Brand New ελληνικό web…?

… ή μία από τα ίδια;

Είπα να σπάσω τον τίτλο στα δύο για να μην γίνει σεντόνι. Δεν αποτελεί μυστικό. Ίσα – ίσα που το ζούμε καθημερινά. Το ελληνικό web ζει την εποχή του επανασχεδιασμού του. Το θέμα όμως είναι πόσο ριζικός είναι αυτός ή πόσο απλώς καλύπτει τις ανάγκες για φρεσκάρισμα και για να λέμε ότι κάνουμε redesign. Αναφέρω τα πρώτα παραδείγματα και όποιος θέλει συμπληρώνει τον κατάλογο. Καινούρια Sports sites που “τρέχουν” 2 και 3 μήνες ήδη, με πρώτα και καλύτερα το Sport-fm.gr και το classic Sport.gr και πρόσφατα το Sportnet.gr. Ανανεωμένο Athinorama, εντελώς καινούρια Naftemporiki.gr, καινούρια Isotimia.gr καινούριο MyWorld.gr καινούριο Express.gr και επαναλαμβάνω αν ξέχασα κάτι (που σίγουρα ξέχασα) είναι λόγω βιασύνης (αν δεν γράψω τώρα θα παέι για τη Δευτέρα το post και ήδη χάθηκα για λίγο)

Προφανώς η θέση μου είναι πάγια πως το design είναι ένα θέμα και το βασικό ζητούμενο είναι το content σχετικά με το οποίο ελάχιστες αλλαγές βλέπω αλλά αν είναι να το συζητήσουμε θα πρότεινα να μην μπλέξουμε όλα μαζί.

ΥΓ1. Μόνο ο Uroborus μένει ίδιος και πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά το θέμα…

ΥΓ2. Επειδή όντως χάθηκα πάλι δέχομαι προτάσεις για το επόμενο post. Υπόσχομαι πως θα πιάσω ότι μου πείτε

Advertisements


Categories: Internet Life

52 replies

  1. o Uroborus θέλει και αυτός την ανανεωσούλα του…

    Δώσε το brief και να βλέπω κορμιά να σφάζονται ποιος θα το πρωτοφτιάξει :)

  2. Άμα είναι να γίνει φίλε δεν βγάζω brief. Πρέπει να γίνει με feeling. Το brief θα γίνει με μπύρες και τεκίλες. Εν ολίγοις όποιος καταλάβει και όποιος αντέχει…

  3. Να προσθέσω το http://www.exedrasports.gr/ (για να μη πέσει να μας πλακώσει).

    Επόμενο θέμα; Δύσκολα μας βάζεις με τόση ζέστη :)

  4. @ Panos L. Χαίρε φίλε. Δεν ήταν λάθος. Είδα τον Πρίγκηπα στην πρώτη σελίδα και λιποθύμησα…

  5. Χωρίς feeling δεν γίνεται τίποτα, τώρα αν έχει και tequilas είναι σίγουρη η επιτυχία.

    Όσον αφορά το redesign, ακόμη στην τοπική αγορά είναι δύσκολο να μιλάμε για κύκλο ζωής ενός website, αν το redesign δεν έρθει σαν φυσική εξέλιξη θα ξενίσει και θα φέρει κόλλημα, αν έρθει με το πλήρωμα του χρόνου μόνο εντύπωση μπορεί να κάνει και να πάει το website σε νέο επίπεδο.

    Για το προτεινόμενο θέμα θα ήθελα να διαβάσω κάτι που να έχει σχέση με την αγορά να πληροφορούμαστε και εμείς η εν Θεσσαλονίκη.

  6. Kανονικά, πρέπει να προσθέσω και το zougla.gr, αλλά αυτό θα το δούμε από αύριο το μεσημέρι (Παρασκευή), στις 3 online, για να δούμε ‘πόσα απίδια πιάνει ο σάκος’.

    Να επισημάνουμε όμως ότι έχει φάει τρομερή προμότα.

    υ.γ. τελικά στο ελληνικό web, ο μόνος χώρος που κινείται δυναμικά είναι τα αθλητικά sites. Είναι τα μοναδικά που ανανεώνονται, ψιλοτακτικά. Οι λοιποί κάθονται στα αυγά τους. Αυτοί θα χάσουν…

  7. @Fotis. Αφού τα βλέπεις τα αθλητικά και τα περί αυτών το video με τη Τζούλια το είδες ή περιμένεις να το πω εγώ?

  8. Ρίξε εσύ το video με την Τζούλια, να σου ρίξω εγώ το http://www.freelook.gr, που το έχει φτιάξει 14χρονος πιτσιρικάς με Drupal!!!

    Έρχεται η νέα γενιά φορτσάτη. Άντε να μεγαλώσουν λίγο να δούμε θαύματα. Θα υπενθυμίσω ξανά την καλύτερη ατάκα που ειπώθηκε στο ΙΜC ’07, από τον Brian Kelly της Microsoft…. “Στους πιτσιρικάδες δεν υπάρχει η ορολογία ‘τεχνολογία‘. Αυτό που εμείς ονομάζουμε έτσι, γι’αυτούς είναι τρόπος ζωής”.

    υ.γ. ρίξε τζούλη τώρα και δεν κρατιέμαι! ;o)

  9. @fotis Και εμείς που το είδαμε το zougla τι καταλάβαμε;…

    @uroborus: Όπως πάντα θίγεις θέματα που προκαλούν πολλές συζητήσεις…

    Προσωπικά θα αλλάζα τον τίτλο σε κάτι “Brand New -a bit used- Ελληνικό web”

    Βαρέθηκα να βλέπω τα ίδια! Κι επειδή αναφέρεις κυρίως εφημερίδες, portals και αθλητικά vortals έχω βαρεθεί επίσης να βλέπω 11 αναγνώστες να έχουν 15 ή και παραπάνω πηγές… [ για να πιουν νερό ] χωρίς αυτές – στην πλειοψηφία τους – να προσφέρουν κάτι το ιδιαίτερο ή το διαφορετικό.

    Το έχουμε αυτό οι Έλληνες, δυστυχώς.

    Για σένα πάντως θα πρότεινα ένα κούρεμα [ δεν υπονοώ κάτι! ] μιας και θα σε δείξει διαφορετικό χωρίς ουσιαστικά να έχεις αλλάξει ;-)

  10. btw: Just saw “new” contra.gr

  11. Κι εκεί που νόμιζα πως το Banana Republic είναι αμερικάνικο trademark εταιρίας ρούχων σκάει αυτό

    http://www.banana-republic.gr/

    Αν και πιστεύω πως θα έπρεπε να το λένε μπανανία ριπάμπλικ.

  12. @Hitman. Κούρεμα? Έχεις φωτογραφία μου με μαλλιά; Ή έχασα κάποιο τεύχος…? Αν εννοείς redesign στον Uroborus με κούρεμα πάλι σε έχασα. Βοήθησέ φίλε…

  13. @uroborus Μάλλον ήταν αποτυχημένη η προσπάθεια μου να παραλληρήσω το “brand new greek web” με έναν “brand new uroborus”.

    Αυτό σε βοηθάει κάπως;

  14. @HitMan. ΟΚ τώρα το κατάλαβα… Και καλά μου κάνεις και το λες. Κάτσε να δω τώρα τι γίνεται με τους άλλους θαμώνες.

    Δεν αφήνουμε καλοί μου άνθρωποι τα λογιστικά βιβλία και τα projects; Η ερώτηση πρακτικά είναι πολύ απλή. Σας αρέσει αυτό που δημιουργείται ως σκηνή των ελληνικών online media; Μην το πάμε πάλι στο αν θα ζήσει και πως θα ζήσει ένα project και πόσο κόσμο έχει το internet και στο “Όχι άλλο 60 – 40”. Μιλάμε για media.

    Αν το θέλετε αλλιώς κάνουμε ένα μίνι – γκάλοπ; Πείτε ο καθένας 5 ελληνικά sites. Όχι που επισκέπτεται καθημερινά αλλά που θα του έλειπαν αν δεν υπήρχαν.

  15. το θέμα δεν είναι πάντα τι αρέσει ή δεν αρέσει σε εμάς. Αλλά τι αρέσει στο χρήστη.

    http://www.capital.gr
    http://www.fmvoice.gr
    http://www.freemeteo.com
    http://www.pestaola.gr
    http://www.baboulas.gr

    τα νούμερα 2 , 4 έχουν φτιαχτεί στο χαλαρό αλλά θα έλεγα ότι μαζεύουν πολυ πολύ κόσμο… Περιεχόμενο κύριοι… όλα τα άλλα είναι για το θεαγγλυφάδα…

  16. δεν είμαι μέσος χρήστης αλλά πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα. Ίσως το MW (δεν ευλογώ τα γενια σου) την ενότητα που αφορά τα new media. Αλλά περαν αυτού μόνο blogs.

  17. Brand New what?
    Τι να πω βρε παιδιά… Αν μπορούμε, στηριζόμενοι σε παραδείγματα σαν αυτά που ανέφερε ο Περικλής στο αρχικό post, να μιλήσουμε για κάποιο «επανασχεδιασμό του ελληνικού web», τότε μάλλον υποτιμάμε πολύ τις δυνατότητές μας.
    Το μόνο στοιχείο αλλαγής που είδα εγώ στα προαναφερόμενα sites είναι ότι το template άλλαξε ώστε το header να χωρέσει banner 728×60.
    Πείτε με όπως θέλετε, αλλά τα παραδείγματα που αναφέρθηκαν μέχρι τώρα δεν είναι δυνατόν να σηματοδοτούν κάποια εποχή ανασχεδιασμού ή οτιδήποτε άλλο. Όλοι έχουμε δει εποχές. Τώρα δεν είναι.

  18. 728×90, παρντόν.

  19. δείτε και αυτό… φρεσκότατο. http://cosmoauto.gr

    Δημιουργία ελληνοσουηδών.

  20. 5 sites θέλεις, ε? που να τα βρεις?

    1. naftemporiki.gr (για ειδήσεις)
    2. sport24.gr (για αθλητικά)
    3. goals.gr (για τζόγο)
    4. marketingweek.gr (γιατί πρέπει να ενημερώνομαι για τον κλάδο)…
    5. freestuff.gr (για να σκοτώνω την ώρα και για να συμπληρώσω την 5άδα).

    Αν με ρωτήσεις όμως για blogs, θα σου κατεβάσω 30, χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Μάλλον, έχουμε πρόβλημα.

  21. Ας ευλογήσουμε και τα γένια μας:

    http://www.jobsite.gr
    http://www.bugja.com

  22. 4. marketingweek.gr (γιατί πρέπει να ενημερώνομαι για τον κλάδο)…

    Γι αυτό ε? Μόνο γι αυτό? Θα κάνω εισήγηση ρε μπαγάσα να σας ξανάρθει ο βάτραχος. Κουάξ και snort μαζί

  23. Βάλε όλο το βασίλειο της ζούγκλας.

    Μόνο κοράκια μην βάλεις, γιατί αυτά ‘κράζουν’ άσχημα! ;o)

  24. Α πα πα…

    Petros ωραία τα sites αλλά εγώ θα ήθελα τη γνώμη σου για άλλα..

    @GrecoryGR. Σωστή η παρατήρηση με το 728.

    Αν και γενικώς τα πιο πολλά έχουν γίνει πιο ωραία το θέμα είνα αν φτάνει το “πιο ωραία” Ειδικά για τα lifestyle sites έχω πολλές ενστάσεις

  25. ΥΓ2. Επειδή όντως χάθηκα πάλι δέχομαι προτάσεις για το επόμενο post. Υπόσχομαι πως θα πιάσω ότι μου πείτε

    Βιβλιογραφία και αναλύσεις για internt στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ό,τι καλό έχω διαβάσει είναι μόνο σε κάτι blog). Άντε κ. δράκε βοηθείστε μήπως βρούμε κανα κείμενο ή link από κανένα σύντροφο :)

  26. @Evangelos: Σε πρώτη φάση έχω τη δική μου βιβλιογραφία… αλλά θα μου πεις τι θέλεις να ψάξω και άλλο…

  27. Θέλω ένα καλό κείμενο για social networks και ένα για blogs (στα ελληνικά πάντα ε). Η συζήτηση που εγινε εδώ – αλλά και σε κανά δυο-τρία άλλα blogs – είναι Ok αλλά θα ήθελα κάτι πιο συστηματικό και εκτενές. Έχεις κάτι in mind?

  28. Καλέστε τώρα στο 2112112011

  29. @barak που το βρήκες αυτό ρε φίλε; Με σκότωσε…

    Όποιος δεν έχει πάρει να πάρει. Σοβαρά το λέω. Α πα πα τι πάθαμε κυριακάτικο

  30. Α το βρήκα. Μιλάει ο Panos γι αυτό και όντως είναι viral ενέργεια.

  31. Μακράν το καλύτερο viral που έχω δει, ή μάλλον ακούσει.

  32. Φίλε μου εμάς μας ξέχασες και είμαστε και γείτονες.

    Οπότε ρίξε μια ματιά στη νέα imerisia.gr και το νέο ethnos.gr (που πρώτο από τις εφημερίδες λάνσαρε βίντεο) ενώ πρόσφατα άλλαξαν όψη και τα δύο μεγάλα portal, το e-go.gr αρχικά και λίγο αργότερα το pathfinder.gr. (σε αντίθεση με το νεκρό σε σχέση με το design in.gr το οποίο ωστόσο έχει και τη μεγαλύτερη κίνηση – άρα δεν μετράει μόνο το περιεχόμενο αλλά και η ΣΥΝΗΘΕΙΑ).

    Να συμπληρώσουμε επίσης ότι γεννήθηκε ένα νέο μεγάλο site αποκλειστικά για γυναίκες που κάνει πολύ σαματά στο χώρο: womenonly.gr

    Να τονίσω ότι έχουν πλάκα όσοι προσθέτουν άγνωστα ή μικρά blog δίπλα στα μεγάλα site, μου αρέσουν κι εμένα τα blog αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με τα μεγάλα site, όχι στην Ελλάδα τουλάχιστον (wannabe Gizmodudes ρελαξάρατε).

    Στο δυναμισμό των αθλητικών site προσθέτω και αυτό των οικονομικών εφημερίδων, αν δεις όλες σχεδόν άλλαξαν. Εδώ βέβαια να τονίσω ότι αθλητικό portal με παιδάκια που δεν πληρώνονται δεν πρέπει να υπάρχει αν και δυστυχώς αυτά είναι ο κανόνας….

    Αυτά τα ολίγα, χαιρετώ!

  33. φαντάζομαι ότι τώρα πρέπει να πούμε συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες, ότι όλα είναι κα-τα-πλη-κτι-κες δουλειές κτλ.

    Μένω στο θέμα των lifestyle γιατί έχω τις ενστάσεις μου…Δηλαδή οι γυναίκες ενδιαφερόμαστε μόνο για το αν χώρισε ο George, για το με ποιον βγήκε η Τζούλια κτλ? Προφανώς κάνουμε focus σε γυναίκες που εργάζονται και χάνουν τα πρωινάδικα…..οκ!

    (παραγίνατε ευγενικοί μέσα στη σπηλιά του κ.δράκου, σχεδόν δε σας αναγνωρίζω)

  34. Και πρακτικά η απόδειξη ότι το viral όχι μόνο ζει αλλά μπορεί και να βασιλέψει…

  35. @SK. Δεν σας ξέχασα καθόλου φίλε μου αλλά ήθελα να σας τσιγκλίσω λίγο να δω αν με διαβάζετε… :-)
    Όσον αφορά δε αυτά που λες για τα portals προφανώς δεν μπορώ να διαφωνήσω αλλά ξέρω ότι γίνονται και στα έντυπα διάφορα τέτοια ωραία. Εφημερίδα ολόκληρη βγαίνει και δεν πληρώνει ούτε έναν…

    @giannab μαζί σου και πάλι μαζί σου. Όχι μόνο για το lifestyle -και ειδικά για τη γυναία- που είμαι έτοιμος να γράψω ολόκληρο σεντόνι, αλλά και για την ευγένεια που τους διακρίνει όλους. Ούτε μία αψιμαχία ούτε ένα κάτι βρε αδερφέ…

  36. αν δεν έγραφε κανένας θα έλεγα ότι μας έχει πιάσει η ζέστή ή η εργασιομανεία… αλλά το γεγονός ότι γράφουμε και μάλιστα ευγενέστατα σημαίνει ότι μας έβαλες να κάτσουμε σούζα.

    Θα μου δώσεις μερικά tips γιατί έχω και ένα 3χρονο πιτσιρικάκι?

  37. Να συμπληρώσουμε επίσης ότι γεννήθηκε ένα νέο μεγάλο site αποκλειστικά για γυναίκες που κάνει πολύ σαματά στο χώρο: womenonly.gr

    Σιγά τα λάχανα.

  38. @barak

    Είσαι μπρίζας!

    Όλα είναι ‘σιγά τα λάχανα’, αλλά εσύ, λεβεντόπαιδο, πας και κράζεις το ‘γυναικωτό’.

    υ.γ. Βρε Σίμο, αυτό το ‘κάνει πολύ σαματά’, τι το ήθελες και εσύ, βρε φίλε? Αφού από το logo και μόνο, καταλαβαίνει κανείς, ότι δεν είναι και ΤΟ εντυπωσιακότερο site στην Ελλάδα.

  39. Άλλο γυναικωτό κι άλλο γυναικείο

  40. Καλώς τους…

    Barak πες τίποτα παραπάνω. Το “σιγά τα λάχανα” δείχνει ότι δεν το θεωρείς κάτι φοβερό. Και έτσι όπως το παρουσιάσε ο Simos αναμενόμενη η αντίδραση. Άμα λέμε τώρα έχεις διάθεση

    @gianna ορίστε τι ήσυχος που είμαι. Σιγά να μη φταίω εγώ που δεν μιλάνε διάφοροι. Εγώ απλά θέλω να μη δίνουμε δικαιώματα ότι έχουμε στείρα άρνηση και να μην έχουμε μπινελίκια άνευ λόγου και αιτίας. Ο δόλιος δράκος

  41. Εγώ είμαι πολύ παράξενη που όταν βλεπω google ads πάνω σε sites θεωρώ ότι “χαλάνε” το design (είτε μ αρέσει είτε όχι) και το περιεχόμενο (είτε μ αρέσει είτε όχι)? Να φταίει που τα έχω συνδέσει με τα ads που παίζουν πάνω σε Blogs?

    Κατά τα λοιπά, well done για τις προσπάθειες …είτε μ αρέσουν είτε δεν μου αρέσουν:-)

    τα σέβη μου στη σπηλιά και τους θαμώνες της

  42. Ok, ok, μη δαγκώνετε. Δεν κάνει σαματά. Σε κάθε περίπτωση δεν το είπα για το design αλλά γιατί το θεωρώ μια καλή κίνηση που “έπιασε” σε αριθμούς (visitors & ads = σαματάς) και συμπληρώνει ένα κενό που υπάρχει στο γυναικείο internet section. Έχουμε 10 γυναικεία περιοδικά που “πετάνε” (σε αντίθεση με σχεδόν όλο τον άλλο κλάδο των περιοδικών), δεν έχουμε τα αντίστοιχα site. Έτσι το είπα και ελπίζω να αναπτυχθεί γερός ανταγωνισμός σε αυτό το κομμάτι που θα μας πάει όλους μπροστά. Το γυναικείο κοινό είναι πολύ δυνατό. Ας αρχίσουμε όλοι να το φροντίζουμε περισσότερο….

    Συμφωνώ με την Κατερίνα, τα Google Ads χαλάνε το design και δείχνουν φτήνια αλλά τα λεφτά είναι “ζεστά” και κανείς δεν λέει όχι. Αν και με την πορεία του δολαρίου νομίζω ότι στα μεγάλα site πολύ χώρο πιάνουν για το “τίποτα”.

    Σας διαβάζουμε κυρ Urobουρε, we always did.

  43. To «σιγά τα λάχανα» δεν λέει και πολλά αλλά για να έλεγα περισσότερα θα έπρεπε να γράψω κάνα σεντόνι και δεν είμαι σίγουρος πως το κοινό σου έχει όρεξη να διαβάζει κατεβατά. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μιας και μου πέταξες το μπαλάκι θα πω το κάτι παραπάνω.

    Αυτό που θα ήθελα να δω είναι αυτό για το οποίο έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να μιλάω χρόνια τώρα. Φτιάξτε κοινότητες. Είτε το πεις user generated content, είτε social media η ουσία είναι και παραμένει η ίδια. Το site πρέπει να έχει ως σκοπό να φέρει τους επισκέπτες σε κάποιο είδος νταραβεριού είτε μεταξύ τους είτε με το ίδιο το site.
    Για να μη μιλάω γενικά κι αόριστα θα δώσω ένα παράδειγμα. Μιας και μιλάμε για γυναικεία sites mου αρέσει πολύ το http://www.ftiaxto.gr. Είναι ο ορισμός της κοινότητας. Μικρό, σουλουπωμένο, εύχρηστο, με πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο, έχει όλα τα συστατικά για να μεγαλώσει και να γίνει πετυχημένο.

    Στον αντίποδα όλα τα portals εκδοτικών συγκροτημάτων (γυναικεία ή όχι) είναι στημένα με τη λογική περιοδικού. Δηλαδή βάζουμε δέκα θεματικές ενότητες και στην κάθε μια προσθέτουμε κείμενα. Αυτό δεν δουλεύει στο web. Δεν βλέπω γιατί πρέπει να περάσουν δέκα χρόνια για να το καταλάβουμε αλλά ας είναι. Η συμβουλή μου σε όλα τα portals αυτού του είδους είναι να φτιάξουν κάθε θεματική ενότητα σα να είναι διαφορετικό site, προσφέροντας όσες περισσότερες υπηρεσίες γίνεται.

    Ας μιλήσουμε καλή ώρα για υπηρεσίες. Οι γυναίκες ως γνωστόν δαπανούν ατελείωτες ώρες για ψώνια. Το να μου προτείνεις πέντε-δέκα προϊόντα σε ένα site είναι η λογική του περιοδικού. Η λογική του web θα ήταν να μπορεί κάποια επισκέπτρια να στείλει ένα e-mail με μια φωτογραφία από ένα παντελόνι που αγόρασε και την ερώτηση με τι μπλούζα να το συνδυάσω; Να μπορεί να στείλει ο εκάστοτε καταστηματάρχης ένα email και να πει πως την τάδε ημέρα έχω προσφορά δέκα τσάντες σε αυτή την τιμή. Ακόμα καλύτερα να συνδυαστούν τα δύο προηγούμενα, να λέει δηλαδή η ενδιαφερόμενη τι ψάχνει και να υπάρχει feedback από τους ίδιους τους καταστηματάρχες. Έτσι φέρνεις τους έμπορους στο μέσο και μετά θα έρθει και το μαρούλι. Η λογική του web είναι να μπορεί μια γυναίκα να φτιάξει ένα προφίλ που να περιγράφει τις ενδυματολογικές της προτιμήσεις και με βάση αυτό να γίνεται matching με άλλες γυναίκες που έχουν παρόμοια γούστα στο ντύσιμο. Η λογική του web είναι να μπορούν οι επισκέπτριες να πουλάνε χειροποίητα αντικείμενα, στήνοντας κατά κάποιο τρόπο ένα μικρό etsy.com. Και πάει λέγοντας.

    Στην κατηγορία μαγειρική στο womenonly.gr για παράδειγμα θα ήθελα μια υπηρεσία όπου να λέω πως έχω αυτά τα υλικά και να μου προτείνει συνταγές. Δεν θέλω να ψάχνω τις συνταγές μια προς μία. Αυτό το κάνω μια χαρά σε ένα βιβλίο. Ολόκληρη η ενότητα (μα ολόκληρη) δεν έχει καμία διαφορά από το να διαβάζεις ένα περιοδικό. Δεν έχει μία υπηρεσία που να αξιοποιεί το μέσο.

    Είμαι σίγουρος πως σε οποιοδήποτε brainstorming που συμμετέχουν τουλάχιστον τρία άτομα μπορούν να καταλήξουν με μια ντουζίνα πρωτότυπες ιδέες για ανάπτυξη. Γιατί δεν το κάνουν αδυνατώ να καταλάβω, εκτός κι αν τελικά το πρόβλημα είναι πώς υλοποιούνται όλα αυτά μιας και υπάρχει γενικότερη έλλειψη ικανών developers. Η λογική βάζω κείμενα και έτσι φτιάχνω ένα portal είναι μια χαρά για τα περιοδικά. Ναι, μιλάμε για περιεχόμενο εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά εννοούμε στοχευμένο περιεχόμενο συνοδευόμενο από υπηρεσίες.

    Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του μέσου. Αφήστε τη λογική των περιοδικών και φροντίστε να προσφέρετε υπηρεσίες που να δίνουν υπεραξία στο περιεχόμενο. Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική.

    Over and out

  44. thnx barak. Εγώ πιστεύω ότι και το κοινό και οι σταθεροί θαμώνες έχουν διάθεση να διαβάζουν κατεβατά. Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν προτάσεις.

    Για το ftiaxto.gr είχα γράψει και εγώ παλαιότερα στο Netsphere και το θεωρώ όντως φοβερά έξυπνο.

    Για τις υπόλοιπες προτάσεις συμφωνώ απόλυτα παρότι ξέρω πως θα ακούσουμε πάλι τα γνωστά “δεν υπάρχει ο κόσμος” και “δεν έρχονται οι διαφημιστικές” κλπ. Μια χαρά θα έρθει και ο κόσμος και οι διαφημιστικές αν γίνουν καλές δουλειές.

    Δεν συμφωνώ μόνο στο ότι δεν έχουμε ικανούς developers. Έχουμε αλλά καίγονται από τα καθημερινά πολλά μικρά από όπου και ζουν…

    Όποιος τους πάρει και έχει διάθεση να τους αναδείξει θα δει έργο

  45. @barak τα λες πολύ ωραία αλλά, δυστυχώς, είσαι πολύ μπροστά για τα δεδομένα της διαδικτυακής Ελλάδας (τουλάχιστον σε επίπεδο ομίλων).

    Επίσης θέλω να σου πω ότι γενικά, η αλληλεπίδραση στους μεγάλους ομίλους προς το παρόν δεν παίζει και τόσο δυνατά, ίσως επειδή δεν είναι προσωποποιημένες σελίδες αλλά μεγάλα “ανώνυμα” site περιεχομένου. Ο κόσμος, αν και είναι εκεί μαζικά, δεν συμμετέχει. Άλλωστε οι περισσότεροι δεν είναι και μαθημένοι να συμμετέχουν (οι εφημερίδες και η τηλεόραση μας έχουν μάθει αλλιώς).

    Σε κάθε περίπτωση, τέτοιες όντως εξαιρετικές ιδέες μπορούν να πραγματοποιηθούν έξω από ένα μεγάλο δυσκίνητο όμιλο και, όταν πετύχουν, σίγουρα θα τραβήξουν το ενδιαφέρον του. Άλλωστε έχουμε τόσα επιτυχημένα παραδείγματα εξαγορών στο εξωτερικό…

  46. Ο κόσμος, αν και είναι εκεί μαζικά, δεν συμμετέχει.

    Καταρχήν για να συμμετάσχει οπουδήποτε ο κόσμος πρέπει να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές. Εδώ καλά καλά στο womenonly.gr δεν υπάρχει καν η δυνατότητα σχολιασμού κειμένων! Πάρτο αυγό και κούρευτο ένα πράγμα.

    Από εκεί και πέρα ο κόσμος συνηθίζει να συμμετέχει σε θεματικά sites. Στο dpgr που είναι ένα θεματικό site ο κόσμος συμμετέχει μια χαρά. Στο vcdc εξίσου. Στο pcw.gr το ίδιο. Όλα αυτά έχουν ένα κοινό παρανομαστή, είναι εστιασμένα σε ένα αντικείμενο. Αυτό εννούμε όταν λέμε κοινότητα.

    Άλλωστε οι περισσότεροι δεν είναι και μαθημένοι να συμμετέχουν

    Ας πούμε πως είναι έτσι τα πράγματα, που δεν είναι σε καμία περίπτωση, το ερώτημα των $64.000 είναι τι κάνετε για να τους μάθετε να συμμετάσχουν;

  47. @Fotis: Λεπτομέρεια βέβαια, αλλά θα το πω. Δεν είναι Drupal, αλλά Joomla.

  48. Απέκτησα και fun club! Yeah, baby!!!

    Φίλε, Dr Sato, ποιο είναι Joomla, και όχι Drupal? ;-)

  49. Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Syllabary
    .

  50. Παίδες το ftiaxto.gr είναι modified Mambo και όχι Joomla.

    Προσθέστε στα νέα sports sites και το http://www.gazzetta.gr ;)

  51. Το gazzetta.gr ΕΙΝΑΙ Joomla! ωστόσο :)

  52. To freelook φίλε Φώτη. Αν και τώρα που το γράφω είμαι λιγότερο σίγουρος :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: