Wind of change (το μεταγραφικό παζάρι του ελληνικού Internet και το Domino που έρχεται)

Ποιες κλιματικές αλλαγές ; Ποιες αλλαγές στο ασφαλιστικό; Ποια αλλαγή και δεύτερη κατανομή; Νάδα που λένε και οι ισπανόφωνοι. Μία δεν πιάνουνε μπροστά στα δικά μας τα internetικά. Εσείς μπορεί να νομίζετε ότι βαριέται να γράψει ο Uroborus αλλά αυτός ξαγρυπνά στις επάλξεις. Έγραφε ο δράκος τις προάλλες  “προσέξτε τους εμπορικούς σας γιατί έχει ξεκινήσει το Παιδομάζωμα του Σεπτεμβρίου” και πάλι καλά που τον άκουσαν. Μόνο οι μισοί έφυγαν και οι άλλοι γεμίζουν τις βαλίτσες και φτιάχνουν τα νεσεσέρ. Με τη σειρά λοιπόν, για να κρατάμε και αρχείο. Ο Γιώργος ο Κόντος δεν πρόλαβε να κλείσει 6μηνο στο portal και πήγε στον γηραιό (Athinorama για τους καινούριους). Οι κυνηγοί κεφαλών βγήκαν σε αναζήτηση και όλο και κάτι χτύπησαν αλλά -κακά τα ψέμματα- το κενό είναι κενό. Λίγο πριν, η Άντα η Κιρκιλή εγκατέλειψε τα πάτρια εδάφη της Tempo για να μετακομίσει εις το Νέο Ψυχικό αναλαμβάνοντας το new business κομμάτι της Think Digital. Στη θέση της ανέλαβε την προηγούμενη εβδομάδα η Βάσω η Ρωμανού που αποχώρησε από την ATCOM (που παρεμπιπτόντως είχε μεγαλύτερο περίπτερο από τη μαμά εταιρεία στην DTE). Κάπου εκεί, ένα από τα καλύτερα παιδιά και φοβερά στελέχια που κατάφερε να κλείσει -απίστευτο πραγματικά- 7 περίπου χρόνια στη Forthnet, ο Γιάννης ο Αγγελάκης έσκασε κι αυτός το κανόνι του. Πάει. Αλλά που πάει; Αυτό είναι το εύκολο Quiz. Όποιος το βρει κερδίζει tip για να βρει το δύσκολο που ακολουθεί…

Πριν το δύσκολο όμως,  πάμε μερικές ακόμα μεταγραφές. Λεωνίδας Αρριανάς (εξαιρετικός επίσης και παλαιότατος) που ψάχνω αλλά δεν έχω βρει ακόμα που θα πάει. Ελένη Χατζημήτσου από INKAM, αναχώρησε και θα την βρείτε πλέον στην πλατεία Βικτωρίας μαζί με την Ανθή την Τσιώλα (που σε πείσμα όλων παραμένει στο κέντρο της Αθήνας μέχρι σήμερα 19/11).  Γιάννης Κίντζιος από την Anemone (πάνω στο κάστρο το ψηλό μία) σε άλλα κόλπα τα οποία δεν αποκαλύπτω. Συμπληρώστε σε όλα αυτά, ότι ο δικός μας (με πολλές έννοιες γιατί και μαιτρ είναι και blogger) Bizwriter πήγε στα παιδιά της Mindworks (μεταγραφή διαμάντι από τον Κώστα Μάντζιαρη) και ότι τουλάχιστον ένας από Θεσ/νίκη κατεβαίνει στο Νότο και κλείνει ένα σετ. Γιατί το Δεκέμβρη έχουμε και άλλο group… Ακόμα λοιπόν ψάχνουμε τουλάχιστον έναν project manager (που να ξέρει τα internetικά), κανά – δύο – τρεις – τέσσερις – πέντε εμπορικούς εκ των οποίων ο ένας τουλάχιστον έμπειρος, τρία πλανάκια (που δεν κάθονται) ένα μπαλαντέρ και εφτά – οχτώ developers μαζί με τους designer τους.

Όλα αυτά όμως έγιναν. Η ερώτηση του μήνα είναι μία αλλά με πολλά υποερωτήματα. Ποια θα είναι η μεταγραφή που θα αποτελέσει αφετηρία για πολλές ακόμα (Domino Πραγματικό); Και ποιος θα τον/την  πάρει; Και γιατί (δεν είναι χαζή η ερώτηση. Για δουλειά θα τον/την πάρει αλλά για τη δουλειά ακριβώς είναι το θέμα);

Σας αφήνω για κάνα δύο ωρίτσες -έχω κάτι ρούχα απλωμένα- και καλή διασκέδαση.

PS. Θα ξαναγράψω για το  Facebook. Έχω τρελαθεί στη visita από το Google. Αφού δεν βάζω adsense για να μην σπάσω τα ταμεία και πει κανένας κακοήθης ότι τα παίρνω από την Ask…

Categories: Internet Life

54 replies

  1. Ποια θα είναι η μεταγραφή που θα αποτελέσει αφετηρία για πολλές ακόμα;

    Η δική σου; :p

  2. Ο Περικλής δεν πάει πουθενά, τουλάχιστον δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο όταν τον είδα πριν δύο εβδομάδες.

    Πες μας λοιπόν ποιά είναι η μεγάλη μεταγραφή;

  3. Όχι ο Περικλής δεν πάει πουθενά. Μου το είπε και μένα!

    Μην ψάχνετε μόνο τη μεταγραφή. Ψάξτε και το που θα πάει. Εκεί είναι τα money… (Δεν μπορώ να πω με τίποτα άλλα γιατί τηρώ πιστά τις υποσχέσεις μου)

    Λούη έρχονται μεγάλες ημέρες…

  4. o sabrakos tha girisei sth forthnet

  5. Α ρε Περικλή με τα teaser σου…!!
    :-)

  6. Μα τότε να προσθέσω το feed σου στο Google Reader μου για να μην το χάσω…

  7. not!

    Εγώ ξέρω Περικλή, αλλά δεν λέω! :-)

  8. έλα πες μας πές μας…

  9. Σωστός ο Alex… όποιος ξέρει, λέει… ;o)

  10. Λοιπόν δεν έχω ιδέα τι λένε τα κουτσομπολιά της Αθήνας (οι ψίθυροι δεν φτάνουν μέχρι τις Βρυξέλλες) αλλά ορίστε τι βγάζω από το ωραιότατο post του Uroborus:

    “Ποια θα είναι η μεταγραφή που θα αποτελέσει αφετηρία για πολλές ακόμα (Domino Πραγματικό);”
    Μυρίζει Σαμπράκος, για να έχεις την απαίτηση να ξέρουμε το πρόσωπο σημαίνει ότι είναι κάποιος πολύ γνωστός!

    “Και ποιος θα τον/την πάρει; Και γιατί (δεν είναι χαζή η ερώτηση. Για δουλειά θα τον/την πάρει αλλά για τη δουλειά ακριβώς είναι το θέμα);”
    Άρα μάλλον δεν θα πάει σε άλλη διαφημιστική, διακινδυνεύω την πρόβλεψη ότι θα τον πάρει κάποιο παραδοσιακό μέσο που αποφάσισε να ανοιχτεί στο Internet?

    Uroborus thanks for the teaser αλλά πες μας και τη λύση του γρίφου!

  11. Loipon den eimai agenis alla akoma sto dromo eimai kai grafw apo black-peri!

    To vradi tha apantisw se olous. Alla eididi den tha vgalete eykola – xa!

  12. PS. Θα ξαναγράψω για το Facebook. Έχω τρελαθεί στη visita από το Google. Αφού δεν βάζω adsense για να μην σπάσω τα ταμεία και πει κανένας κακοήθης ότι τα παίρνω από την Ask…

    Άιμ κονφιούσντ. H Ask πως συνδέεται με το Google AdSense?

  13. Ναι μαι και εγώ. Ξεκινάω να απαντάω όπως συνηθίζω σε έναν έναν τους θαμώνες.

    Ηλία, Foti, Alex και όσοι άλλοι θέλετε να πω. Το off the record πρέπει να τηρείται πιστά ειδάλλως θα εκθέσω πρώτα απ όλα εμένα . Το post δεν έχει σκοπό να γνωστοποιήσει την μεταγραφή ή την αλλαγή αλλά
    Α) Να επισημάνει ότι έρχονται πολλές και σημαντικές αλλαγές στην αγορά μας.
    Β) Ότι Uroborus still alive – γιατί άκουσα κάτι περίεργα. Αν είναι να κλείσω το blog να είστε σίγουροι ότι θα το μάθετε σε προσωπικά emails.

    Εκτός αυτών αν είναι να λέω ότι υπονοώ χάνεται και όλη η γλύκα. Ότι ισχύει όμως ισχύει. Απορώ μόνο που δεν αναρωτήθηκε κανείς σας αν είναι η μόνη βόμβα ή υπάρχει και άλλη…

    @Δημήτρης Ρακόπουλος. Εννοείς ότι δεν με έχεις προσθέσει ακόμα;
    @Panos. Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις.
    @fotis. Άστα αυτά τα “όποιος ξέρει, λέει” και δεν με ρίχνεις στο φιλότιμο εμένα. :-) Έχω περάσει από εφημερίδες 10 χρόνια…
    @Alexandros. Στο ένα απάντησε ο Πάνος… στο “Άρα μάλλον δεν θα πάει σε άλλη διαφημιστική” θα έλεγα ότι είναι μάλλον πρόωρο συμπέρασμα.. Εγώ θα έλεγα ας πούμε ότι δεν θα πάει “σε διαφημιστική που ήδη δραστηριοποιείται στο internet”
    @SimonSays. Εγώ φταίω που δεν το έγραψα με όρους καζίνο. Εννοώ ότι δεν βάζω adsense από το φόβο μήπως σηκώσω όλα τα money του Google και με πούνε εγκάθετο ότι θέλω να το κλείσω για χάρη άλλου. Και έφερα το παράδειγμα του Ask. Μην πάει το μυαλό σας στο κακό…
    @Pestaola. Και ο ένας όροφος απόσταση μπορεί να είναι πολύ μακριά… Αλλά δεν μιλάω για τόσο κοντινές αποστάσεις…

    Τώρα θα παίξουμε σοβαρά; Αν είναι να γράφω ειδήσεις έχω και το MarketingWeek να θρέψω. Είπαμε new media και social μανούρες. Έχουμε κέφι ή να πάω να πιάσω το πλεκτό; (πλέκω ένα ζιπουνάκι του δράκου γιατί έρχονται κρύα εδώ στο βουνό)

    PS. Μη σας αγχώσω, αλλά μας βλέπει πολύς κόσμος…

  14. Α) Να επισημάνει ότι έρχονται πολλές και σημαντικές αλλαγές στην αγορά μας.

    Το ερώτημα των $64.000 βέβαια είναι αν όλο αυτό είναι ξανά-μανά φούσκα.

  15. Το ερώτημα που θέτω εγώ είναι ποιες είναι οι αλλαγές αγαπητέ. Το αν είναι ξανά – μανά φούσκα είναι δικό σου – και αν το γυρίσουμε στο τσάμικο και απαντάμε με ερωτήσεις θα φάει η μύγα σίδερο…

    Και πριν στήσουμε κουβέντα περί “φούσκας” και ξεκινήσει το ξύλο οφείλω να διευκρινίσω. Τα ερωτήματα παραμένουν μην ξεχνιόμαστε…

  16. Η περιέργεια σκότωσε την γάτα ή η γάτα την περιέργεια;

  17. Στην Αμερική υπάρχει το Valleywag, ένα blog που κάνει πάταγο. Το έχεις δει?

    Αν το συνέχιζες έτσι όπως ξεκίνησες εδώ σε αυτό το post, θα έπαιρνες όλο το χαρτί της αγοράς….

    :-)

  18. Ναι ομολογουμένως έχω σπάσει τα ρεκόρ όλα στις visites… ;Αλλά τι ανώνυμο να είναι; Μόνο εγώ γράφω γι αυτα… Άσε που έχω δει και μια κίνηση ύποπτη και αναρωτιέμαι…

  19. Aν σκεφτούμε ποιές μεγάλες διαφημιστικές δεν δραστηριοποιούνται στο internet τοτε θα μπορούμε να σκεφτούμε μόνο μία… τη jwt.

    Από πλευράς στελεχών, πιστεύω πως δεν χρειάζονται μόνο ένα top gun, αλλά τουλάχιστον δύο, ένα από τη πλευρά της διαφημιστικής και ένα για τα online media.

    Στη αγορά υπάρχουν πολλά ικανά στελέχη, πολλοί διαβάζουν αυτό το blog, και σίγουρα θα μπορούσαν με επιτυχία να υλοποιήσουν τους στόχους της Spot. Για να δούμε ποιούς τελικά θα επιλέξουν.

    Η δραστηριοποίηση άλλης μιας διαφημιστικής είναι σίγουρα θετικό, βέβαια δεν το θεωρώ συνταρακτικό το γεγονός, παρά μόνο ίσως για τους ανθρώπους που θα βρεθούν εκεί, γιατί μπορούν να τα πάρουν χοντρά ώς ειδικοί του χώρου..

    Προσωπικά δεν υπολογιζώ πως η Spot θα συνεισφέρει περισσότερο από 1.5-3 εκ ευρώ ετησίως, στην συνολική πίτα της online δαπάνης

    Τα συνταρακτικά νέα πιστεύω πως θα πρέπει να τα περιμένουμε από μικρότερες εταιρίες…, τουλάχιστον έτσι μαθαίνω.

  20. Εσύ βρε Uroborus δεν έγραφες κάπου για παράγκες και «Κρητικούς», «Δημόσιους», «Ατάραχους», «Ξενύχτηδες», «Αδίστακτους» «Αλλοδαπό» και πολλά ακόμα; Γιατί δεν μας τη λες με ψευδώνυμο τη μεταγραφή; Αν και δεν βλέπω θηλυκού γένους και αρχίζω να αναρωτιέμαι…

  21. paidia siga me ta ntomino kai tis metagrafes, mi skisoume kana kalson…

  22. @Eleni. Οκ θα προσέξουμε γιατί είναι και βαρυχειμωνιά. Μην ειρωνεύεστε όμως την ομήγυρη ανωνύμως διότι θα υποχρεωθώ να στείλω το comment για πλεξιμο. Το όχι έχουμε ελαφρώς χαλαρό στυλάκι δεν σημαίνεί ότι δεν έχουμε κανόνες.

    Τα σέβη μου

  23. sorry, exeis dikio, den ithela na eironefto tin omigiri, alla na prostheso sto xalaro tou klimatos tis metagrafologias. Profanos apotiximena. Pao gia pleximo.

  24. @Ratrap. Όντως εγώ τα έγραφα… εσύ τους Boomtown Rats που τους θυμήθηκες είναι το θέμα…

  25. @Eleni. Μην με κάνεις τώρα να φαίνομαι κακός και μάλιστα σε μία κυρία. Άμα συχνάζεις στη σπηλιά θα ξέρεις ότι κάποιες φορές γίνονται ομηρικές μάχες και μάλιστα εμπλέκονται και εταιρικά ονόματα. Πρέπει λοιπόν ως οικοδεσπότης να προστατεύω το χώρο για να παραμείνει σπηλιά – με την καλή έννοια. Θέμα προσωπικής ηθικής είναι αλλά και το Blog προσωπικό είναι..

    Αν πάλι δεν συχνάζεις καλώς ήρθες. Άσε το πλεκτό και άμα έχεις κάτι σχετικό με τα διάφορα εδώ πες το.

  26. Δεν είμαι στην πιάτσα αυτό το καιρό, δεν έχω ιδέα για τι μιλάτε.

    Έχω να πω όμως το εξής:

    Μη περιμένετε συνταρακτικά γεγονότα στο χώρο από τα μεγάλα μαγαζιά. Στην περίοδο που διανύουμε, πιστεύω ότι τα μικρότερα agencies θα επιφέρουν τις μεγάλες αλλάγες στην αγορά. Και για να μη παρεξηγούμαι, δε μιλάω μόνο για το μαγαζί που ανήκω, αλλά για το σύνολο των ραγδαία ανεπτυσσόμενων εταιριών στο χώρο του internet marketing(αν και πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι και πολλές).

  27. @Giorgos Vareloglou. Μην λες μεγάλη κουβέντα για τα μεγάλα μαγαζιά…

    @Ηλίας. Δηλαδή αν είναι “μέσα” στις σκέψεις σου τι πρέπει να κερδίσεις; :-))

  28. δεν καταλαβαίνω… τι εννοείς “αν είναι μέσα στις σκέψεις σου τι πρέπει να κερδίσεις”;

  29. Εννοώ αν είσαι (όχι είναι) μέσα – δηλαδή αν έχεις πέσει μέσα – στις σκέψεις σου τι πρέπει να κάνω ως Uroborus. Έχω βάλει Quiz και ενδέχεται να δίνεις τη μισή λύση (για πρόσωπο δεν έχεις πει τίποτα). Η άτιμη η βιασύνη μου έκανε το “είσαι” “είναι” και δεν έβγαζε νόημα.

  30. την επόμενη φορά που θα βρεθούμε θα αγόράσεις το πρώτο γύρο, βέβαια ο δεύτερος δικός μου :)

  31. Πρόσφατα μιλούσα σε κάποιον που με κάλεσε να μιλήσω σε κάποιο event. Μιλήσαμε για θέσεις εργασίας και όταν του είπα πως ψάχνουμε για κόσμο, βέβαια μου είπε πως δεν ενδιαφέρεται.

    Δεν έδωσα και μεγάλη σημασία όταν μου το είπε, βέβαια να πω την αλήθεια μου, με παραξένεψε λίγο. Τούτη η κουβέντα κάνει τα πράγματα λίγο πιο ξεκάθαρα, ειδικά αν λάβουμε υπόψη κάποια από τα προηγούμενα σχόλια του άρθρου.

  32. Πάλι πανικό δημιουργείς; Βρε παιδί μου τί σου μαθαίνω τόσα χρόνια; Τσκ τσκ τσκ

  33. Μια χαρά τα λέει η Sofia…. Flammer γίνεσαι, βρε μπαγάσα, αλλά που θα πάει…. κάποια στιγμή, θα τα κάνεις publish!

    υ.γ. γιατί δεν μας έχεις πει ότι διατηρείς και δεύτερο blog? (τρόπος του λέγειν)

  34. Από μικρό παιδί μου άρεσε να δημιουργώ πανικό! Αλλά Σοφία εσύ λείπεις και δεν ξέρεις ότι μου στέλνουνε mail και διαμαρτύρονται ότι τους λείπει το “ξύλο” στη σπηλιά. Μην κοιτάς που κάνουνε τους κινέζους οι περισσότεροι…

    @Fotis. Ποιο άλλο blog? Τι πας να κάνεις τώρα να ανάψεις άλλες φωτιές; Για να μη μιλήσω για τα σχόλια στη φωτό έτσι;…

  35. α) αποσυντονίζεται τον διάλογο και είχε ενδιαφέρον…
    β) ποιο άλλο blog;
    γ) ποια φωτό;

  36. αποσυντονίζετε (συγνώμη)

  37. στην φετινή φωτογραφία θα φροντίσουμε να βάλουμε το Φώτη στη μέση για να μην παραπονιέται

  38. Πες τα βρε gianna. Ούτε ένα quiz δεν μπορώ να βάλω. Και ότι τίποτα άλλο αλλα θα μας ξεπεράσουν οι εξελίξεις έτσι όπως το πάμε…

    Το άλλο blog το είπε ο Fotis για πλήξει την αξιοπιστία μου γιατί δεν οδηγάω Harley. Η φωτό βρίσκεται εδώ και είναι από το περσινό Interactive Marketing Conference

    Παραμένουμε στις επάλξεις. Καμία κουβέντα δεν κόπηκε…

  39. Λοιπόν, για την φωτό έχω δίκιο (εννοείται στο μυαλό μου), και δεν το διαπραγματεύομαι…

    Ήταν προβοκάτσια το περσινό, αλλά φέτος δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι… :op

    Μόνο ο Λούης, μπορεί να με καταλάβει!

    (@ Λούης… δώσε στα παιδιά τα πολλά gmail accounts, για να φτιάξουν το projectάκι τους, βρε μπαγάσα, και άσε τα commissions. Έτσι, θα προωθήσουμε το web 2.0 στην Ελλάδα?)

    Απορία, απορία…. Αυτό εδώ το blog, ποιος το υπογράφει?

    ;o)

  40. @Fotis. αποσυντονίζεις την κουβέντα λέμε…άσε τον δράκο να ομολογήσει.

    @Drakos. Πέρασαν 3 μέρες και δεν απάντησε κανένας στο quiz, αίμα δεν χύθηκε κτλ κτλ.

    Και εγώ που νόμιζα ότι τα καλά/κακά νέα κυκλοφορούν γρήγορα στον φανταστικό κόσμο του internet (σκέτη απογοήτευση)

  41. Giannab θέλεις αίμα έτσι; Γυναίκες… Δηλαδή αυτά περί JWT δεν είναι νέα; Είναι η μισή απάντηση. Η άλλη μισή παλεύει να βγει η δόλια… Έχουνε ανάψει τα τηλέφωνα και οι DSL σου λέω.

    Τι να ομολογήσω; Χωρίς το δικηγόρο μου δεν λέω τίποτα. Ο άνθρωπος ήταν νεκρός όταν τον βρήκα. Έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη και άλλα τέτοια χαριτωμένα είναι τα μόνα που έχω να πω.

    “Και εγώ που νόμιζα ότι τα καλά/κακά νέα κυκλοφορούν γρήγορα στον φανταστικό κόσμο του internet (σκέτη απογοήτευση)” Αυτά λες μία μία φορά και εγώ τσιμπάω στις προκλήσεις και αρχίζουμε.

  42. uroborous,

    έχεις ακούσει εσύ κάτι για κάποια γυναίκα που ίσως που να αναλάβει την θέση στη Spot;

    Κάτι πήρε το αυτί μου σήμερα, αλλά μαθαίνω πως η ίδια κρατά σιγή ιχθύος

  43. Eίμαι σίγουρος, ότι είμαστε όλοι μέσα στα mailboxes και βομβαρδίζουμε τον Περικλή… “έλα, ρε μ******α, πες τίποτα…’ ‘για πες, για πες’….’πες μου, και δεν θα το πω σε κανένα’… κτλ!……

    Και ναι, παραδέχομαι ότι εγώ το έκανα!!! :op

    (@ all. Άσχετο, για να μην παρεξηγηθώ… Όταν γράφω commissions, δεν αναφέρομαι σε αμοιβή που παίρνει ο Λούης, αλλά η Google…. Για να προλάβω τους κακεντρεχείς… και τον Λούη, πριν διαμαρτυρηθεί! Yeah!!) :o)

  44. @Λούης. Δεν εννοείς τη giannab έτσι? (αίμα δεν θέλατε;)

  45. @Fotis. “Απορία, απορία…. Αυτό εδώ το blog, ποιος το υπογράφει?” Εγώ εγώ!!! Δεν πολυδιαφημίζουμε όμως γιατί ακόμα δεν έχω ανεβάσει αρχείο. Έχει όμως ήδη θέμα επάνω…

    Η δικιά μου απορία είναι για τον Rat Trap που εμφανίστηκε… Αλλά θα δείξει (σιγά που δεν θα σε έψαχνα).

  46. Δεν ξέρω ποιά είναι η giannab. Αν πραγματικά τη λένε Γιάννα τότε σίγουρα δεν την εννοώ.

    Τα ονόματα που ακούω ξεκινάνε με φωνήεντα

  47. Τα σέβη μου κ.Χατζή…

    @ Uroborus. Όχι, σίγουρα δεν αναφέρεται κανένας σε μένα. Άσε που δεν φεύγω από εκεί που είμαι. Για να φύγω θα πρέπει κάποιος άλλος να αποφασίσει να ασχοληθεί με την καλλιέργεια και συλλογή βοτάνων, την παραγωγή αλκοολούχων ποτών κτλ

  48. Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι είσαι εσύ gianna… Εκτός αυτού όταν αυτός ο άλλος αποφασίσει να ασχοληθεί με τέτοια ευγενή sport τότε ο Uroborus θα ξεκινήσει μαθήματα για καλλιτεχνικό μακιγιάζ και ο Θεός βοηθός σε όλους μας.

  49. Για τα e-mails που σου στέλνουν, τον κατανοώ τον πόνο σου (τέκνον μου). Ρίξε κι εσύ λάδι να ‘χει να πορεύεται η αγορά.

    Χωρίς λίγο σασπένς, δελτίο τύπου στο δελτίο τύπου βαριέται ο λαός. Λειτούργημα κάνεις.

  50. Συγχαρητηρια για το blog. Πολυ καλη δουλεια. Μαζι με σενα που θες να το κρατησεις καλα κρυμμενο το μυστικο, το ξερω και εγω, για τον Γιαννη τον Κιντζιο απο την Ανεμωνη. Μιλαμε μαζι και εχουμε αρκετα καλη συνεργασια. Ειναι στο δικο μου team. Ειναι αριστος και πολυ επαγγελματιας στην δουλεια του. Χαιρομαι που τον εχω στην ομαδα μου. Ειναι τιμη μου και χαρα μου. Δεν ειναι της παρουσης να δωσω περισσοτερες πληροφοριες.

  51. Thnx Akaliptos για τα καλά σου λόγια.

    Όσο για τον Γιάννη χαίρομαι που το λες εσύ. Δώσε πληροφορίες όποτε κρίνεις εσύ σωστό και δώστου και χαιρετίσματα (αν και ξέρω που θα τον βρω :-)

    Οι υπόλοιποι μην θεωρείτε ότι επειδή δεν ακούτε τίποτα δεν κινείται και τίποτα. Αντιθέτως. Ότι είπα ότι θα γίνει θα γίνει. Μπορεί να καθυστερήσει μόνο λίγο γιατί η μία μετακίνηση “πάγωσε” (όπως και εγώ όταν την είχα ακούσει). Οι άλλες έρχονται…

    Quiz καινούριο… Ποιο μεγάλο ανεξάρτητο site μπορεί να πάψει να είναι τελείως ανεξάρτητο…? Ε?

  52. Σε ευχαριστω Περικλη…

    Καλη συνεχεια και σε σενα…

    Θα χαρω να τα πουμε κι απο κοντα…

Trackbacks

  1. internet

Leave a Reply

