά, στους επισκέπτες του
    συγκεκριμένου blog ότι δεν έχω καμία προσωπική εμπάθεια με την εταιρεία, επειδή για δεύτερη φορά, θα γράψω τις σκέψεις μου, που πιθανότατα δεν θα τους είναι συμπαθείς.

    Κοίταξε, αν είσαι όντως αναρμόδιος για στοιχειοθετημένη κριτική τότε δεν νομίζω πως δίνει κανείς δεκάρα για το τι λες ώστε να χρειάζεται να προσδιορίζεις και τις προθέσεις σου. Πολύ απλά σε γράφουν. Αν αντιθέτως πιστεύεις πως έχει κάποια βαρύτητα ο λόγος σου, ταπεινή μου άποψη είναι πως οφείλεις να τεκμηριώνεις καλύτερα αυτά που γράφεις γιατί μόνος σου απαξιώνεις αυτά που λες.

    Το γιατί εσένα σου φαίνεται απολογητικό, δεν μπορώ να το κατανοήσω,

    “Θέλω να πιστεύω ότι δεν μου κρατάνε μούτρα. Έγραφα την άποψη μου…”
    “Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την εταιρεία. Το επαναλαμβάνω για αποφυγή παρεξηγήσεων”

    Εμένα αυτά ως απολογητικά μου ακούγονται. Μπορεί να φταίει το νερό που πίνω.

    Το να γράψω για σένα ότι μονίμως βαδίζεις παράλληλα (ή και ξεπερνάς) την ‘λεπτή κόκκινη γραμμή του flaming’ μπορεί να είναι στα δικά μου μάτια πραγματικό,

    Και στα δικά μου μάτια πραγματικό είναι :-)

    αλλά στην δική σου πεποίθηση, είναι μια κακόπιστη κριτική που σηκώνει απάντηση

    Στη δική μου πεποίθηση απλά βρίσκεσαι σε σύγχυση. Πριν λίγο έγραφες πως κανείς δεν αντέχει την κριτική. Επομένως είναι να απορεί κανείς πότε κατά τη γνώμη σου η κριτική είναι καλόπιστη. Ποτέ είναι η λογική απάντηση. Και το ερώτημα των $64.000 είναι γιατί αφού πιστεύεις πως κανείς δεν αντέχει την κριτική την κάνεις; Beats me.

  15. Καλημέρες σε όλους.

    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα στην αντιπαράθεση – όχι τουλάχιστον Σάββατο πρωί. Το μόνο που θέλω να διευκρινήσω είναι το εξής

    Αν από την άλλη, απαγορεύεις την άποψη ή/και την κριτική από κάποιον άσχετο, δεν έχεις (ή έχετε, αν είστε περισσότεροι) παρά να μου ζητήσετε να μην μετέχω στις κουβέντες σας

    Fotis δεν υφίσταται θέμα. Ο barak μιλάει αποκλειστικά για λογαριασμό του.

    Και στη σπηλιά ο μόνος που μπορεί να ζητήσει να μη συμμετέχεις σε κουβέντα είμαι εγώ. Και εγώ δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο ούτε και σκοπεύω να το πω.

  16. Καταβαίνεις ότι μπορώ και εγώ να πιάσω λέξη-λέξη, πρόταση- πρόταση ότι ανταπαντάς, και να τα αναλύω όπως με συμφέρει.

    Έτσι όμως, δεν γίνεται διάλογος, όπως ζήτησες, καθώς δεν παρουσιάζεις ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη σκέψη/άποψη.

    Καταλαβαίνουμε και οι δυο επίσης, ότι το να διαπληκτιζόμαστε δημοσίως για το ποιος έχει δίκιο ή άδικο, επίσης δεν βγάζει πουθενά, καθώς δεν πρόκειται να αλλάξουμε ούτε απόψεις, ούτε πεποιθήσεις.

    Θα γράψω όμως κάτι καταληκτικό, για να τελειώσω εδώ αυτήν την αντιπαράθεση από πλευράς μου.

    Με κατηγορείς ότι βρίσκομαι σε σύγχυση, γιατί “Πριν λίγο έγραφες πως κανείς δεν αντέχει την κριτική. Επομένως είναι να απορεί κανείς πότε κατά τη γνώμη σου η κριτική είναι καλόπιστη.”

    Ο μοναδικός που μπορεί να κρίνει αν μια κριτική είναι καλόπιστη ή όχι, είναι ο κρινόμενος και όχι ο κριτής. Αν ο κρινόμενος, κατά την διάρκεια της κριτικής που δέχτηκε, σταθμίσει τα θετικά παράγωγα αυτής (αν δει ότι υπάρχουν) και τα χρησιμοποιήσει μελλοντικά για να βελτιωθεί, τότε μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλόπιστη.

    Αν ο κρινόμενος δεν θελήσει να δει ‘την μεγάλη εικόνα’, όπως την φαντάστηκε ο κριτής ασκώντας την κριτική του, τότε η κριτική είναι κακόπιστη (σην λογική του κρινόμενου). Ο κριτής πάντα θα πιστεύει ότι ήταν αντικειμενικός.

    Σε περίπτωση που συμμετέχουν και ανεξάρτητοι παρατηρητές στις κρίσεις, το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να οδηγήσουν τον κρινόμενο στην απορρόφηση των θετικών συμπερασμάτων της κριτικής.

    Πάντα όμως το ‘κάλον’ ή ‘κακόν’ ήθος μια κριτικής, θα κρίνεται από τον κρινόμενο.

    Νομίζω όμως ότι το κουράσαμε και ξεφύγαμε από την κουβέντα. Άνοιξε ένα blog για κριτικές, να έρθω να σε κριτικάρω. :o)

    υ.γ. Το ‘είναι καλύτερο να βελτιώσουν το hosting τους‘, σου κάνει ως κριτική?

  17. Καταβαίνεις ότι μπορώ και εγώ να πιάσω λέξη-λέξη, πρόταση- πρόταση ότι ανταπαντάς, και να τα αναλύω όπως με συμφέρει. Έτσι όμως, δεν γίνεται διάλογος, όπως ζήτησες, καθώς δεν παρουσιάζεις ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη σκέψη/άποψη.

    Βασικά ο διάλογος στο Internet έτσι γίνεται. Απαντάς τμηματικά, όχι με κατεβατά. Βοηθάει να εστιάζεται η κουβέντα σε κάποια σημεία. Άμα δε σε βολεύει μην το κάνεις, περί ορέξεως…

    Καταλαβαίνουμε και οι δυο επίσης, ότι το να διαπληκτιζόμαστε δημοσίως για το ποιος έχει δίκιο ή άδικο, επίσης δεν βγάζει πουθενά, καθώς δεν πρόκειται να αλλάξουμε ούτε απόψεις, ούτε πεποιθήσεις.

    Με τη διαφορά πως εγώ δεν θεωρώ πως διαπληκτιζόμαστε. Όντας τέχης έχω συνηθίσει σε δεκαετίες έντονων συζητήσεων χωρίς να θεωρώ πως οτιδήποτε πούμε εδώ σημαίνει πως έχεις προσωπικό πρόβλημα μαζί μου. Επομένως το να μου κάνεις κριτική δεν με ενοχλεί. Επίσης ξέρω πως απόψεις πάντα αλλάζουμε. Μπορεί για λόγους εγωισμού να μην το κάνουμε στα πλαίσια της κουβέντας αλλά μεσοπρόθεσμα όλοι αλλάζουμε.

    Αν ο κρινόμενος, κατά την διάρκεια της κριτικής που δέχτηκε, σταθμίσει τα θετικά παράγωγα αυτής (αν δει ότι υπάρχουν) και τα χρησιμοποιήσει μελλοντικά για να βελτιωθεί, τότε μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλόπιστη.

    Ωραία, για να έρθουμε λοιπόν στο προκείμενο. Στην άποψη “δεν βρίσκω το βίντεο εντυπωσιακό” τι είδους χρήσιμα συμπεράσματα μπορεί να βγάλει αυτός που το έφτιαξε; Τίποτα δεν μπορεί να βγάλει. Άρα αφού δεν μπορεί να βγάλει κάτι χρήσιμο μάλλον θα τη δει κακόπιστα. Βλέπεις λοιπόν γιατί είναι καλύτερα να τεκμηριώνεις την άποψη σου;

    Σε περίπτωση που συμμετέχουν και ανεξάρτητοι παρατηρητές στις κρίσεις, το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να οδηγήσουν τον κρινόμενο στην απορρόφηση των θετικών συμπερασμάτων της κριτικής.

    Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα…

    Πάντα όμως το ‘κάλον’ ή ‘κακόν’ ήθος μια κριτικής, θα κρίνεται από τον κρινόμενο.

    Γι αυτό ακριβώς φροντίζεις να είσαι όσο το δυνατόν πιο σαφής ώστε να μη μπορεί κανείς να σου προσάψει σκοπιμότητες.

    υ.γ. Το ‘είναι καλύτερο να βελτιώσουν το hosting τους‘, σου κάνει ως κριτική?

    Ναι, είναι κριτική. Και μάλιστα τεκμηριωμένη σε σημείο που δεν επιδέχεται ερμηνεία. You fucking nailed it. Period.

  18. Προσωπικα δεν νομίζω ότι το video έχει αντιγράψει (πολυ δε περισσότερο ανεπιτυχώς) κάποιο άλλο.

    Αυτό που νομίζω οτι είναι πολύ πετυχημένο είναι το κομμάτι με τα extra url και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι ενοχλεί το μήκος και οι πάυλες.

    Είναι ακριβώς αυτό που είπε κι ο Βαρέλογλου.
    Δεν πιστεύω να τα έκαναν με σκοπό να τα βρίσκει το google!…
    Νομίζω οτι έχει αρεκετό ενδιαφέρον σαν δουλειά στο σύνολο της. Με τις ατέλειες της (όπως πολλές δουλείες που βλέπουμε), αλλα έχει ενδιαφέρον.

  19. Αυτοί οι δύο γιατί τσακώνονται;

    Έχουν κάτι από παλιά; Μήπως ήθελαν την ίδια γυναίκα; Την ίδια θέση εργασίας; Το ίδιο blog;

    Ήμαρτον παίδες, make love (όχι μεταξύ σας), not war

    Τα σέβη μου σπηλάρχη, καλή αρχή στο νέο σου πόστο!

    Το Dalis είναι το καλλιτεχνικό μου (έβαλα μάσκα για να μην πέσουν πάνω μου τα θηρία και με δαγκώσουν)

Trackbacks

  1. 100 TOP POST WORDPRESS 30/11/2008 « Kopanakinews’s Weblog
  2. Toyota iQ radical viral campaign | Inside a Box

Leave a Reply

