Epica Awards 2007

Στις 11 Ιανουαρίου 2008, η Στοκχόλμη υποδέχεται για μια ακόμα φορά τη δημιουργική αφρόκρεμα της Ευρώπης. Φυσικά αναφέρομαι στα Epica Awards τα οποία φέτος θα δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα -και αυτά όπως όλα τα καθώς πρέπει σχετικά events- στα New Media και την Interactive Επικοινωνία. Και όταν λέμε ιδιαίτερη το εννοούμε κιόλας καθώς… Άλφον Μέχρι πέρυσι, απονέμονταν δύο Epica d’ Or, για τηλεοπτικά σποτ και έντυπες καταχωρίσεις. Από φέτος, τα Epica d’ Or θα είναι τέσσερα, με τη δημιουργία των νέων κατηγοριών βράβευσης outdoor και interactive. Επιπλέον, θα απονέμεται κι ένα ειδικό βραβείο για το καλύτερο business-to-business website. Βήτον. Φέτος για πρώτη φορά το Marketing Week συμμετέχει στην κριτική επιτροπή, βάζοντας δυνατά την Ελλάδα στο χάρτη των διαφημιστικών φεστιβάλ. Αυτό σημαίνει πως ο Uroborus θα έχει -την έχει ήδη για να είμαστε ακριβείς- την χαρά να κρίνει και να βαθμολογήσει στην κατηγορία Epica Interactive. Όπως και το Διεθνές Διαφημιστικό Φεστιβάλ των Καννών, με τη θέσπιση νέων κατηγοριών βράβευσης, τα Epica Awards δείχνουν σαφώς το ενδιαφέρον τους για τα νέα μέσα. Όπως δήλωσαν οι διοργανωτές στο Marketing Week, «όπως τα περισσότερα διεθνή διαφημιστικά φεστιβάλ, έτσι και τα Epica επηρεάζονται από τη ραγδαία ανάπτυξη του interactive marketing. Αυτό το σκοπό εξυπηρετεί και η προσθήκη της νέας κατηγορίας. Η ένταξη των νέων μέσων στα Epica αποτελεί μεγάλη πρόκληση για εμάς, καθώς είναι σαφώς πιο δύσκολο να κρίνεις ένα website από μια καταχώριση στον τύπο. Αυτό γιατί το website αποτελεί μια εξατομικευμένη εμπειρία, την οποία ο κάθε χρήστης βιώνει διαφορετικά.” Στο ίδιο άρθρο δε το οποίο υπογράφει η Ειρήνη Γκίνη  (την οποία βασανίζω τακτικότατα καθώς συνυπογράφουμε ουκ ολίγα κείμενα για θέματα Interactive Marketing στο περιοδικό) γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και στο Advertising Age της 25 Ιουνίου, στο οποίο ο Jonah Bloom, Executive Editor του περιοδικού, επέκρινε «με το γάντι» τη συνεχή εισαγωγή νέων ενοτήτων  βράβευσης στο Φεστιβάλ των Καννών, προτείνοντας τη βράβευση της «μεγάλης ιδέας», ανεξαρτήτως μέσου εκτέλεσης αυτή. Το Marketing Week έθεσε το ζήτημα στους διοργανωτές των Epica, οι οποίοι καταρχήν συμφώνησαν με τον Bloom, τονίζοντας ωστόσο ότι «μπερδεύει τα μήλα με τα πορτοκάλια. Δημιουργική ιδέα είναι αυτή που προσεγγίζει τον καταναλωτή με έναν απρόσμενο τρόπο, ανεξαρτήτως μέσου επικοινωνίας. Και είναι πολύ πιθανό μια πολύ καλή ιδέα να καταρρακωθεί από την ανεπιτυχή επιλογή μέσου».

Επί τη ευκαιρία, στις αναζητήσεις μου για το θέμα ανακάλυψα και εξαιρετικό Blog για τη διαφήμιση ενώ εντόπισα και σχετικό post στο VCDV το οποίον σημαίνει πως σύντομα θα έχει και κουβέντα.

Advertisements


Categories: Internet Life

5 replies

  1. Πολύ καλά links. Thanks uroborus.

  2. Καλό ταξίδι και καλή διαμονή στην Στοκχόλμη τότε ! Αμέσως μετά τις γιορτές θα είναι ότι πρέπει:)

  3. Νομίζω οτι πρίν απο την στοκχόλμη πρέπει να περάσεις μια βόλτα απο το Αμσέρνταμ να τα πούμε. Thanks για το Link και αν δεν τα πούμε στο Αμστερντάμ τότε σίγουρα θα τα πόυμε στην Στοκχόλμη.

  4. Σιγά που δεν θα περάσω από το Άμστερνταμ ειδικά άμα έχω και πρόσκληση Christo…

    Θα πάρω και το δράκο μαζί έτσι; Ειδάλως θα μου κρατάει μούτρα για μία αιωνιότητα…

  5. pare kai tin drakaina ama thes haha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: