MediaCamp ή πως το πάθος μπορεί να αλλάξει τα πράγματα

Ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά από τους θαμώνες της σπηλιάς που κάνω άλλο post ενώ η μάχη του προηγούμενου είναι σε εξέλιξη αλλά το Σ/Κ έκρυβε εκπλήξεις. Ξεκίνησα για την πλατεία Κουμουνδούρου περισσότερο από ένστικτο και από ανάγκη να πιω καφέ με το Foti που ήξερα πως κατευθύνεται εκεί παρά γιατί πίστευα πως θα δω κάτι φοβερό. Αυτό ονομάζεται μουργέλα. Παρότι είχα δει το blog παρότι είχα κολλήσει με τις λεπτομέρειες και τo QR code παρότι ήθελα να δω την προσπάθεια, Σάββατο μεσημέρι με 6 σελίδες κείμενο να με περιμένουν και ένα απίστευτο “ξύλο” στον Uroborus η διάθεσή μου μόνο για PR δεν ήταν. Να ναι καλά όμως ο Fotis και το ένστικτο του Ουροβόρου που έλεγαν πως εκεί κάτι καλό θα “παίζει”. Και έπαιζε φίλες και φίλοι και σύντροφοι internet-ολόγοι internet-ολάγνοι και internet-ο-αυτοί. Έπαιζε το ρημάδι και το ευχαριστήθηκα όσο τίποτα.

Έτσι, με ένα καπουτσίνο στο χέρι και χωρίς τα αξεσουάρ που απαιτούνται στα meeting κορυφής, πέρασα μέσα από Πακιστανούς και Κούρδους, ανέβηκα σε ένα ασανσέρ χωρίς φώτα και βγήκα σε μία αίθουσα που ο κόσμος δεν ήταν εκεί γιατί “έπρεπε” να είναι αλλά γιατί ήθελε. Γιατί γούσταρε ρε παιδί μου. Γιατί είχε βγάλει τα μάτια του στα Drupla και στο Bambo και στον κώδικα και στις βραδινές φιλοσοφικές αναζητήσεις, είχε πετύχει -κατά πάσα πιθανότητα- και τίποτα ομιλίες για internet που θυμίζουν τη Βέφα όταν απαγγέλλει το ποίημα για το παστίτσιο και το πήραν απόφαση να πούνε τα δικά τους. Και τα είπαν και μάλιστα πολύ καλά. Ακριβώς όπως τα λέω και όπως τα φαντάζεστε. Στη μία – μιάμιση ώρα που κάτσαμε πρόλαβα να δω το Zuni, και το Evangelo (αδερφέ έκανες μεγάλο καλό) πρόλαβα να γνωρίσω τον άλλο Vageli το Νίκο τον Γιάννη το Στέφανο και τουλάχιστον καμιά δεκαριά ακόμα internet-γεννημένους και κέρδισα περί τα 5 χρόνια ζωής. Χωρίς πλάκα. Όσοι δεν πήγαν έχασαν και καλά θα κάνουν να μην ξαναχάσουν. Εκεί μάγκες και κούκλες “μύρισε” internet. Εκεί το brand ήταν ο Uroborus και κούναγε την ουρά του με χαρά γιατί -μεταξύ μας- κάποια στιγμή κόντεψε να κλείσει τη σπηλιά και τον κράτησαν κάτι μπύρες ένα βράδυ εδώ πιο πάνω… Εκεί η Ogilvy ήταν η εταιρεία που έφτιαξε το Vodafone Live. Δεν υπήρχε σεβασμός στο μέγεθος αλλά σεβασμός και δέος μόνο μπροστά στις καλές δουλειές.

Όσοι μπορούν να μυρίσουν ακόμα, όσοι πιστεύουν ότι το πάθος μπορεί να αλλάξει τα πράγματα ας αναζητήσουν τους “καινούριους” σ αυτά τα events. Αν θέλουμε να έχουμε internet, ειδάλλως θα κυνηγάμε την ουρά μας για πολλά χρόνια και θα σφαζόμαστε άδικα οι της “Γερουσίας” αν θα ζήσουν τα projects ή όχι.

Εγώ πάντως την επόμενη φορά ίσα που πάω να βοήθησω με τους μαρκαδόρους να γράφουμε ονόματα και να κρεμάμε banner-άκια με χορηγούς από το ταβάνι. Έτσι για το γαμώτο… Και όποιος νομίζει ότι έχω χρόνο διαθέσιμο ας έρθει επάνω στο “βουνό” να του χαρίσουμε λίγο.

Advertisements


Categories: Interactive Marketing, Internet Life

8 replies

  1. @Sotiris Koukios. Όχι δεν θα δούμε την πρώτη νομική ανάλυση. – Αυτό κύριοι ονομάζεται spam γιατί είναι η ίδια πρόταση σε 200 blogs με σκοπό να τραβήξει traffick. Φυσικά το comment σβήστηκε…

  2. Kαλά έκανες, φίλε. Έτοιμος ήμουν να σου ορμήξω πάλι! ;o)

    Θα ξεφύγω από το ‘hype’ post, και θα ασχοληθώ λίγο με το Media Camp, μιας και το άνοιξες σαν θέμα.

    Ήταν πάρα πολύ καλό, αρκετά οργανωμένο και πολύ νεανικό, κάτι που με ενθουσίασε. Young brains thinking. :o)

    Σε τέτοιο σημείο, που υπόσχομαι ότι αν επαναληφθεί σύντομα, θα συμμετάσχω* με θέμα ‘collaborative thinking’, για να δοκιμάσουμε όλα αυτά τα ‘μυαλά’ και στην πράξη! ;o)

    Δεν έχει σημασία αυτό όμως. Σημασία έχει, ότι ιδέες υπάρχουν, διάθεση υπάρχει, και το μόνο που λείπει είναι ένας διάλογος για να γίνουν τα weaknesses -> strengths και τα threads -> opportunities!

    (οκ, οκ, γράφω μαλ***ίες. Σταματάω. Είχε πλάκα το σκηνικό, το γούσταρα και θα ξαναπάω, αν γίνει. Τέλος!) ;o)

    *συμμετάσχω ή συμμετέχω? Κανένας επιφανής Έλληνας να με διορθώσει? … Βαγγελάκη? :o)

  3. Ήσουν έτοιμος να μου ορμήξεις γιατί μου έβγαλαν πιο πολλές φωτογραφίες από σένα… αυτός είναι ο πραγματικός λόγος…

  4. O fotis ένα θέμα με τις photo το εχει…

  5. @Fotis: Είναι και τα δύο σωστά ανα περίπτωση, συμμετέχω αν έχεις σκοπό να συμμετέχεις σε βάθος χρόνου παραπάνω από μια φορά, συμμετάσχω αν αναφέρεσαι μόνο σε ένα μοναδικό μελλοντικό γεγονός, π.χ. το επόμενο και μόνο Mediacamp. @ ur service :)

    Γενικά πάντως ακόμα να βρω έναν ο οποίος να μην ενθουσιάστηκε με το γεγονός, σε όσα blogs διαβάζω ή γράφω αλλά και το Σάββατο που ρώτησα. Ελπίζω να υπάρξει ρεύμα :)

  6. Πράγματι έτσι είναι. Συγκριτικά μάλιστα με άλλες πρωτοβουλίες, τεράστια διαφορά. Πολύ ενδιαφέρον κόσμος και δεκτικός σε συζήτηση. Όπως το είπες: «μύρισε» internet εκεί. Ο Billy F. υποσχέθηκε και κάποια συνέχεια. Να δούμε.

    fotis

    Στην προκειμένη περίπτωση το σωστό είναι… η συμμετοχή αυτή καθεαυτή.

  7. Θα υπάρχει συνέχεια, είτε από εμάς είτε από άλλους που παρεβρέθηκαν. Σας το υπόσχομαι – Κρύσταλ

  8. You post very interesting content here. Your blog deserves much bigger audience.
    It can go viral if you give it initial boost, i know useful service that can help you,
    simply type in google: svetsern traffic tips

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: