Μεταγραφική περίοδος…

Τα παμε.. Να πείτε ότι δεν τα είπαμε…

Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ η ερώτηση ήταν “ποιος θα προλάβει”. Πρόλαβαν οι “κόκκινοι” και ιδού το αποτέλεσμα. Αντιγράφω από τη σχετική ανακοίνωση: ” Στην απορρόφηση της εταιρείας Onyro (www.onyro.com) προχώρησε η OgilvyOne (www.ogilvyone.gr), με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του Δημιουργικού της τμήματος”

Αρκετούς μήνες πριν, ο Uroborus έλεγε και ξανά – έλεγε ότι τουλάχιστον δύο εταιρείες θα κάνουν την εμφάνισή τους διεκδικώντας το δικό τους χώρο στην interactive αγορά. Όντως έχασα την κίνηση ματ που έλεγα ότι θα φέρει “ντόμινο” . Mea Culpa

Από τότε μέχρι σήμερα όμως έχουμε Upset Forward με Ανδρέα Στάιο να ηγείται του σχήματος και να έχει φέρει κοντά του και ένα από τα καλύτερα “χέρια” της αγοράς ήτοι τον Βασίλη τον Αλεξίου και έχουμε και Λούη να ανεβαίνει στο Κεφαλάρι και να ετοιμάζεται για άλλα έργα. Και όσοι περάσετε από το Buzz ρίξτε μια καλή καλή ματιά στο post για τον Google County Manager..

Τα περαιτέρω για την απορρόφηση της Onyro εδώ

Categories: Internet Life, Net News

30 replies

  1. Ευχαριστούμε Περικλή για τα καλά σου λόγια. Όντως έχουμε ένα από τα καλύτερα “χέρια”, αν όχι το καλύτερο, που είναι ο Βασίλης Αλεξίου (και όχι Θανάσης…).

    Anyway καλή επιτυχία σε παλαιότερα αλλά και σε εμάς τα νεότερα σχήματα.

  2. Α μας διαβάζετε ακόμα βλέπω…

    Όντως Βασίλης είναι.. Αλλά επειδή εγώ έγραφα για τον Θανάση Αντωνίου (τέως αρχισυντάκτης του MW και μεγάλη μορφή γενικώς) με πήρε το ποτάμι. Sorry Βασίλη και το διορθώνω και στο post…

  3. And let the game begin….. :-)

  4. Όσες κακίες και να έχουμε πετάξει κατά καιρούς, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο GSF*, έχει κάνει το καλύτερο και μακράν το ποιοτικότερο ‘παιδομάζωμα’…

    Με την ποιότητα ανεβαίνουν τα standards, όχι με την ποσότητα. Και η τελευταία μεταγραφή*, είναι η οπτικοποίηση της ποιότητας.

    υ.γ. Ίσως το μοναδικό πράγμα που έχει ποιότητα στον φετινό Ολυμπιακό, να είναι το site του. Και σταματάω εδώ, γιατί θα έγραφα πολλά για τον γιο και τις απόψεις του , αλλά δεν είναι αθλητικό το blog. ;o)

    * δεν με γνωρίζουν και δεν τους γνωρίζω, αλλά δεν μπορώ να μην αποδώσω ‘τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι’.

  5. Συμφωνώ με το Φώτη, λίγοι και καλοί.

    Διαβάζω στο BusinessToday
    “Ο Χρήστος Λάτος θα εκτελεί πλέον καθήκοντα γενικού διευθυντή στην OgilvyOne Worldwide Athens, προερχόμενος από τη Διεύθυνση του Business Unit της Neo@Ogilvy, την οποία τώρα αναλαμβάνει ο Μπάμπης Χωριανόπουλος. Σε αυτό το πλαίσιο ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, δ/νων σύμβουλος της OgilvyOne Worldwide Athens, δήλωσε: «Επειδή μεγαλώνοντας χάναμε την ομορφιά του μικρού, παράλληλα με τις παραπάνω αλλαγές προχωρήσαμε και στη δημιουργία μικρότερων brand teams, ενώ όντας creative agency ενισχύσαμε τα δημιουργικά μας resources. Έχοντας, λοιπόν, περάσει από τη φάση της ανάπλασης στη φάση της σταθερής ανάπτυξης, εύ-
    χομαι καλή συνέχεια σε όλους όσοι συνέβαλαν ώστε η εταιρεία να φτάσειτόσο ψηλά τα τελευταία 3 χρόνια”

    Congrats Χρήστο!

    Μένω όμως στη τελευταία φράση της δήλωσης “εύχομαι καλή συνέχεια”.

  6. Μπαίνω 1 η ώρα το βράδυ στη σπηλιά και τι βλέπω; Ένα φίλο να μου λέει τι γράφει το BT και έναν άλλον να με προκαλεί γνωρίζοντας πως επειδή δεν θέλω να γράφω περί αθλητικών στον Uroborus δεν μπορώ να απαντήσω όπως αρμόζει. Αλλά ο δεύτερος στερημένος είναι το καταλαβαίνω. Δεν είναι και λίγα 15-20-30-40 χρόνια. Ο άλλος;

    Χρήστο ετοίμαζα ειδικό post για την προαγωγή αλλά δεν πρόκαμα… Τουλάχιστον στα είπα email-ικώς…

    Αντώνη χρωστάω post για το site μας…

    Πάω να πλαγιάσω γιατί είμαι σίγουρος ότι αύριο έχουμε “ξύλο” και πρέπει να είμαι σε φόρμα κύριοι…

  7. Πριν 2 μέρες άφησα την πρωτεύουσα και πρόλαβαν να γίνουν τόσα;

    Congrats στους κόκκινους, και ειδικά στον Χρήστο.

    Αλλά για το μεγάλο ΜΠΑΜ πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή ακόμα…

  8. Στραγηγέ μου μην τα πετάτε έτσι στον αέρα αυτά με τα ΜΠΑΜ… Γίνετε πιο σαφής… έχετε κάτι στο μυαλό σας?

  9. Γιατί εσύ Uroborus δεν ξέρεις κανένα καλό νέο? Αφού θα “σκάσει” όπου να ναι… δεν μπορεί να μην έχει πάρει τ αυτάκι σου τίποτα…

  10. Καλησπέρες και καλή αρχή στα νέα σχήματα και από εμένα!
    Όσον αφορά τα bam! έρχονται, έρχονται!
    (δεν ξέρω κάτι για τον Γιώργο, για άλλο λέω, εξού και το bam latin)

  11. Επιμένω. Μη δημιουργούμε εντυπώσεις… Εγώ μίλησα για μεταγραφές. Το ΜΠΑΜ σημαίνει ότι θα γίνει αναταραχή και θα αλλάξουν πράγματα πολλά ή θα υπάρξει ντόμινο. Έχω ακούσει και εγώ για εντυπωσιακές μεταγραφές αλλά δεν βάζω την ουρά μου στη φωτιά…

    Προσωπικά θα θεωρούσα ΜΠΑΜ την επένδυση 1 – 2Μ από διαφημιζόμενο για online διαφήμιση… ή μεταγραφή που θα μετατόπιζε λογαριασμούς ή θα άλλαζε φιλοσοφία σε κάποια εταιρεία. Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι εύκολο και ειδικά το τελευταίο

  12. Πάντως τα 430 μύρια που έδωσε η Forthnet για να αγοράσει τη Nova ήταν ΜΠΑΜ και πολύ μεγάλο μάλιστα.

  13. ….θα ήταν προτιμότερο να τα έδινε, σε κανά τεχνικό, για customer support….

  14. Εγώ πάλι λέω πως η εξαγορά της Nova από τη forthnet είναι μπαμ – καράμπαμ αλλά όχι μεταγραφικό οπότε οφείλω να κάνω άλλο post.

  15. @fotis

    ….θα ήταν προτιμότερο να τα έδινε, σε κανά τεχνικό, για customer support….

    :-) σωστός.

  16. Καλησπέρα και πάλι,

    σε «μεταγραφικό» bam αναφέρομαι και για να γίνω ποιο συγκεκριμένος σε συνεργασία που θα αλλάξει δεδομένα στον τρόπο που χειρίζονται τα πράγματα μερικές μεγάλες εταιρίες του χώρου (χωρίς να θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις).
    Όσον αφορά τους big spenders που θα βάλουν 2m για online, αν τους πείσω να το κάνουν θα τους κρατήσω για πάρτη μου. :)

  17. γιατί δεν μας λες, βρε Δημήτρη? Ντρέπεσαι, βρε μπαγάσα? το κρατάς μυστικό για να είναι μεγαλύτερος ο κρότος του ‘μπαμ’? :o)

  18. Foti μου (επιτρέπεις το μου για σε διαβάζω 2 χρόνια?)
    αλλά είναι μη ανακοινώσιμο, αν μπορούσα θα έδινα αποκλειστικότητα στον δράκο!
    Απλά το αναφέρω για να επιβεβαιώσω τις υποψίες και βεβαιότητες για το όλο κλίμα του post. Όσον αφορά τον κρότο του bam, δεν με πολυενδιαφέρει να σου πω την μαύρη αλήθεια, ότι κάνει κρότο δεν σημαίνει ότι πάει και ψηλά… μου αρκεί να πάει ψηλά και ας μην κάνει κρότο.

  19. *Foti μου (επιτρέπεις το μου γιατι σε διαβάζω 2 χρόνια?)
    διόρθωση! sorry

  20. @Dimitris

    Μην τους ακούς. Σε ζηλεύουν…

  21. @ uroborus
    Λες? μπα δεν νομίζω…
    πάντως την συζητάμε εκείνη την αποκλειστικότητα…

  22. @dimitris

    Είμαι πάντα έτοιμος για αποκλειστικότητες και θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα. Το προσωπικό μου mail φυσικά είναι στη διάθεσή σου.

    Αλλά ο fotis είναι ζηλιάρης το ξέρω. Εμένα με ζήλευε που είχα Varadero και είχε Harley…

  23. @ uroborus

    μόλις έχω κάτι ανακοινώσιμο θα το μάθεις πρώτος απλά και μόνο για να τιμήσω την φιλοξενία στην σπηλιά και τα ενδιαφέροντα comments.
    Όσον αφορά για τον ζηλιάρη Foti, εγώ έχω ένα bandit 400 (και κινούμε με scooter 250 λόγω τενοντίτιδας ) και σας ζηλεύω και τους 2.

  24. Στρατηγικά , πολύ καλή κίνηση για την Ogilvy. Δημιούργησε ένα ισχυρό πόλο απέναντι στους ανταγωνιστές της που επενδύουν και αυτοί καθυστερημένα. Εγώ σκέφτομαι κάτι, η Ogilvy εξαγόρασε την εταιρεία ή τον Art Director της; γιατί πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις των δημιουργικών υπάρχει ο κίνδυνος να αποροφήσεις την εταιρεία , να σου φύγει το “κεφάλι” της και τελικά να σου μείνει το τσόφλι χωρίς το περιεχόμενο…

  25. Καλή ερώτηση Χοσέ. Προτιμώ να μην την απαντήσω εγώ όμως καθώς στη σπηλιά συχνάζουν και οι καθ ύλην αρμόδιοι. Αν και νομίζω ότι θα βρίσκονται στις Νέες Υόρκες για να πάρουν κάτι που τους ανήκει… ;-) (kαι όποιος δεν κατάλαβε εδώ είμαστε για να καταλάβει…)

  26. Καλοφώτα στους ανθρώπους:)
    απλά , σημείωσα ένα κίνδυνο που ελοχεύει σε τέτοιες περιπτώσεις… γιατί το έχω ξαναδεί το έργο αυτό…

  27. Αντί να είμαι στη Νέα Υόρκη, είμαι στη σπηλιά του Δράκου!

    Και απαντώ στον φίλο Χοσέ, πως ναι, ο άνθρωπος που σχεδιάζει όλα τα ωραία πράγματα που έκανε η Onyro, ο Αντώνης Κυριαζής δηλαδή, είναι ο νέος μας συνάδελφος. Και είναι κουφό να τον βλέπω να τρυγυρνάει κάθε μέρα στους διαδρόμους. Το συζητάγαμε χρόνια αυτό το “όνειρο” και τώρα που είναι πραγματικότητα ακόμα δεν το έχουμε καταλάβει. Μας τρέχει και η καθημερινότητα βλέπετε…

    Welcome δημόσιο λοιπόν στον Αντώνη, και μπράβο μεγάλο στα παιδιά που ανέλαβαν την δύσκολη δουλειά στη Νέα Υόρκη… :-)

Trackbacks

  1. OgilvyOne , Onyro
  2. Silver World Medal στα New York Festivals Innovative Advertising Awards για την OgilvyOne « Uroborus
  3. Πίσω στην Θεσσαλονίκη, ένα γρήγορο review | Inside a Box

Leave a Reply

