Έμπα μέσα

Η νεαρή κοπέλα στέκεται στην άκρη του πεζοδρομίου με την αγωνία χαραγμένη στο βλέμμα της και το δεξί χέρι απλωμένο και τα δάχτυλα ελαφρώς παλλόμενα. «Ταξί, ταξί;». Η υπό παρατήρηση δεσποινίδα ελάχιστα περιθώρια άφηνε στη φαντασία των διερχομένων περί του «τι» ακριβώς αναζητούσε.

Θα μπορούσε να θέλει να πάει στο σπίτι της, στο φίλο της, στο Χόντο ή στο αεροδρόμιο, ή εν πάση περιπτώσει περίπτωση όπου ήθελε. Να πάει στη δουλειά της με λίγα λόγια. Δεν μπορεί δηλαδή κάποιος να έχει τα μικρά καθημερινά όνειρά του; Την προσδοκία της, φάνηκε αρχικά να ενστερνίζεται και το διερχόμενο ταξί -ο οδηγός του για την ακρίβεια, γιατί τα ταξί δεν ενστερνίζονται τίποτα- σταματώντας στο πλάι της και κατεβάζοντας με χαρακτηριστική επαγγελματική καθυστέρηση το παράθυρο ενώ σκύβοντας προς το μέρος του συνοδηγού -και πελάτη- κάνοντας σαφείς τις προθέσεις του που συνοψίζονται σε 6 λέξεις – “Εγώ τον πελάτη δεν τον χάνω”. «Κολωνάκι» αναφώνησε όλο ελπίδα η νεαρά. «Έμπα μέσα» απάντησε κοφτά ο οδηγός, έχοντας κατά νου ότι κάπως θα τα καταφέρει – στην τελική ανάλυση πόσο απέχουν το Ζεφύρι από το Κολωνάκι; Μια γκαζιά; Δύο; Μικρό το κακό.

Κάποια στιγμή η νεαρά θα έφτανε στον προορισμό της έστω και αν είχε διασχίσει πρώτα τη μισή Αττική. Η σκηνή όπως καταλαβαίνετε ανήκει στην κατηγορία «μεγάλες στιγμές της μικρής καθημερινότητας» που λίγο έως πολύ έχουμε όλοι ζήσει, πριν η έλευση του internet ανοίξει του κρουνούς με τα euro και αγοράσουμε όλοι την F-40 που ονειρευόμασταν. Ναι, είναι αλήθεια. Κάποτε ψάχναμε και για ταξί και πηγαίναμε στον προορισμό μας. Αυτή είναι η πρώτη αποκάλυψη που επιφυλάσσει το σημερινό «Ακροθιγώς». Η δεύτερη, είναι πως αυτή η επιχειρηματική φιλοσοφία του «Έμπα μέσα» έχει αρχίζει να δελεάζει πολλά μαγαζιά της internet-ικής αγοράς που αρχίζουν να έχουν τα συμπτώματα της μίας «γκαζιάς» που χωρίζει το Κολωνάκι από το Ζεφύρι και τείνει να χωρίζει και το portal από ένα μικρό προϊοντικό και υπό κατασκευή site. «Τι θέλετε; Ένα portal;» «Έμπα μέσα» είναι η απάντηση. «Τι θέλετε; Ένα site όπως Facebook; Ένα Viral; Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με reviews από χρήστες;» πάλι τα ίδια.

«Έμπα μέσα» είναι σταθερά η απάντηση σε όλα, αδιαφορώντας εξίσου με το συμπαθή, κατά τα άλλα, οδηγό που αναφέρουμε στην εισαγωγή μας, για το αν και κατά πόσο με ένα junior developer και 2-3 εξωτερικούς designers «στήνεται» -αναπτύσσεται αν θέλετε να είμαστε πιο ακριβείς- portal ή social networking site ή και ένα καθώς πρέπει ηλεκτρονικό κατάστημα. Αλλά και να στήνεται -γιατί έχουμε δει και portals των 5 σελίδων με δώρο τη splash screen- αν είναι μέχρι να στηθεί το project, ο πελάτης να έχει αφήσει γένια και από στέλεχος που ήταν -και φαινόταν- να τον μπερδεύεις με τσετσένο αυτονομιστή, μάλλον το point το έχουμε χάσει ως αγορά. Και αν το χάσουμε, δεν θα το βρούμε με ερωτήσεις της μορφής «και τι πειράζει λίγη καθυστέρηση;» Γιατί τέτοιες ερωτήσεις και καφενειακές φιλοσοφικές αναζητήσεις είναι εύκολο να βρούμε.

Φανταστείτε όμως να θέλετε να αγοράσετε τα μπικουτί σας (τα οποία όπως με πληροφόρησαν εσχάτως δεν κυκλοφορούν πια στην αγορά) και να βρεθείτε πρώτα στη Βαρυμπόμπη για μπριζόλα αγκαλιά με τους τσολιάδες – κράχτες και ο υπεύθυνος της «έκπληξης» να σας απαντήσει «έλα, δεν πειράζει και λίγη καθυστέρηση». Εν συνεχεία, σκεφτείτε λίγο καλύτερα πόσο δόκιμες θα είναι τότε αυτές οι φιλοσοφίες και πόσο θα τις υιοθετούσατε. Και φυσικά είναι αλήθεια ότι η επαγγελματική τάξη των οδηγών ταξί, δεν φταίει σε τίποτα για να γίνεται σημείο αναφοράς επειδή ορισμένοι από τον κλάδο ακολουθούν τέτοιες πρακτικές. Είναι όμως εξίσου αλήθεια ότι ως κλάδος έχει γίνει επανειλημμένως σημείο αναφοράς για τέτοια περιστατικά και κατά πάσα πιθανότητα θα ξαναγίνει.

Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει δεν είναι αν ο υπογράφων έχει πρόβλημα τα ταξί -που έχει- αλλά αν και κατά πόσο θέλουμε και εμείς ως αγορά να υποστούμε τέτοιες συνέπειες – που δεν θέλουμε. Αλλά αν δεν ληφθούν τώρα κάποια μέτρα αργά ή γρήγορα θα τις υποστούμε.

Αναδημοσίευση με την άδεια του MarketingWeek  από τη στήλη Ακροθιγώς

Advertisements


Categories: Interactive Marketing, Internet Life

37 replies

  1. Πολύ ενδιαφέρον θέμα αλλά και όμορφο άρθρο.

    Προσωπικά, θεωρώ ότι κύριο “πρόβλημα” στην Ελλάδα είναι η έλλειψη στοιχειωδούς “παιδείας” σχετικά με το διαδίκτυο στον Α ή Β επιχειρηματία. Είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και σίγουρα επηρεάζει την ανάπτυξη του οποιουδήποτε project. [ιδίως και εάν ως υπεύθυνος έχει τοποθετηθεί απ’την πλευρά της εταιρίας κάποιος “αυλικός”/σύμβουλος που δεν μπορεί να καθοδηγήσει σωστά]

    Περάν αυτού, δεν ξέρω κατά πόσο μία μεγάλη ομάδα με project manager, database engineer, 3 web designers & 4 developers [1 senior & οι άλλοι junior..] μπορούν να είναι παραγωγικότεροι [κι από πλευράς χρόνου αλλά και από επίπεδο δουλειάς] από μία μικρή -αφωσιομένη- και ευέλικτη ομάδα.

    Παίζει βέβαια ρόλο και το είδος του project. Πόσα έργα με strict guidelines και επαγγελματική συνεργασία νομίζεις ότι υπάρχουν/θα υπάρξουν στην Ελληνική επικράτεια;

  2. Aeras Industries?
    :)

  3. Στα χρόνια που δούλεψα σαν γραφίστας-διακοσμητής χρησιμοποιούσα (πάαααρα πολύ συχνά) την έκφραση:
    “με πορδές δεν βάφονται τα αυγά”
    Μάλλον έχει εφαρμογή παντού.

    (Sorry για το ύφος του σχολίου, αλλά μιά που ξεκινήσαμε ταξιτζήδικα…)

  4. εξαιρετικό άρθρο.

    μικρή απορία : η “κοπέλλα” που έψαχνε αγωνιωδώς για “ταξί”, κι ενώ είδε ότι ο “ταξιτζής” είχε κι άλλον “επιβάτη” μέσα, όμως αποφάσισε να μπει, φταίει έστω και λίγο;

    ή μήπως έχει γίνει κοινό μυστικό, ότι σπανίως βρίσκεις “ταξί” πλήρως ελεύθερο – χωρίς κανένα επιβάτη μέσα, οπότε αναγκαστικά υπομένεις την κατάσταση;

  5. @Apostolos: Sorry, αλλά το επιχείρημα θυμίζει λίγο τις απολογίες των βιαστών, όταν λένε οτι… “εφταιγε αυτή που φορούσε διάφανα και μίνι”!
    Στο δεύτερο μέρος, δεν έχεις εντελώς άδικο, επειδή όμως το παράδειγμα είναι ελληνικό, πώς γίνεται σε μια πόλη που έχει περισσότερα ταξί από τη Νέα Υόρκη να είναι σπάνιο να πετύχεις ελεύθερο ταξί;

  6. @ irina

    συμφωνώ, με την διαφορά ότι συνήθως ο “βιαστής” ψάχνει εναγωνίως το θύμα του και όχι το θύμα εναγωνίως τον “βιαστή” του ;-)

    γιατί αν συμβαίνει το δεύτερο, τότε επίτρεψε μου ότι και το θύμα δεν είναι άμοιρο ευθυνών. Για να μην πω πήγαινε γυρεύοντας.

    Επίσης, αν σε μια πόλη που έχει περισσότερα ταξί από τη Ν. Υόρκη τότε γιατί η νεαρά να ψάχνει εναγωνίως να μπει σε “φορτωμένο” ταξί; Γιατί δεν το ψάχνει λίγο παραπάνω να βρει ένα ελεύθερο; Μήπως επειδή θέλει οπωσδήποτε να μπει σε ταξί με full GPS συστήματα, clima, σοβαρό σταθμό στο mp3-radio και δεν ξέρω τι άλλες ανέσεις προσφέρουν αυτού του τύπου τα “ταξί”;

  7. @irina:
    Η κοπέλα επιλέγει ταξί. Κάνοντας την επιλογή της, αναλαμβάνει και την ευθύνη της επιλογής αυτής. Από την άλλη ανεξάρτητα από το εάν φορούσε διάφανα και μίνι, δεν επιλέγει αυτή το βιαστή της, αλλά αυτός εκείνη. Άρα δεν υπάρχει αναλογία ανάμεσα στο παράδειγμα του Απόστολου και του βιαστή.

    Σε μια πόλη που έχει όσα ταξί όσα και η Ν.Υ., τον μισό πληθυσμό, αλλά ελάχιστες εναλλακτικές μεθόδους μετακίνησης (και ρυμοτομία που δεν έχει καμία σχέση με της Ν.Υ.) δεν είναι παράξενο που τα ταξί είναι πάντα απασχολημένα.

  8. @Indictos. Γεια σαν του φίλου. Καιρό είχα να σε δω και πολύ το χάρηκα. Δεν ήρθα να γράψω για τα manifesta αλλά η θέση μου απ ότι κατάλαβα σου είναι γνωστή.΄Εκτός όλων αυτών χρησιμοποιώ πολύ συχνά ακόμα την ίδια έκφραση περί αυγών…

    @Όλους
    Να βάλουμε μία τάξη γιατί ο δράκος θα αρχίσει να με κυνηγάει;

    Σύντροφοι και συναγωνιστές internet-ο-λάγνοι. Σ αυτή τη σπηλιά δεν ακούγεται ούτε για αστείο ότι φταίει το θύμα σε ένα βιασμό – τουλάχιστον όχι όσο μιλάμε για κανονικούς βιασμούς.

    Πάμε τώρα στα ταξί. Απορώ γιατί έχετε μείνει στο πως επιλέγει κανείς “ταξί”. Το να υπάρχει μέσα πελάτης δεν σημαίνει τίποτα ούτε σε ένα κανονικό ταξί ούτε όταν μιλάμε για δουλειές και web studios στα οποία αναφέρομαι σαφώς εγώ. Ίσα ίσα που το να έχει δουλειά ένα studio σημαίνει ότι πάει και καλά άρα το επιλέγεις και γι αυτό. Επίσης δεν μπορεί ποτέ ο πελάτης να ξέρει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να παραδώσει και πότε ένα studio.

    Επειδή μιλάμε όμως και για “βιασμούς”, από πότε το -ας πούμε λάθος- μιας επιλογής του πελάτη / κοπέλας νομιμοποιεί το έγκλημα; Προσωπικά μιλάω για τη λογική του “δεν αφήνω δουλειά να πέσει κάτω ακόμα και αν δεν μπορώ να την κάνω” η οποία κάνει καλό στην τσέπη του επιχειρηματία αλλά κακό στην αγορά. Και είναι προφανές ότι δίνω μεγαλύτερη σημασία σε μία υγει αγορά παρά σε ένα ευχαριστημένο επαγγελματία ο οποίος δεν κάνει και σωστά τη δουλειά του.

    Τώρα θα αφήσετε τους ταξιτζήδες να μπούμε στο ψαχνό;

  9. Έχεις δίκιο ουροβόρε (αμαν τα meetings σήμερα!), οπότε θα το γυρίσω στις παροιμίες που τόσο σου αρέσουν.
    Μήπως το “τώρα που βρήκαμε πιπέρι, να ρίξουμε και στα λάχανα” ταιριάζει καλύτερα;
    Η συζήτηση κολλάει λίγο και στα περί social networking και στην “αεριτζίδικη” φύση του έλληνα. Online; Βάλε τώρα που γυρίζει (ωωωχ, θυμήθηκα!). βέβαια, για να μην αδικούμε τα digital agencies, ίσως αυτά είναι οι “παιδικές ασθένειες”. Για θυμίσουν πριν κάποια χρόνια πόσες διαφημιστικές έκαναν και ολίγο PR, ολίγη διοργάνωση εκδηλώσεων, ολίγο crisis management κλπ.;

  10. Εγώ φίλε, θα προσπαθήσω να την πάρω την ‘κοπέλα’ στο ‘ταξί’, ακόμα και αν είμαι γεμάτος.

    Με δυο κουβέντες, είναι δύσκολοι οι καιροί για να αφήνεις τους πελάτες. Συν το γεγονός, ότι στον κόσμο των επιχειρήσεων, (επιχειρηματική) ηθική δεν υπάρχει.

    (πριν αποφασίσετε να μου απαγγείλετε τον εξάψαλμο όμως, θέλω να είστε ειλικρινείς και να πείτε ποιοι θα λέγατε ‘όχι’ σε πελάτη)… ;o)

  11. Εσύ fotis μου έχεις καιρό να πάρεις ταξί και να σε πάει Ν. Σμύρνη μέσω Γλυκών Νερών οπότε δικαιολογείσαι…

    Επίσης μην κυριολεκτούμε με τα ταξί. Εγώ δεν λέω να μην τον πάρεις τον πελάτη. Να τον πάρεις. Αλλά εν αντιθέσει με τον ταξιτζή που δεν μπορεί να φωνάξει και άλλον ταξιτζή να βοηθήσει εσύ -και ο κάθε εσύ- μπορεί να δώσει και “έξω” καμιά δουλειά, μπορεί να προσλάβει part time κανά παιδάκι (απ αυτά που λέγαμε τις προάλλες της Akto που πρέπει κάπως να ζήσουν κι αυτά…) μπορεί να κάνει διάφορα…

    Όχι ότι δεν τα ξέρεις αλλά γουστάρεις flame ρε μπαγάσα. Γι αυτό και εγώ δεν σου λέω το καινούριο viral. Να μείνεις ξάγρυπνος όλο το τριήμερο…

  12. rixto, rixto…! (me vazeis na mpaino me to iphone, na diavazo to blog sou, vre bagasa! Kala se leei kako i giannab)

    P.s.: esy tha ton epairnes ton pelati?

  13. Πέσ’τα uroborus. Η νοοτροπία του “Τον πελάτη δεν τον χάνω” είναι φυσικό επακόλουθο της έλλειψης ενδιαφέροντος για τον ίδιο τον πελάτη.

    Φαίνεται ότι πολλά μαγαζιά web-design ότι παίρνουν παράδειγμα τους οδηγούς ταξί. Όπως ο ταρίφας δεν νοιάζεται για την εξυπηρέτηση των επιβατών του προκαλώντας δυσφορία και στους δύο όταν παίρνει διπλή ταρίφα, έτσι και εκείνοι υπόσχονται τα αδύνατα στους δικούς τους πελάτες.

    Θα ήταν πιο έντιμο να υιοθετούσαν πχ το παράδειγμα ενός ηλεκτρολόγου, ο οποίος δεν θα δεχόταν να αναλάβει καθήκοντα υδραυλικού!

  14. @Fotis.
    Φίλε είναι θεμιτό το ότι ρωτάς αλλά πρακτικά εγώ δεν είμαι επιχείρηση για να κάνω επενδύσεις. Φυσικά θα πάρω τον πελάτη αν μπορώ να τον εξυπηρετήσω έστω και δίνοντας αλλού τη δουλειά και κρατώντας τον έλεγχό της. Αν όμως δεν μπορώ να τον εξυπηρετήσω η απάντηση είναι “όχι”. Ακόμα και να το κάνω όμως ή από λάθος ή από ανάγκη δεν θα το υιοθετήσω ως λογική. Εγώ τη φιλοσοφία του “έμπα μέσα” κατηγορώ. Όχι το να γίνει λάθος εκτίμηση…

    Και εν τέλει, έστω ότι κάνεις και λάθος και παίρνεις project που δεν το αντέχεις. Η νοοτροπία που αναφέρω εγώ δεν θα προσπαθήσει καν να επανορθώσει ρε φίλε πράγμα το οποίο δεν πιστεύω για σένα – όπως και δεν το πιστεύω για τους περισσότερους θαμώνες της σπηλιάς. Έλα που ξέρω και πολλούς όμως που βγάζουν τον πελάτη τρελό…

    Θέλεις viral έ? Ναι αλλά άμα μου την πέσουν μετά θα βάλεις πλάτη ή θα με φάει ζωντανό με τις φολίδες μαζί η giannab και ο Ταγματάρχης (που οσονούπω έρχεται πάλι – σιγά το στρατό που κάνει κι αυτός…)

  15. Σενάριο Εμπα Μέσα – Έβγα όξω

    Πελάτης: “Καλησπέρα, θέλω ένα site με αυτές και αυτές τις προδιαγραφές”
    Εμπα Μέσα: “Φυσικά. Μέχρι πότε να είναι έτοιμο με αυτές τις προδιαγραφές;”
    Πελάτης: “Μέχρι το τέλος του μήνα”
    Εμπα Μέσα:”Φυσικά , βάση των προδιαγραφών σας θα είναι έτοιμο”
    Πελάτης μετά από 10 ημέρες: “Ξέρετε κάτι; το site πρέπει να έχει και άλλες 10 δυνατότητες , συγγνώμη αλλά με πιέζει ο πελάτης”
    Εμπα Μέσα: “Θα το προσπαθήσουμε”
    Πελάτης: “Ξέρετε κάτι; ο πελάτης μου ζήτησε το σαιτ με τις έξτρα δυνατότητες , αλλά το θέλει και σε 2 μέρες”
    Έμπα Μέσα: “μα δεν γίνεται αυτό που μας ζητάτε”
    Πελάτης σε φίλους του κάπου στο Κεφαλάρι: “Πωπω ο εμπα μέσα μου έχει βγάλει τη πίστη , τι μαλάκας είναι μωρέ, επαγγελματίες είναι αυτοί ; ”
    Φίλος πελάτη εκ Κεφαλαρίου: ¨Πωπω , πραγματικά τι να πω. Τα άτομα χαλάνε την αγορά, έγω στα είχα πει , ο Έμπα Μέσα δεν μετράει μια¨

  16. Το να αναλαμβάνεις πελάτες που ξέρεις ότι είναι πολύ πιθανόν πως δεν θα μπορέσεις να εξυπηρετήσεις όπως πρέπει μπορεί να σου αποφέρει χρήματα βραχυπρόθεσμα, αλλά σίγουρα θα σου κάνει ζημιά αργότερα όταν χάσεις και αυτούς τους ίδιους και όλους εκείνους που άκουσαν το κακό word-of-mouth.

  17. Τι μου θυμίζει το σχόλιο του Χοσέ άραγε…
    Α ναι, την πραγματικότητα!

  18. Ομολογουμένως ο Χοσέ ήταν και εύστοχος και έχει και ωραίο nickname…

    Αλλά και ο biwriter καλά τα λέει…

    Χοσέ. Πες μας κάτι παραπάνω μετά την εντυπωσιακή είσοδο που έκανες.

  19. @ Fotis
    να μην του βάλεις πλάτη…άστον απροστάτευτο καλύτερα… σίγουρα θα έχω το support του Ταγματάρχη (…το κατοχυρώνω…του πάει)

    Τι να πω και εγώ βρε σύντεκνοι…όλα τα Briefs που παίρνουμε είναι “θέλω ένα site να μπαίνουν όλοι χρήστες μέσα και να τους φτιάχνουμε καφέ χωρίς να μας πουν πως τον θέλουν”.

    Παρεπιπτόντως…έχω πάρει brief “θέλω να μπω στον κόμβο του Λαμπράκη”. Συμπέρασμα: μετά από 20 ώρες κουβέντας και 10 χάπια κατάλαβα ότι εννοούσε site και μετά να μπει στο search engine του in.gr. (μην το κάνουμε θέμα το γεγονός ότι έστελνε τις αλλαγές και υλικά μέσω fax και σημείωση “εδώ να μπει αυτή η κόκκινη …”)
    Υπάρχουν και αυτά…

    (δεν θα κλάψω Παρασκευή, πλησιάζει 3μερο)

  20. Ορθότατος ο Χοσέ. Του διέφυγε μια σταθερή ατάκα του πελάτη

    “πελάτης: no More budget για τα 10 more features”

    καλή καθαροδευτέρα στη σπηλιά:)

  21. Αν είσαι επιχειρηματίας, θα την πάρεις την δουλειά, και αν δεν μπορείς να την κάνεις, θα την δώσεις σε έναν δικό σου. Έτσι δουλεύουν οι σύγχρονες αγορές και δεν επικεντρώνω μόνο στην Ελλάδα.

    Βασική παράμετρος όμως είναι, αν είσαι σωστός επαγγελματίας, να έχεις και σωστούς συνεργάτες (είτε inhouse είτε outsource) να σου εκτελέσουν αυτό που θέλεις σωστά.

    Με άλλα λόγια, το σημαντικό στην υπόθεση, δεν είναι αν θα κάνεις την δουλειά, ο ίδιος ή κάποιος freelancer για σένα.

    Αυτό που είναι της ουσίας, είναι η ημερομηνία παράδοσης και η ποιότητα του τελικού αποτελέσματος.

    Πίσω στο παράδειγμα…

    Αν λοιπόν το κορίτσι, θέλει να πάει από το Κολωνάκι στον Γέρακα, και μπορεί να την εξυπηρετήσει η εταιρεία ταξί μου, τι σημασία έχει ποιο ταξί θα την πάει. Αυτό που μετράει είναι αν τα ταξί μου είναι καινούργια και καθαρά, και τι ώρα θα φτάσει στον προορισμό της, χωρίς καθυστερήσεις.

    Σε όσους δεν αρέσει η ωμότητα της σκέψης μου, απολογούμαι, αλλά είναι μια θέση/άποψη που, επειδή είμαι ξεροκέφαλος, δεν θα αλλάξω.
    (γιατί μου πήρε πολύ καιρό και πολύ sucking(!), να βρω ποιοτικότατους συνεργάτες για να μπορώ να κλέβω καμιά δουλειά από την Atcom, τους Geeks και την IMO!!!) :o)

  22. Αν λοιπόν το κορίτσι, θέλει να πάει από το Κολωνάκι στον Γέρακα, και μπορεί να την εξυπηρετήσει η εταιρεία ταξί μου, τι σημασία έχει ποιο ταξί θα την πάει. Αυτό που μετράει είναι αν τα ταξί μου είναι καινούργια και καθαρά, και τι ώρα θα φτάσει στον προορισμό της, χωρίς καθυστερήσεις.

    Προφανώς ρε φίλε. Εγώ δεν βλέπω τίποτα ωμό στη σκέψη σου – τουλάχιστον όχι κάτι που να δίνει στην ωμότητα μία άσχημη έννοια. Ποιος είπε να αλλάξεις κάτι; Που μπερδευτήκαμε πάλι;

    @kmitchell. Καλώς ήρθες Kmitchell. Μεγάλη χαρά που σας βλέπουμε στα μέρη μας

    Χαιρετίστε βρε την κοπέλλα που έρχεται από μακριά και από θρυλικό project.

  23. Πουθενά δεν μπερδευτήκαμε…. Οι μπερδεμένοι άνθρωποι, δεν μπερδεύονται ποτέ! ;o)

    Γεια σου κοπέλα, που έρχεσαι από μακριά και από θρυλικό project.

    (ορίστε, βρε, που θα μας πεις και ανάγωγους!) :o)

  24. Α πα πα δεν παλεύεστε με τίποτα εσείς…

    Άντε να φάμε και viral τώρα να δούμε τι λέει ;-)
    http://www.minxekinisis.gr

  25. @fotis
    Μα δε χρειάζεται να την κλέψεις. ‘Ελα να στη δώσουμε…με μία προϋπόθεση όμως…ο κακός δράκος δεν θα μάθει τίποτα, τάφος, νάδα.

    @Uroborus
    Άντε πάλι….μου φαίνεται ή όλα τα viral έχουν γίνει ίδια; Ειδικά σε αυτό, οι γυναικείες φωνές μου ακούγονται όλες ίδιες

  26. α ναι και εγώ με τη σειρά μου …χαιρετώ την κοπέλα που ήρθε από μακριά και από θρυλικό project. (σε ποιο project?! )

  27. Δεν έρχομαι κι από την Αυστραλία! θρυλικό project …xm, θρύλο δεν λέμε κάτι όταν πεθαίνει? Εμείς μια χάρα είμαστε ακόμα και λέμε να πιούμε και καμιά ρακούλα το 3ήμερο.

    η κοπέλα σας ευχαριστεί για το καλωσόρισμα:)

  28. θρύλο δεν λέμε κάτι όταν πεθαίνει

    Πριν προλάβουν οι αλλόθρησκοι να πουν τις κακίες τους ενημερώνω ότι ο Uroborus είναι ερυθρολεύκων συναισθημάτων. Δεν το διατυμπανίζει γιατί έχει βαρεθεί να βλέπει διάφορους να πουλάνε “ολυμπιακοφροσύνη”, αλλά όχι να του λένε και ότι οι Θρύλοι είναι πεθαμένοι :-)

    Εις υγείαν λοιπόν με ρακούλες (εγώ θα κάνω σπονδές με tequila και μαύρη μπύρα γιατί έρχεται σαρακοστή και καταλαβαίνετε… )

    @giannab. Νάδα ο κακός δράκος; Ούτε για ένα project-άκι να μην πάρει μυρωδιά; Τόσο άκαρδοι είστε; Αφού ξέρετε ότι θα σκάσω από την περιέργεια..

  29. Όσο οι developers σκέφτονται (!) και συνεργάζονται (!) δεν χρειάζεται να μαθαίνεις. Μόλις φτάσει η ώρα του λανσαρίσματος όμως θα είσαι ο πρώτος. Αλήθεια ε, Fotis;

    Για να δεις ότι το εννοώ, σύντομα θα σε ενημερώσω για το σεξουαλικό που λέγαμε

  30. Αν είναι για project τσόντας, μαθαίνω php, για να το σηκώσω εγώ! :o)

    Μπορείτε να μου πείτε κάτι όμως, γιατί δεν είμαι τόσο φωτισμένος όπως εσείς (το Φώτης είναι για ξεκάρφωμα!). Τι πρέπει να δούμε ή να κάνουμε στο link μας έδωσες, κ. Δράκε?

    Απλά να ακούσουμε ένα τηλεφωνητή, και να σπαμάρουμε τους φίλους μας, για να το ακούσουν και αυτοί?

    Πρέπει να κάνω ένα click κάπου? Υπάρχει κάποιο easter egg? Ένα video? Κάποιο interaction με την διαφήμιση για να χαρώ και να την προωθήσω?

    Help me people! I am in a need to know basis!

    (για να πω και την κακία μου, νομίζω ότι περισσότερος κόσμος θα γούσταρε αυτό για να προωθήσει…)

  31. Πρώτα απ’όλα καλησπέρα.

    σας παρακολουθώ εδώ και καιρό και πολλά εκ των οποίων έχουν γραφτεί εδώ είναι πολύ χρήσιμα κατά την άποψη μου. Από εκεί και πέρα , έχοντας περάσει από όλα τα επίπεδα(ευτυχώς όχι σε αυτό του Κεφαλαρίου) στο χώρο πιστεύω ότι στο χώρο υπάρχει πολύ μα πάρα πολύ θεωρία. Σωστή η θεωρία , αλλά να βλέπουμε και την πράξη. Bizwriter , δεν είναι έτσι τα πράγματα, ποιος νομιμοποιεί τον πελάτη να αλλάζει deadlines και μετά να διαμαρτύρεται και από πάνω; Δυστυχώς αυτή είναι η Ελληνική πραγματικότητα , όπως επίσης αυτή είναι και με τους συνδικαλιστές , τα φακελάκια , κτλ. Επειδή ο κάθε καφεδάκιας(account manager, account director , account κάτι) αποφάσισε να αλλάξει το deadline είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να κατεβάζει τα βρακιά της; Τα έχω κάνει αμέτρητες φορές στο παρελθόν από όλες τις θέσεις.
    Στην Ελλάδα δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα , από εκεί και πέρα ή λαμβάνεις τη κατασταση ως εχει και στρουθοκαμηλίζεις ή προσπαθείς να την κάνεις να αλλάξει και χάνεις τη δουλειά σου. Για αυτό ακόμη το Ιντερνετ στην Ελλάδα είναι ακόμα εκεί που είναι , εκεί δηλαδή που ήταν έξω πριν από 5 χρόνια. Για αυτό και στην Ελλάδα τα παραδείγματα του Innovate είναι το 0.1% από αυτά του copy/paste…

    Σας εύχομαι καλό τριήμερο…

  32. σορρυ για τα ορθοσυντακτικά:)

  33. Bizwriter , δεν είναι έτσι τα πράγματα, ποιος νομιμοποιεί τον πελάτη να αλλάζει deadlines και μετά να διαμαρτύρεται και από πάνω;

    Η αρχική συμφωνία που κάνεις μαζί του.

    Στην Ελλάδα δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα , από εκεί και πέρα ή λαμβάνεις τη κατασταση ως εχει και στρουθοκαμηλίζεις ή προσπαθείς να την κάνεις να αλλάξει και χάνεις τη δουλειά σου.

    Επιλογή 3 δεν έχω; :-D Προτιμώ το δεύτερο.

  34. Και ποια είναι η αρχική συμφωνία; :)

    Όσο για το δεύτερο που προτιμάς. Ξέρεις κάτι ; ίσως πριν από 6-7 χρόνια να το προτιμούσα και εγώ , όχι πλέον , όταν σταματήσεις να το προτιμάς ίσως να ξεκινήσεις να βγάζεις και κέρδος εκτός από το να επιζείς απλά ως εταιρεία(αυτό είναι γενικό όχι προσωπικό)…

  35. Και ποια είναι η αρχική συμφωνία; :)

    Αυτήν που κάνεις στην αρχή; :-)

    Τι θα κάνουμε, πότε θα το κάνουμε, ποιος θα το κάνει και τι συμβαίνει αν αλλάξει κάτι από αυτά στην πορεία.

    όταν σταματήσεις να το προτιμάς ίσως να ξεκινήσεις να βγάζεις και κέρδος εκτός από το να επιζείς απλά ως εταιρεία(αυτό είναι γενικό όχι προσωπικό)…

    Πιστεύω ότι μια χαρά μπορείς να βγάλεις κέρδος όταν οι συμφωνίες σου είναι ξεκάθαρες εξ αρχής.

  36. Τι θα κάνουμε, πότε θα το κάνουμε, ποιος θα το κάνει και τι συμβαίνει αν αλλάξει κάτι από αυτά στην πορεία.

    Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: