Στην αποθήκη…

Αφού δεν μιλάμε για web -αν και δεν θα αργήσουμε- ας μιλήσουμε για viral που είναι και σικ. Όσοι δεν πήρατε το mail-άκι με την κοπέλλα που είναι κλειδωμένη στην αποθήκη χάσατε. Επειδή όπως έχουμε πει και παλαιότερα το viral δεν το επιβάλλεις αλλά του δίνεις τους τροπους και εν συνεχεία το αφήνεις να διαδοθεί (εξ ου και viral) η Ogilvy έκανε αυτό ακριβώς που έπρεπε. Σκέφτηκε μια πολυ καλή ιδέα, βρήκε τον τρόπο να την υλοποιήσει -γιατί αν θέλει να ψάξει κάποιος βρίσκει καθώς η πλατφόρμα που χρησιμοποιεί κυκλοφοράει στα εξωτερικά- και όπως συνηθίζει την υλοποίησε άψογα. Τα αποτελέσματα θα μας τα πει όταν είναι η ώρα, αλλά το καλό το viral το μαθαίνεις . Ειδάλως δεν είναι viral. Λεπτομέρειες φυσικά θα έχει και ο Panos

Advertisements


Categories: Internet Life

9 replies

  1. καταπληκτικό το concept και η υλοποίηση, από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στο internet, αλλά κατά τη γνώμη μου και με συγχωρείς Περικλή, νομίζω το αδικούμε αν το χρησιμοποιούμε σαν δείγμα viral. Η επιτυχία του δεν είναι στο αν είναι viral ή όχι, αλλά στο καταπληκτικό concept που χρησιμοποιεί διαφορετικές πλατφόρμες και τεχνικές με καταπληκτικά ευρυματικό τρόπο. Συγνώμη για τα πολλά “καταπληκτικά”, δεν τα λέω συχνά και εδώ ένα δε μου φτάνει.

  2. Μπράβο στην πολύ ωραία υλοποίηση και γενικά εκτέλεση του viral! Τέτοιες ενέργειες δείχνουν πόσο σημαντικός και αποδοτικός είναι ο συνδυασμός των δύο μέσων (mobile & internet).

    Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το concept αυτό μιάς και είχε γίνει πέρσι με την ίδια λογική στο εξωτερικό:
    http://www.adverblog.com/archives/002721.htm

  3. Επιτέλους κάποιος επενδύει στο ελληνικό Internet. Το ότι η ‘επένδυση’ φέρνει παράλληλα στην ελληνική αγορά κεινούργιους και αποδοτικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων είναι φυσικά ακόμα ένα θετικό. Τα παιδία στην Ogilvy τα πάνε πολύ καλά εδώ και αρκετό καιρό, με τον πήχη να έχει σταθερά ανοδική πορεία.. φαινόμενο αρκετά σπάνιο ειδικά στην Ελλάδα.

    Εύγε κ. Σαμπράκο :)

  4. Εγω πάντως δεν την πάτησα αυτη τη φορά…. μετά τη φάρσα με το http://www.darkdays.gr. Πάντως ο κ. Σαμπράκος ειναι αρκετά δημιουργικός για Greek advertiser…. γενικότερα η Ogilvy Interactive, αλλά η διαφήμιση γενικότερα στην Ελλάδα ειναι πολύ … συντηριτική όσον αφορά το περιεχόμενο των μηνυμάτων… σε σχέση με Αμερική και Αγγλία… (π.χ. βλέπε Diesel sailors concept απο το παρελθόν, και Levi’s NY taxi tvc 1994) ‘-)

  5. Πολύ καλή ιδέα και το κυριότερο άψογη υλοποίηση. Η κοπέλα είναι πολύ καλή στο ρόλο της.

    Έχω όμως και μια ένσταση. Τι γίνεται με τα κινητά που συλλέγουν; Δεν υπάρχει στο site ενημέρωση για προστασία προσωπικών δεδομένων.

  6. Παιδιά ωραία σαν ιδέα αν και θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο γρήγορη γιατί την πρώτη φορά που οδηγήθηκα στο site από mail κατάλαβα τη δουλειά και έφυγα πριν γίνει κάτι… Τη δεύτερη φορά έμεινα περισσότερο μόνο και μόνο γιατί διάβασα τα “καταπληκτικά” πιο πάνω…. Επίσης, δεν έδωσα το κινητό μου αλλά καρτοκινητό δοκιμών που έχω γιατί ξέρω, τώρα θα αρχίσουν απανωτά SMS διαφημίσεων (κερδίσατε, αδυνάτισμα,προσφορές) και τα ανώνυμα τηλεφωνήματα με απόκρυψη (ο πολιτικός τάδε κατεβαίνει με το ΧΑΠΟΚ – εκλογές έρχονται)…. Οπότε ποιος θέλει να τον ενοχλούν? Αλλά και πάλι, κάτι πρέπει να έχω χάσει.. τι διαφημίζει;

    ΥΓ. Αγριεύτηκα τάτοια ώρα που χτύπησε το τηλέφωνο κι αυτή μίλησε μ’αυτό τον τόνο… αλλά πάντως είχε πλάκα…

  7. Μετά από μια τρίτη προσπάθεια (είχε τελικά κολλήσει) είδα και το τέλος….

    ΥΓ. Άμα έβγαζε και το μπλουζάκι θα την βοηθούσα πάντως… τώρα ούτε που κουνήθηκα!

  8. Αν και με καλούσαν με απόκρυψη (λίγο σπαστικούλι) και δεν το σήκωσα, πολύ καλή δουλειά. Μπράβο στα παιδιά!

  9. Είδατε την συνέχεια;
    Νομίζω οτι είναι εξίσου εξαιρετική!

    http://www.livefeeds.gr/2.0/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: