Open Coffee Live & Web Awards (κονσέρβα)

Update. Όπως έρχονται τα νεώτερα έτσι και τα δημοσιεύουμε. Η βραδιά των Ermis Awards -για την ακρίβεια το κομμάτι του Web που αφορά τον Uroborus- εξελίχθηκε σε βραδιά Ogilvy. Συνολικά 23 βραβεία σε Direct (5) και Web (18) και φυσικά με τον Grand Ermi για το viral της Vodafone από την ομάδα του Πάνου. Τα υπόλοιπα βραβεία μοιράστηκαν η Forthnet και η Atcom, η NMS πήρε δύο και μεμονωμένοι Ermiδες δόθηκαν σε λίγους ακόμα. Άλλωστε δεν έμεναν και τα πάρα πολλά. Ο πλήρης κατάλογος με τα βραβεία θα είναι σε λίγο στη διάθεσή σας (είναι ήδη στο MarketingWeek) όμως μέχρι τότε μη σας απογοητεύσω και να πω τα πρώτα σχόλια.

Αναμενόμενη η εξέλιξη; Για άλλους ναι για άλλους όχι. Για μένα απόλυτα. Η Ogilvy έχει χτίσει μία ομάδα, που της δίνει σαφέστατο προβάδισμα και η ομάδα της δεν φαίνεται μόνο στα projects τους. Φαίνεται και στη χημεία τους, φαίνεται στο βάθρο των νικητών όταν παίζουν μεταξύ τους φαίνεται στο ότι όλοι τους σχεδόν διαθέτουν blog και τους ξέρετε με τα μικρά τους ονόματα. Αν όλα αυτά φαίνονται λεπτομέρειες εμένα μου φαίνονται πολύ μεγάλη υπόθεση. Όπως μεγάλη υπόθεση μου φαίνεται και το πως θα αποκτήσει το δικτυακό πρωτάθλημα ενδιαφέρον…

Πριν ξεκινήσουμε την κουβέντα –γιατί το βλέπω δύσκολο να μην την ξεκινήσουμε- θα διευκρινίσω κάτι. Comments του στυλ και του ύφους «δεν μας &^&% τα awards» θα κόβονται. Έχω να γράψω το «Έγκλημα και Τιμωρία» και ξεκλέβω χρόνο για κουβέντα. Άμα είναι να απαντάω σε βλακείες και δη ανώνυμες το κλείνω το blog και πάω για ψάρεμα. Τάδε έφη Uroborus.

PS. Σχόλια του στυλ «Πόσα παίρνεις από την Ogilvy» ή «πάλι για το φίλο σου γράφεις» θα περνάνε αλλά θα απαντώ εξίσου σαρκαστικά…

Το υπόλοιπο (χτεσινό post για OpenCoffee ακολουθεί όπως ήταν)

Είπα να προλάβω να ενημερώσω αλλά ως γνωστόν όλα δεν γίνονται. Για το OpenCoffee υποθέτω ότι γνωρίζετε. Αν δεν γνωρίζετε κακώς γιατί εγώ όσο πρόλαβα να δω είναι εξαιρετική ιδέα και απ ότι ακούω από τα καλύτερα σε εξέλιξη έργα για το ελληνικό internet. Εξ ου και το τελευταίο Akrothigws όπου και περιλαμβάνεται μία σύνοψη για όλο το story. Αυτό που δεν ξέρετε είναι πως η σημερινή συνάντηση θα μεταδοθεί και ζωντανά – ή έστω θα γίνει μια καλή απόπειρα καθώς το streaming είναι σε πειραματική φάση. Καλή τύχη στα παιδιά που θα μαζευτούν στο Γκάζι. Εγώ πάω για Ermis Awards για τα οποία όπως καταλαβαίνετε θα μιλήσω αύριο..

Advertisements


Categories: Interactive Marketing, Internet Life

23 replies

  1. Με άλλα λόγια υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που τα ‘χουν εντελώς χεσμένα τα Ermis/Web Awards.

  2. Με άλλα λόγια υπάρχουν και πολλοί που δεν τα έχουν όμως… (παρόλα αυτα καιρό έχω να σε δω και χαίρομαι :-)

    Περί Awards θα πιάσουμε κουβέντα;

  3. Και τι να πούμε; Δεν υπάρχει καμία ουσία. Έπρεπε να τα είχαν μετονομάσει σε “Forthnet vs Ogilvy Awards”. Και οι δύο μαζί κατέθεσαν το 50% των συνολικών συμμετοχών. Σε κανένα σοβαρό διαγωνισμό δεν γίνονται αυτά. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα πλαφόν.

    Τα web awards ουσιαστικά είναι μια ιστορία που αφορά τους ίδιους και τους ίδιους. Συνολικά συμμετείχαν 39 επιχειρήσεις. Νομίζω πως όσοι είναι υπεύθυνοι για το θεσμό θα πρέπει να κοιτάνε αυτό το νούμερο και να ντρέπονται. Πόσο πιο κάτω να πέσει για να καταλάβουν ορισμένοι πως ο θεσμός έχει απαξιωθεί;

  4. Συνολικά συμμετείχαν 39 επιχειρήσεις. Νομίζω πως όσοι είναι υπεύθυνοι για το θεσμό θα πρέπει να κοιτάνε αυτό το νούμερο και να ντρέπονται.

    επίσης είναι ντροπή ότι η shortlist στα web sites / microsites δεν έχει ούτε μία συμμετοχή που να πληρεί τα web standards. Αν αυτός ο θεσμός παρουσιάζει (… λέμε τώρα) την αφρόκρεμα του ελληνικού web, τότε θα πρέπει να αντιλαμβάνομαστε το web επίπεδο μας (σχεδιαστικά και προγραμματιστικά) ως τριτοκοσμικό.

  5. Μπορεί αν γίνει λίγο πιο συγκεκριμένο το “web standards” που δεν πληρούν οι συμμετοχές?
    Μέσα στα κριτήρια -διορθώστε με αν κάνω λάθος- υπάρχει και η δημιουργικότητα και το concept. Και αυτά δεν πρέπει πότε να περιέχουν τη λέξη “standards”.
    πχ. Το livefeeds που σάρωσε είχε κάθε δικαίωμα να διεκδικεί τον τίτλο του…
    (και ας προέρχομαι από άλλη εταιρεία)

  6. ναι, αλλά στον κανονισμό αναφέρεται και το usability καθώς και η τεχνική αρτιότητα. Και όπως καταλαβαίνω, τουλάχιστον ένα project πρέπει να τα πληρεί και αυτά και όχι ένα ή κάποια από αυτά.

  7. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω , αυτό που ο Κωστής του Sync, πολύ εύστοχα έγραψε στο blog μου..

    Δεν ξέρω πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες που μπορούν να δώσουν 200 ευρώ ανά συμμετοχή…

    Επίσης, από το blog του Πάνου, αντιγράφω…

    1 Ermis Media (1 Silver)
    4 Ermis Direct (1 Gold, 2 Silver, 1 Bronze)
    17 Ermis Web (6 Gold, 3 Silver, 8 Bronze)
    1 Ermis Direct – Innovation Award
    1 Ermis Web – Grand Ermis

    χρειάζεται να πούμε περισσότερα? (καμία νήξη προς τον Πάνο)

  8. Τα Σαμπράκεια 2007 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία. Άντε και του χρόνου :)

    P.S. Περικλή μας ξέχασες εμάς με 3 βραβεία :)

  9. Χαιρετώ και ασπάζομαι γνωστούς και φίλους. Τώρα που βράδιασε να τα πιάσουμε λίγο με τη σειρά τα πράγματα;

    Ξεκινάω ανάποδα (όπως συνηθίζω και να διαβάζω).

    @Alex. Όχι δεν σας ξέχασα. Είχα στο μυαλό μου ειδική μνεία και περίμενα μεγαλύτερη κουβέντα. Αλλά αφού έτσι φάνηκε έχετε τη συγγνώμη μου.

    @fotis και kostis (που έγραψε στο foti). “Δεν ξέρω πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες που μπορούν να δώσουν 200 ευρώ ανά συμμετοχή…” Ξέρετε δηλαδή πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες που διαχειρίζονται μεγάλους λογαριασμούς για διαφήμιση πελατών και δεν έχουν 200 ευρώ για να συμμετάσχουν στο Φεστιβάλ Διαφήμισης; Σε περίπτωση που το έχουμε ξεχάσει, είτε Ermis λέγεται είτε Afroditi δεν παύει να είναι το Φεστιβάλ Διαφήμισης. Αν αναφέρεστε σε μη εμπορικά projects τότε ναι να το δεχτώ. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μου ακούγεται ως δικαιολογία. Και με όλη την καλή διάθεση που έχω -και ξέρετε ότι την έχω- δεν μπορώ να θεωρήσω πολλά τα 200 ευρώ όταν σκοπεύεις τα “Χρυσά” και τα “Χάλκινα” να τα εξαργυρώσεις με το λογαριασμό “φήμη και πελατεία”. Εκτός αν το θέλεις για να υπηρετήσεις την ιδέα της επικοινωνίας. Sorry αλλά είμαι δύσπιστος.

    @Apostolos. “Αν αυτός ο θεσμός παρουσιάζει (… λέμε τώρα) την αφρόκρεμα του ελληνικού web, τότε θα πρέπει να αντιλαμβάνομαστε το web επίπεδο μας (σχεδιαστικά και προγραμματιστικά) ως τριτοκοσμικό.” Ο Θεσμός όπως και όλοι οι θεσμοί του κόσμου παρουσιάζει την αφρόκρεμα με βάση τη δική του λογική. Τα web awards δεν είναι -εδώ και πολλά χρόνια- ανεξάρτητος θεσμός αλλά μέρος του Φεστιβάλ Διαφήμισης. Και οι συμμετοχές κρίνονται με συγκεκριμένη λογική. Το “Αντιλαμβανόμαστε” δεν υπάρχει. Δεν είμαστε όλοι διαφημιστές. Δεν υπάρχει όμως και άλλος κλάδος που να έχει κάτι σχετικό. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα της ΕΔΕΕ. Είναι δικό μας αλλά ποιοι ακριβώς είμαστε εμείς είναι πολύ μεγαλύτερη συζήτηση.

    @karamitsos και εν πολλοίς προς όλους. Πολλά θα είχαμε να πούμε. Αφενός διακρίνω σε όλους μία δυσαρέσκεια και απαξίωση του θεσμού αλλά πουθενά δεν είδα μία πρόταση. Αφετέρου γιατί είναι πρόβλημα του θεσμού το ότι έχει γίνει μάχη για 2 εταιρείες; Τα μέλη της ΕΔΕΕ είναι πολύ περισσότερα και υπό ΚΣ θα έπρεπε όλες να έχουν δουλειές υποψήφιες για βραβεία στο web. Δηλαδή στο ότι η forthnet και η Ogilvy κατεβάζουν από 15 καμπάνιες έκαστη φταίνε; Και αν ναι σε τι ακριβώς;

    Αφετρίτου, κανείς δεν αναρωτήθηκε για καινούριες εταιρείες και πως πήγαν.

    Αφέτεταρτου κανένας δεν έθιξε το θέμα με την κατηγοριοποίηση.

    Αφεπέμπτου, κανείς -ούτε και εγώ- δεν είπε ποια είναι κατά τη γνώμη του τα καλύτερα projects. Πλάκα θα έχει να το κάνουμε και να βγουν πάλι 2-3 εταιρείες να “πλακώνονται”. Γιατί τουλάχιστον εγώ, στο Livefeeds, στο Skroutz, στη Nivea με τα snapshots, στο Fabia στο “θέλω να κάνω ταραχή” και στο photocards θα έδινα βραβεία και μάλιστα με την καρδιά μου.

    Αφέεκτου. Κανείς δεν είδα να αναρωτηθεί ούτε να διαμαρτυρηθεί για το πόσες εταιρείες είχαν τα 200 ευρώ να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό αλλά καθόλου μπάτζετ για να προωθήσουν online τα sites τους. Κατά μία φοβερή λογική που μόνο αυτά καταλαβαίνουν, τα μέλη της ΕΔΕΕ πρέπει να πείσουν τους πελάτους τους να επενδύσουν πάνω στα online media, ενώ τα ίδια τα media δεν επενδύουν στην online διαφήμιση. Όντως ο apostolos μπορεί να έχει δίκιο. Το web επίπεδο μας μοιάζει λίγο τριτοκοσμικό. Όχι όμως σχεδιαστικά και προγραμματιστικά.

    Τέλος (λέμε τώρα) μία μάχη για να είναι μεγάλη δεν χρειάζεται να έχει και πολλούς. Ίσα ίσα που καμιά φορά είναι πολύ πιο δύσκολα με λίγους. Προσωπικά περιμένω να δω πότε θα σταματήσει ο “διπολισμός” όχι γιατί βαρέθηκα να βλέπω τους 2 να μάχονται αλλά γιατί ανυπομονώ να δω τους καινούριους παίκτες. Μέχρι να τους δω όμως σε όσους συμμετείχαν οφείλω να πω τα συγχαρητήριά μου.

  10. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της Ogilvy που σάρωσε για ακόμη μία φορά.

    Την επόμενη μέρα του αγώνα οφείλεις να συγχαρείς το νικητή. Για όλα τα υπόλοιπα, είτε αυτά είναι καλοπροαίρετες παρατηρήσεις είτε σκέτη εμπάθεια, υπάρχουν οι υπόλοιπες μέρες…

  11. Φίλοι μου…

    το γεγονός και μόνο ότι ένας σπόνσορας λαμβάνει μέρος και ως διαγωνιζόμενος θα έλεγα ότι τα λεει όλα. Σε ποιο σοβαρό διαγωνισμό θα συνέβαινε αυτό; Επίσης πολλά λεει η ποιότητα του site του διαγωνισμού. Ευτυχώς υπάρχεις και εσύ uroborus γιατί έψαχνα να βρω τους νικητές και δεν υπήρχαν στο επίσημο σαιτ.

    Από εκεί και πέρα. Θα έλεγα ότι άξιζε το viral της voda , αξιζε ο σκρουτζ και όσοι πήραν βραβεία άξιζαν κάποια μπανεράκια που πήραν τα βραβεία… καλώς ή κακώς το να συμμετέχεις κοστίζει… το ticket για να πας επίσης κοστίζει(άραγε αν δεν πλήρωναν οι εταιρείες το ticket για να κάνουν το μπούγιο τους πόσοι θα πλήρωναν για να πάνε;)

    εσύ φώτη που σε διαβάζω γιατί δεν κατέβασες το ματς μάνι;

    είδηση για μένα το γεγονός ότι ο φιλίπ εφαγε μαύρο.

    αυτός ο σαμπράκος βρε παιδιά μου θυμίζει Αντρέα. Όλα τα στελέχ(η /ακια / αρες) τον λοιδωρούν πίσω από τη πλάτη του και πάντα καταφέρνει να τους την φέρνει. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά αλλά τελικά υποθέτω ακόμα και η γκρίζα διαφήμιση καλή είναι…

  12. Κοιτα να δεις τι επαθα τωρα…Δεν εχω να διαφωνησω σε τιποτα απο οσα ανεφερες (και δεν μπορω να γραψω με τονους σημερα)

  13. Περί απαξίωσης

    Το 2006 συμμετείχαν 54 επιχειρήσεις έναντι 39 φέτος. Το 2006 οι τρεις επιχειρήσεις με το μεγαλύτερο αριθμό συμμετοχών είχαν συνολικά λιγότερο από 40% των διαγωνιζόμενων έργων. Φέτος η αντιστοιχία ξεπερνούσε το 50%.

    Βλέπετε ένα pattern εδώ; Μειώνονται δραματικά οι συμμετέχοντες ενώ δυο-τρεις εταιρίες φτάνουν να έχουν περισσότερα από τα μισά διαγωνιζόμενα έργα.

    Επομένως δεν είμαι εγώ αυτός που απαξιώνει το διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός απαξιώνεται από αυτούς που τον διοργανώνουν και δεν φροντίζουν να θεσπίσουν αυστηρότερους κανόνες που να ευνοούν τον ανταγωνισμό. Μιλώντας δε για προτάσεις είναι προφανές ποιες πρέπει να είναι αυτές.

    1. Ανώτατο όριο δέκα συμμετοχών ανά επιχείρηση
    2. Κανένα έργο να μην συμμετάσχει σε περισσότερες από μια κατηγορίες
    3. Θέσπιση κατηγοριών που να απευθύνονται σε ιδιώτες χωρίς την καταβολή αντιτίμου
    4. Κανένα μέλος της επιτροπής νομιμοποίησης δεν θα προέρχεται από διαγωνιζόμενη επιχείρηση. Ναι, υπάρχει και θέμα διαφάνειας, πώς να το κάνουμε. Η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να φαίνεται τίμια.

    Ειδικά η δεύτερη παράμετρος είναι αυτονόητη και δεν θα έπρεπε να τη συζητάμε καν. Με την ισχύουσα λογική αρκεί ένα πολύ καλό έργο για να πάρει μισή ντουζίνα βραβεία. Κάτι που έγινε φέτος με το livefeeds. Και που θα επαναληφθεί του χρόνου με το «Αφοι Παραδάκη». Ποτέ άλλοτε ένα έργο επιτράπηκε να συμμετάσχει σε πολλαπλές κατηγορίες;

    Δεν μιλάμε για 15 έργα που κατέβασε η καθεμία, και που πάλι είναι πολλά. Μιλάμε για 43 της Ogilvy και 35 της Forthnet. Κάθε επιχείρηση είθισται να κατεβάζει 5-10 έργα που θεωρεί αξιόλογα. Αυτές οι δύο εταιρείες έχουν αναγάγει τα βραβεία σε αυτοσκοπό. Λες και αν δεν βραβευτούν παύουν να είναι αξιόλογες. Αν στην Ogilvy και τη Forthnet έχουν πάθει εμμονή με τα βραβεία γιατί θα πρέπει να χορεύει όλος ο θεσμός στο ρυθμό τους;

    Υπήρξαν κατηγορίες, για παράδειγμα “Travel/entertainment Banners”, όπου από τις 12 συμμετοχές οι 6 ήταν από μία και μόνη εταιρεία. Με το νόμο των πιθανοτήτων είναι προφανές πως θα πάρει βραβείο. Αλλά υπάρχουν και χειρότερα. Στην κατηγορία “Telecommunications & Computing Banners” από τις 14 συμμετοχές οι 9 ήταν της Ogilvy.

    Επομένως ποιο είναι το μήνυμα του διαγωνισμού; Πως αν κατεβάσει καμιά πενηνταριά έργα όλο και κάτι θα πάρεις. Καθαρά και μόνο λόγω πιθανοτήτων. Πέρα από αυτά που θα πάρεις επειδή το αξίζεις, θα σου δώσουμε και μερικά ακόμα ελλείψει ανταγωνισμού.

    Αν του χρόνου κατέβουν 20 επιχειρήσεις και το δίπτυχο Forthnet-Ogilvy έχει το 60% των συμμετεχόντων έργων ούτε και τότε θα σας κάνει εντύπωση;

    Αυτά αγαπητέ Uroborus καταγράφονται από τους αριθμούς και δεν είναι απλά θέμα ερμηνειών.

    Υ.Γ. Μιλώντας δε για απαξίωση φαίνεται και από τη χαμηλή συμμετοχή στη συζήτηση πως αρκετός κόσμος αδιαφορεί για τα Web Awards.

  14. Ο Θεσμός όπως και όλοι οι θεσμοί του κόσμου παρουσιάζει την αφρόκρεμα με βάση τη δική του λογική

    Περικλή, δεν είναι ακριβώς έτσι. Να έχει την δική του λογική, αλλά αφού πληρούνται πρώτα κάποιοι απαραίτητοι κανόνες.
    Αυτή την στιγμή ας πούμε στην shortlist με τα Travel / entertainment / leisure υπάρχει συμμετοχή που ο κώδικας του web site που είναι υποψήφιο για βράβευση (δεν ξέρω αν βραβεύθηκε) έχει 137 validation errors. Kάτι που σημαίνει ότι αυτό που αποτελεί όχι απλά παγκόσμια τάση, αλλά επικακτική ανάγκη να εγκαθιδρυθεί ως φιλοσοφία, εμείς (ή καλύτερα η επιτροπή αξιολόγησης των βραβείων) το έχουμε γραμμένο κανονικά. (δεν μιλάω για το τι πουλήθηκε στον πελάτη, γιατί είναι άλλη συζήτηση αυτή)

    Δική μας λογική ναι, αλλά αφού πρώτα πληρούνται τα απαραίτητα. Αλλιώς τι είδους δική μας λογική είναι αυτή…

    Όσο για τα προηγούμενα χρόνια, ξέρω τι γινόταν, αλλά οι απαιτήσεις έχουν μεγαλώσει. Δεν μπορείς να έχεις συμμετοχές που στον Firefox το design κατακερματίζεται ή μου έχεις για επιλογές γλώσσας σημαιούλες (λογική του 1821 για το site του Κολοκοτρώνη).

    Όπως καταλαβαίνεις αυτά οδηγούν τον θεσμό, σε αυτοαπαξίωση.

    Ναι σίγουρα υπάρχουν έργα που αξίζουν το βραβείο και είναι πολλά, συμφωνώ με όλα που ανέφερες κι εσύ αλλά λίγη προσοχή στην τελική επιλογή υποψήφιων βραβεύσεων δεν θα έβλαπτε κατά την γνώμη μου.

    Αλλιώς αν μιλάμε μόνο για concept πως θα φαίνοταν στα μέλη αξιολόγησης των υπόλοιπων κατηγοριών ένα καταπληκτικό concept για έντυπη επικοινωνία τυπωμένο σε χασαπόχαρτο ή ένα καταπληκτικό concept τηλεοπτικής διαφήμισης γυρισμένο με κάμερα στο χέρι αγορασμένη από τον Κωτσόβολο;

  15. συγγνώμη, ξέχασα να αναφέρω ότι αυτό που αποτελεί όχι απλά παγκόσμια τάση, αλλά επικακτική ανάγκη να εγκαθιδρυθεί ως φιλοσοφία είναι το semantic markup και οι οντολογίες.

  16. Quote: “επίσης είναι ντροπή ότι η shortlist στα web sites / microsites δεν έχει ούτε μία συμμετοχή που να πληρεί τα web standards. Αν αυτός ο θεσμός παρουσιάζει (… λέμε τώρα) την αφρόκρεμα του ελληνικού web, τότε θα πρέπει να αντιλαμβάνομαστε το web επίπεδο μας (σχεδιαστικά και προγραμματιστικά) ως τριτοκοσμικό.”

    Όσον αφορά τον Skroutz, η σελίδα του έκανε και κάνει validate , εκτός για αυτές τις δυο μέρες που κάποιος (θα πυροβοληθεί όταν βρεθεί), έκανε copy paste το google meta tag για τα webmaster tools.

    Για εμάς, τα web standards είναι πολύ σημαντικά και έχουμε φάει αρκετό χρόνο για να κάνουμε την σελίδα valid. Όποιος έχει ασχοληθεί με web coding θα ξέρει οτι όλα είναι εύκολα μέχρι που θα έρθει η στιγμή να βάλει banners , ο κώδικας των οποίων έχει 800 semantic errors.

    Στην δε καινούργια έκδοση που θα βγεί μέχρι τα μέσα του μήνα το Transitional έγινε strict και όποιος κάνει commit σελίδα που δεν κάνει validate θα κερδίζει εισητήριο για την Πάνια.

    Αν ο διαγωνισμός αυτός αφορά την δημιουργικότητα *μόνο* τότε το αν η σελίδα είναι valid ή οχι μου φαίνεται εκτός περιεχομένου. Αν τα βραβεία αφορούν το σύνολο τότε θα έπρεπε να υπήρχε σαν προαπαιτούμενο το validation και φοβάμαι οτι ο διαγωνισμός θα είχε 2-3 συμμετοχές.

    Θα ήθελα να υπήρχαν βραβεία χωρίς χρηματική συμμετοχή και με πολλές εταιρίες να συμμετέχουν αλλά…

  17. @ Uroborus

    Kαλά τα λες, φίλε, αν και έχω (όπως θα ήταν φυσικό) τις ενστάσεις μου.

    Το πρόβλημα μου (και υποθέτω και του Κωστή, με τον οποίο συμφώνησα) δεν είναι το ποσό των 200 ευρώ σαν νούμερο, αλλά σαν συμβολισμός.

    Τι εξυπηρετεί? Θέλει να βγάλει κέρδος ο θεσμός των Awards, η ΕΔΕΕ, κάποιος άλλος? Και γιατί?

    Μήπως γίνεται για να εμποδίσουμε τους μικρούς να συμμετέχουν? Τότε που είναι η συμμετοχικότητα που ευαγγελίζεται ο κ. Λιαρμακόπουλος στο ΜW?

    Δώσε μου μια λογική απάντηση για αυτό τον μποναμά και θα πάω πάσο. Απλά πράγματα.

    @ Mpoulis, Karamitsos

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.

    @ Χοσέ
    Αγαπητέ φίλε, δεν σε γνωρίζω, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω το πνεύμα σου για το Ματς Μάνι.

    Πράγματι εμείς το κάναμε, γιατί έτσι ακριβώς μας ζήτησαν να το κάνουμε, άλλο αν δεν κρατηθήκαμε και προσθέσαμε κανά-δυο λεπτομέρειες. (“να μην ξεφεύγει από το προηγούμενο”). Προς πληροφόρηση σου όμως, εμείς του προτείναμε κάτι τέτοιο.

    Συγνώμη προς όλους, αν γίνομαι επιθετικός και ξεφεύγω από το θέμα, αλλά έπρεπε να απαντήσω σε αυτήν την αιχμή.

  18. Έχω για όλους απαντήσεις. Δώστε μου λίγο χρόνο (όχι το γνωστό “θέλω λίγο χρόνο” που λένε στους χωρισμούς) και θα είμαι μαζί σας μετά τις διαφημίσεις.

  19. Καμία αιχμή Φώτη. Σημειώση ήταν. Έχοντας δει τόσα χρόνια ποιοι πήραν βραβεία και το ματς μάνι θα μπορούσε να σταθεί άνετα. τίποτα περισσότερο… τίποτα λιγότερο…Σε τι υστερεί από ένα σωρό που έχουν κερδίσει; Για το εικαστικό του τώρα έχεις δίκιο… μέρα με τη νύχτα…

    Εδώ απαντώ και σε αυτό που είπες για τις συμμετοχές. Δεν νομίζω ότι ο Χ-Εκδότης θα είχε πρόβλημα να πληρώσει 200 ευρώ για να δηλώσει συμμετοχή. Στα συγκεκριμένα βραβεία το 90% είναι από μαγαζιά του χώρου.

    υς. Δεν είχε κακή πρόθεση το σχόλιο μου…

  20. Bandito: standards ή χωρίς η ουσία είναι μία , αν δεν προσφέρεις κάτι που έχει ανάγκη ο αλλος το σαιτ σου δεν πουλάει. Ο σκρουτζ είναι παράδειγμα, και μία απλή σελίδα να ήταν όπως ο γούγλης με ένα submit θα έπιανε.

    Όσον αφορά το βραβείο , μη ξεχνάς ότι και εσύ μαζί με μαγαζί του χώρου βρίσκεσαι και από ότι έχω μάθει καλό μαγαζί…Άραγε αν πήγαινες μόνος σου θα το έπαιρνες το βραβείο;

  21. Το θέμα δεν είναι αν θα έπαιρνα το βραβείο, το θέμα ειναι οτι δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν θα το έπαιρνα ή οχι.
    Για εμένα είναι 10 φορές πολυτιμότερο που δυο τρείς άνθρωποι πιο πάνω έγραψαν οτι το άξιζε ο Skroutz.
    Με τις επιτροπές και τα βραβεία έχω μια αλλεργία.

    Όπως είπα πιο πάνω, νομίζω οτι τα συγκεκριμένα βραβεία δεν έχουν να κάνουν με το web ακριβώς.

    Το θέμα με το τι πρέπει να προσφέρεις δεν το κατάλαβα. Τα περισσότερα απο αυτά που συμμετέχουν είναι site πελατών, κατα παραγγελία δηλαδή. Αν αυτό λέει κάτι, το facebook ή το digg δεν θα κέρδιζε ουτε ermis rusty iron αν πήγαινε στο διαγωνισμό.

  22. Έρχεται σε αντιπαράθεση με τα standards. Το ερώτημα είναι αν προσφέρεις κάτι χρήσιμο στον άλλο. Το αν αυτό που προσφέρεις ικανοποιεί όλα τα standards ή όχι δεν νομίζω ότι παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο , ειδικά στην Ελλάδα…

  23. Distihos den eimouna ekei alla ehw na pw 2 pragmata.
    Arhika, Congrats stin Ogilvy..
    oles oi epanastaseis xekinisan apo enan, opote einai kalo pou ehoume esto kai enan sti ellada pou kanei kali douleia.
    Kai nai to Live Feeds itan isos to kalitero Viral.
    Den mou arese pou enas Internet provider kerdizei vraveia.
    Den einai kako na min iparxoun nikites se mia katigoria den halase o kosmos.
    prepei na katalavoun oloi osoi einai ekei panw kai vgazoun ta vraveia oti skopos ton vraveiwn einai to progress tou kladou kai prepei na ginetai oti einai dinaton gia na ginontai oloi kalyteroi.
    Akoma kai na min dinontai vraveia…
    auto simainei oti tou hronou sta Ermis tha einai pitty an parei to “Viral” pou ekane i Ogilvy gia ton olympiaco, apla einai kato tou metriou.

    kai pali kali epitihia! kai keep up se osous to pistevoun!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: