Εκλογές IAB Hellas. Μεγάλη συμμετοχή και νέα πρόσωπα στη Διοικούσα

Η Εντυπωσιακά μεγάλη συμμετοχή (λογικά σε δύο χρόνια θα θέλουμε μεγαλύτερη αίθουσα) από τα μέλη, οι καινούριες εταιρείες υποψήφιες για το ΔΣ, η ψήφος εμπιστοσύνης (λατρεύω τις εκφράσεις του πολιτικού ρεπορτάζ) στα ιδρυτικά μέλη του φορέα και ουσιαστικά του προηγούμενου ΔΣ και η ανανέωση της Διοικούσας κατά το ήμιση (περίπου) εκτιμώ ότι δίνουν απόλυτα το στίγμα των χτεσινών εκλογών του IAB Hellas. Είχα συνηθίσει να παρευρίσκομαι στις εκλογές του φορέα καθώς πρακτικά (και θεωρητικά εδώ που τα λέμε) ήμουν ο μόνος δημοσιογράφος που θεωρούσε αντικείμενό του την online διαφήμιση, οπότε τις εντυπώσεις τις μεταφέρω κάνοντας συγκρίσεις από το προσωπικό μου αρχείο. Φυσικά και έγινε μεγάλη κουβέντα. Μη με ρωτήσετε για λεπτομέρειες γιατί ως γνωστόν οι καλές ειδήσεις βγαίνουν στα πηγαδάκια εκτός της αίθουσας και αυτά θα μου επιτρέψετε να τα κρατήσω για μένα καθώς εξακολουθώ να σέβομαι το off the record. Για τα περί της αίθουσας όμως έχω να καταθέσω ότι η μεγάλη κουβέντα ήταν και παραμένειδείγμα υγείας . Όπως δείγμα υγείας είναι και ο καινούριος κόσμος που εμφανίστηκε και μάλιστα ορεξάτος για δουλειά. Παρεμπιπτόντως, σύντομα θα έχουμε και πρώτα στοιχεία -μετά από πολλά χρόνια- για το spending και θα έχουμε ευκαιρία για καλή καλή κουβέντα φίλοι και θαμώνες της σπηλιάς.

Τα εννέα μέλη ΔΕ είναι τα εξής (με αλφαβητική σειρά) Βάμιαλης Τάκης (Euriko), Ζαλοκώστας Γιώργος (Unilever) Καμάρας Κωνσταντίνος (Sport.gr) Κίτρα Ελένη (OMD Digital) Κουρής Ανδρέας (Mad TV – Νέο Μέλος στη ΔΕ) Κούρτογλου Ξένια (Focus Bari – Νέο Μέλος στη ΔΕ) Λυραντωνάκης Αντώνης (OTE) Μπακής Παντελής (Forthnet – Νέο Μέλος στη ΔΕ) και Ντότσικας Οδυσσέας (Think Digital – Νέο Μέλος στη ΔΕ). Το ΔΣ θα συγκλιθεί σε Σώμα την επόμενη εβδομάδα.

Advertisements


Categories: Internet Life

8 replies

  1. Εννέα μέλη από τα οποία κανένα δεν έχει blog. Άρα είτε τα μέλη του IAB δεν πιστεύουν στα blogs είτε δεν έχουν τι να πουν. Τι από τα δύο ισχύει;

  2. Η αλήθεια είναι ότι και εκτός του ΔΣ επίσης από τα υπόλοιπα μέλη ελάχιστοι (ίσως και κανένας) να μην έχει blog.

    Δεν υπάρχουν όμως μόνο αυτές οι επιλογές. Μπορεί να μην έχουν συνηθίσει -το πιο πιθανό- αυτή την επικοινωνία. Μπορεί και μη θέλουν τη δέσμευση του γράφω και απαντώ. Μπορεί πολλά…

    Δεν νομίζω πάντως ότι είναι θέμα πίστης. Ούτε και το συμμετέχεις σε κάτι δείχνει ότι το πιστεύεις. Για την ακρίβεια δείχνει ότι δείχνεις ότι το πιστεύεις…

  3. Χμ, κατά το “τα παιδιά του τσαγκάρη, δεν έχουν παπούτσια”… :-)

  4. @Bizwriter και Karamitsos

    Παρότι ελλοχεύουν διάφοροι κίνδυνοι μ αυτά που θα πω, αφού το θίγετε το θέμα εγώ θα τα πω.

    Επιμένω στο ότι είναι υπερβολή να θεωρείται η ύπαρξη blog απαίτηση για όποιον εμπλέκεται με την αγορά του internet ή έστω είναι power user ή έστω του αρέσει πολύ το μέσο. Ακόμα και αν αυτός ο κάποιος είναι άνθρωπος της επικοινωνίας. Προφανώς είμαι υπέρ του να συμμετέχει ή έστω να δοκιμάσει να συμμετέχει αλλά υπάρχει απόσταση από το “τα παιδιά του τσαγκάρη δεν έχουν παπούτσια”

    Και θα το αιτιολογήσω σε 2 επίπεδα γιατί θέλω καιρό να το κάνω post και μία το ένα μία το άλλο δεν το έκανα. Ευκαιρία λοιπόν.

    Sorry biz αλλά έτσι όπως το λέμε και εδώ και σε άλλα blogs μοιάζει να πρέπει να δώσουν οι bloggers την ευλογία σε κάποιον για να χρηστεί internetας ή ειδικός ή γκουρού ή οτιδήποτε. “Είσαι δικός μας έχει καλώς – δεν είσαι τότε είσαι ξένος”. Διαφωνώ κάθετα μ αυτή τη λογική σε όλα τα επίπεδα. Αφενός γιατί υπονοεί ότι οι bloggers είναι κάτι πολύ ειδικό το οποίο επιτρέψτε μου να διαφωνώ κάθετα και οριζόντια και αφετέρου γιατί ξεχωρίζει τους bloggers από όλους όσους συμμετέχουν σε δικτυακά projects και μάλιστα με community αλλά δεν έχουν blog. Και τους γνωρίζω προσωπικά δεν κάνω εικασίες. Το έχω πει και θα το ξαναπώ ότι εγώ τουλάχιστον είμαι λάτρης του μέσου και θεωρώ εαυτό internet-α και όχι blogger. Ούτε και δέχομαι ότι πρέπει να πάρω την ευλογία καμίας κάστας για να δικαιούμαι να ομιλώ. Και αν μου δημιουργούνται εμένα τα παραπάνω συναισθήματα -που και έχω μάθει να εκτίθεμαι και μ αρέσει και είναι η δουλειά μου- φανταστείτε τι γίνεται με άλλους.

    Σε ένα άλλο επίπεδο τώρα, καλά θα κάνουμε να καταλάβουμε -όχι πως δεν το ξέρετε δηλαδή αλλά το υπενθυμίζω- πως τα blogs περιλαμβάνουν εξ ορισμού μία έκθεση η οποία για τους επώνυμους είναι πολύ μεγαλύτερη. Σας υπενθυμίζω δε, ότι και για τον <a href=”http://www.panos.gr”Pano και για μένα έχει γραφτεί επανειλημμένως πως διατηρούμε τα blogs για να κάνουμε διαφήμιση στον εαυτό μας και στις δουλειές μας. Και πως να μην ακουστεί δηλαδή όταν υπάρχουν δεκάδες blogs που έχουν ως λόγο ύπαρξης το plasarisma του συγγραφέα ως ειδικού; Μήπως να διαλέξουμε τελικά τι θέλουμε;

    Ως εκ τούτου και η απόφαση είναι πολύ μεγαλύτερη. Τα blogs θέλουν να τους αφιερώσεις χρόνο γιατί θέλουν συνέπεια και οργάνωση, θέλουν προσοχή θέλουν συγκεκριμένο στόχο. Αν εννοείτε δε ότι τα στελέχη της interactive διαφήμισης οφείλουν να έχουν blog για να “μιλάνε” στον καταναλωτή ή για αφουγκράζονται τις τάσεις μπορούν να το κάνουν και ανώνυμα όπως και το κάνουν πολλοί άλλοι – μεταξύ αυτών και θαμώνες της “σπηλιάς”. Από το παρακολουθώ όμως στενά κάποιες εξελίξεις μέχρι το συμμετέχω ενεργά υπάρχει μία απόσταση.

    Εκτός όλων των παραπάνω και για να προλάβω κάποιες ερωτήσεις θα προσθέσω και κάτι ακόμα με τι μορφή ερώτησης.

    Δηλαδή πιστεύετε σοβαρά ότι αν αύριο ανοίξουν blogs όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη της interactive επικοινωνίας η 1η Ιουνίου θα αποτελέσει ορόσημο στο ελληνικό internet;

    Να μου πείτε να διαθέτει ο IAB blog για να υπάρχει διάλογος θα το καταλάβω και εν πολλοίς θα το “ψηφίσω”. Ένας φορέας πρέπει να κάνει διάλογο, πρέπει να δέχεται προτάσεις. Τα μέλη του όμως πρώτα θα τα κρίνω από τη συμμετοχή τους στο φορέα και μετά από τη συμμετοχή τους στα blogs, όπως και τον ίδιο τον φορέα θα τον κρίνω από το έργο του. Γιατί αυτό θεωρώ λογικό.

    Πάω να βάλω τα γάντια μου…

  5. Επιμένω στο ότι είναι υπερβολή να θεωρείται η ύπαρξη blog απαίτηση για όποιον εμπλέκεται με την αγορά του internet ή έστω είναι power user ή έστω του αρέσει πολύ το μέσο.

    “Απαίτηση”, προφανώς κι όχι.

    Ακόμα και αν αυτός ο κάποιος είναι άνθρωπος της επικοινωνίας.

    Αυτός ο “άνθρωπος της επικοινωνίας” όμως δεν είναι αυτός που συμβουλεύει τους υπόλοιπους για τις επικοινωνιακές τους ανάγκες, που τους προτείνει τρόπους και μεθόδους για να ακούσουν και να ακουσθούν καλύτερα από το κοινό τους; “Practice what you preach”, με άλλα λόγια.

    Sorry biz αλλά έτσι όπως το λέμε και εδώ και σε άλλα blogs μοιάζει να πρέπει να δώσουν οι bloggers την ευλογία σε κάποιον για να χρηστεί internetας ή ειδικός ή γκουρού ή οτιδήποτε. “Είσαι δικός μας έχει καλώς – δεν είσαι τότε είσαι ξένος”. Διαφωνώ κάθετα μ αυτή τη λογική[…]Ούτε και δέχομαι ότι πρέπει να πάρω την ευλογία καμίας κάστας για να δικαιούμαι να ομιλώ.

    Μαζί σου 100%. Δεν είπα ποτέ το αντίθετο.

    Σας υπενθυμίζω δε, ότι και για τον <a href=”http://www.panos.gr”Pano και για μένα έχει γραφτεί επανειλημμένως πως διατηρούμε τα blogs για να κάνουμε διαφήμιση στον εαυτό μας και στις δουλειές μας.

    Και τι μ’ αυτό; Δεν βλέπω πού είναι το κακό είτε ισχύει η “κατηγορία” είτε όχι. Κάποιοι άνθρωποι είτε κάνεις “άσπρο” είτε κάνεις “μαύρο” θα βρουν κάτι αρνητικό να πούνε. Μισό, να διαφημίσω κι εγώ τη νέα διεύθυνση του blog μου: http://bizwriter.gr. :-) . Άλλαξε και το link δεξιά ντε! :-D

    Δηλαδή πιστεύετε σοβαρά ότι αν αύριο ανοίξουν blogs όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη της interactive επικοινωνίας η 1η Ιουνίου θα αποτελέσει ορόσημο στο ελληνικό internet;

    Rewind κάποια χρόνια πίσω. Τότε που είχε αρχίσει να ακούγεται η φράση “εταιρικό website” κι όλες οι διαφημιστικές εξηγούσαν στους πελάτες τους γιατί πρέπει να δημιουργήσουν website -χωρίς κάποιες από αυτές να έχουν’ κάποιες ακόμη δεν έχουν.

  6. “Απαίτηση”, προφανώς κι όχι.

    Τότε φίλε θα πρέπει να μη θεωρήσουμε και απαίτηση το να φοράνε παπούτσια του τσαγκάρη τα παιδιά :-)

    Αυτό έγραψες σ αυτό απάντησα…

    “Practice what you preach”, με άλλα λόγια.

    Δεν διαφωνώ καθόλου. Μόνο που η συζήτηση αφορά managers και directors καθώς μιλάμε για όσους ψήφιζαν και όχι για όλους τους ανθρώπους της επικοινωνίας. Και για τους managers ισχύει και το ρητό “καλός manager είναι αυτός που επιλέγει ποιος θα κάνει την κάθε εργασία και όχι αυτός που την κάνει”. Ειδικά δε στη δική μας περίπτωση -γενικότερα στην επικοινωνία- το ρητό θα έπρεπε να είναι ευαγγέλιο. Ειδάλλως ας ξεκινήσουν να γράφουν και δύο αράδες κώδικα (όσοι δε γράφουν) και λίγο photoshop (όσοι δεν σχεδιάζουν) και λίγο action script (όσοι δεν συμμετέχουν στα banners). Με αυτή τη σειρά όμως. Στο τέλος ας ανοίξουν και blog. Με λίγα λόγια θεωρώ πιο σοφό στις θέσεις αυτές αν θέλεις πραγματικά να επικοινωνήσουν οι πελάτες σου σε blogs και SNSes να προσλάβεις αυτούς που γνωρίζουν το sport όπως προσλαμβάνεις και web designers και copywriters και και και. Φυσικά οφείλεις να διαβάζεις και να ενημερώνεσαι. Γι αυτό όμως μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι όλοι μας διαβάζουν. Και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι.

    Εκτός αυτού, ένα επώνυμο blog δεν είναι μέτρο για να καταλάβεις τη blogosphere καθώς όσο πιο επώνυμος είσαι τόσο λιγότερο θα εισπράξεις την πραγματική “γλώσσα” των bloggers. Με κορυφαίο παράδειγμα την επίσκεψη της προάλλες κορυφαίου στελέχους που δεν ερωτήθηκε το παραμικρό σε ένα post που είχε όσες βίζιτες είχαν και τα posts με τις μετακινήσεις στελεχών (δηλαδή αυτά που σπάσανε το κοντέρ). Για αποφευχθεί λοιπόν αυτό το φαινόμενο, το πολύ πολύ να είσαι blogger ιγκόγκνιτο. Και στην περίπτωση αυτή δεν ξέρουμε πόσοι από τα μέλη του IAB έχουν ένα “επώνυμο – ανώνυμο” blog.

    Rewind κάποια χρόνια πίσω. Τότε που είχε αρχίσει να ακούγεται η φράση “εταιρικό website” κι όλες οι διαφημιστικές εξηγούσαν στους πελάτες τους γιατί πρέπει να δημιουργήσουν website -χωρίς κάποιες από αυτές να έχουν’ κάποιες ακόμη δεν έχουν

    Πάω πάω. Για να σου πω ότι πρακτικά με επιβεβαιώνεις καθώς και που έφτιαξαν τίποτα το συγκλονιστικό δε συνέβη στο ελληνικό internet. Όπως δεν θα συμβεί και άμα ανοίξουν όλοι οι interactive marketers blogs. Μόνο που στη μία περίπτωση όφειλαν να έχουν εταιρικό site ενώ εγώ λέω ότι δεν οφείλουν να έχουν blogs. Και αν οφείλουν, μπορεί να οφείλουν ως εταιρείες, ως πρόσωπα όμως;

    Εκτός αν πιστεύεις ότι επειδή όλος ο λαός της interactive -και μη- επικοινωνίας είναι στο Facebook, η ελληνική διαφήμιση είναι στο πνεύμα του Social Networking. Αλλά επειδή δεν το πιστεύεις…

  7. Φάσκεις κι αντιφάσκεις αγαπητέ δράκε.

    Στη βράβευση της Ogilvy στα πρόσφατα ermis awards είχες αναφέρει ως πλεονέκτημα το γεγονός πως σχεδόν όλοι οι συντελεστές της καμπάνιας livefeeds έχουν blogs. Δεν καταλαβαίνω γιατί για την Ogilvy είναι προσόν αλλά για άλλους δεν είναι μειονέκτημα η έλλειψη.

    Το πρόβλημα δεν είναι αν και κατά πόσο αποδυκνείεται η γνώση του χώρου μέσα από την ύπαρξη ενός blog. Θα συμφωνήσω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο ειδικά δε από τη στιγμή που πρόσωπα που προσπαθούν να καθιερωθούν ως ηγέτες των social media το μόνο που κάνουν είναι να αντιγράφουν ξενόγλωσσα κείμενα.

    Το πρόβλημα είναι πως διάφορα ονόματα στελεχών τα βλέπουμε συνεχώς σε επιτροπές και παραεπιτροπές χωρίς ποτέ να έχουν βγει μπροστά να πουν δημόσια μια άποψη. Δεν θα πω ονόματα γιατί δεν είναι ευγενικό μιας και είμαι ανώνυμος.

    Θα πω όμως πως υπάρχει διάχυτη η άποψη πως το IAB είναι ένα πανηγυράκι μιας νομεκλατούρας που όσο κι αν προσπαθεί να πείσει πως είναι ανοιχτός οργανισμός δεν τα καταφέρνει. Κι αυτή είναι μια άποψη που υπήρχε πολύ πριν καθιερωθούν τα blogs.

  8. Κατ αρχήν φίλε karamitso sorry που άργησα να απαντήσω αλλά είμαι στον AboutSEO και πλακώνομαι για το Krasaki tou Tsou. Οπότε ελπίζω καταλαβαίνεις… Πάμε τώρα στα δικά μας

    Φάσκεις κι αντιφάσκεις αγαπητέ δράκε. Στη βράβευση της Ogilvy στα πρόσφατα ermis awards είχες αναφέρει ως πλεονέκτημα το γεγονός πως σχεδόν όλοι οι συντελεστές της καμπάνιας livefeeds έχουν blogs. Δεν καταλαβαίνω γιατί για την Ogilvy είναι προσόν αλλά για άλλους δεν είναι μειονέκτημα η έλλειψη

    Φάσκω αλλά δεν αντιφάσκω αγαπητέ. Άλλο έχω ένα team που είναι μέσα στα “κόλπα” και άλλο είναι ο Managing Director μου και έχει έχει επώνυμο blog. Ακούγεται καλό -δεν λέω όχι- αλλά όπως λες και εσύ δεν είναι η ουσία εκεί. Και όχι μόνο συμφωνώ αλλά βάζω και 42 (τυχαία) τζίφρες στο ότι κάποιοι φιλοδοξούν να καθιερωθούν ως guru των Social Media με copy paste.

    Για την επώνυμη άποψη συμφωνώ εν μέρει. Κάποιοι μιλάνε πιο πολύ. Αλλά παντού έτσι δεν συμβαίνει? Άλλωστε μέχρι τώρα δεν υπήρχαν και πολλά να πουν. Από εδώ και πέρα όμως όντως θέλει κουβέντα.

    Για το IAB sorry αλλά μια διαφωνία θα τη βάλω στη τραπέζι. Όποιος θέλει μπορεί να είναι μέλος στον IAB και η ψηφοροφία είναι ανοιχτή σε όλα τα μέλη χωρίς εξαιρέσεις. Έχει φτάσει κοντά στα 60 μέλη. Τι κλειστός?

    Pls μόνο να παραμείνουμε Ρωμαίοι :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: