Interactive Outdoor (και όχι μόνο…)

mw_live.jpgΚάτι μου λέει πως αρκετά είπα για διάφορα… Ξημερώματα Δευτέρας 28 Μαίου και το “Akrothigws” είναι στο καινούριο του σπίτι. Με κάτι ψιλά μερεμέτια να τα θέλει ακόμα, αλλά οι περαστικοί από τη “σπηλιά” αρέσκονται στα preview. Στη διάθεσή σας λοιπόν αλλά πριν τεθεί στη διάθεσή σας θ έλω να πω αρκετά ευχαριστώ. Όχι μόνο γιατί τα οφείλω αλλά κυρίως γιατί τα νιώθω.

Στον εκδότη που έφτιαξε το Marketing Week και βρήκα εγώ να “σηκώσω” στο web

Στον Πάνο τον Σαμπράκο, τη Χρίστινα την Αλιφακιώτη και τον Κωνσταντίνο το Δημητριάδη από την OgilvyOne που τους πήγα και τους το έφερα το site kαμιά 60 φορές το λιγότερο.

Στον Δημήτρη το Ρακόπουλο και τον Μάνο τον Πατεράκη από τη Re|Direct που εκτός του τι τράβηξαν έχουν ακόμα να τραβήξουν οπότε τους κάνω και τον καλό

Στον Τόλη που χωρίς αυτόν δεν θα είχε βγει άκρη – χωρίς πλάκα.

Υπάρχουν κι άλλοι. Ο Λευτέρης που έφυγε νωρίς, η Χριστίνα που της ήρθε λίγο ξαφνικό το content, ο Μιχάλης Junior που τα είδε όλα και ο Κώστας με τη δική του αντίληψη.

Το θέμα είναι ότι και ποιος με ανέχτηκε τον τελευταίο μήνα… ;-) (Smouts)

Τώρα πείτε ότι θέλετε. Έχουμε απαντήσεις για όλα.

ΥΓ. Και κάτι ακόμα. Είπαμε κάτι ψιλά μερεμέτια τα θέλει και επισήμως θα είναι ΟΚ σε μία εβδομάδα. Οπότε μην αρχίσετε τα ευνόητα…

Categories: Internet Life

33 replies

  1. Δεν ξέρω για εσάς αλλά πλάκα είχε σήμερα τα ξημερώματα.
    Όσο σκέφτομαι τον παροξυσμό του Περικλή από το chat:
    -να προστεθεί το link…
    τον Δημήτρη να λέει
    -έτοιμο λέμεεεε (ήταν πάντα ένα κλικ μπροστά το ομολογώ)
    και εγώ να φτάσω στο σημείο να διαλύω για κακή του τύχη το Dimple με Cola δεν γίνεται κάτι καλό έχει βγει…

    Αν νομίζεις όμως, ότι θα τη γλυτώσεις έτσι φτηνά είσαι γελασμένος φ ί λ ο ;) Προτιμώ παραλία να ξέρεις…

  2. Ωραίος! Good job! Και σε άλλα με υγεία…

  3. Το Dimple θα στο χρεώσουμε να είσαι σίγουρος. Όσο για σένα Περικλή απλά θα πω ότι η τεκίλα είναι ακόμα στο ψυγείο και περιμένει….

    Βέβαια αν είχες έρθει ακόμα θα φτιάχναμε! Πάντως οι τελευταίες μέρες είχαν πολύ ενδιαφέρον και ένταση που είχα να νιώσω καιρό με development κάποιου project. Άλλωστε το συγκεκριμένο project για εμένα δεν είναι τυχαίο… είναι η αρχή της ενασχόλησης μου με το design/development! Βλέπετε το Νοέμβριο του 1995 με κάλεσε ο κ. Μπούσιας για να φτιάξουμε το πρώτο site της τότε Διαφημιστικής Εβδομάδας. Κάπου εκεί.. στις 7-8 Ιανουαρίου 1996 είδε φως η πρώτη έκδοση του site με καθημερινή ενημέρωση για τον χώρο… Απο τότε πολλές φορές είπαμε ότι θα φτιάξουμε ένα πολύ μεγάλο site για τη διαφήμιση και τους γύρο χώρους…

    Νομίζω πως τώρα εκείνη η ιδέα παίρνει σάρκα και οστά με τον καλύτερο τρόπο! Οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Κυριάκο Μπούσια για την πρώτη μας βόλτα τότε και την μεγάλη μας περιοδεία τώρα… και φυσικά τον Περικλή και τον Τόλη που έτρεξαν τόσο για να βγούμε όπως θέλουμε… και βέβαια τον Μάνο, το Λευτέρη και τη Χρύσα στη re|direct που όλο αυτό τον καιρό με αντέχουν στη γκρίνια και στην άπειρη δουλεία (και τα άλλα projects που έμειναν καπως πίσω)…

    Άντε και καλή αρχή!

  4. Μπράβο Περικλή! Και σε όλους όσους δούλεψαν και συνεχίζουν να δουλεύουν στα “μερεμέτια” αλλά και στην συνέχεια.

    Πέραν από ένα όμορφο και λειτουργικό site, αυτό που εύχομαι ειλικρινά είναι να γίνει χρήσιμο σε όλους. Και αυτό θα εξαρτηθεί από το περιεχόμενο και την διάθεση για διάλογο και interaction με τον χρήστη, ώστε να ξεφύγει από την απλή “online” έκδοση ενός περιοδικού.

    Τα χαρακτηριστικά αυτά τα βλέπω ήδη και διακρίνω μεγάλο potential. Ήδη όλες τις τελευταίες μέρες που το “δοκιμάζω” σε αυτό το άτυπο preview που συμμετείχα, μου είχε γίνει συνήθεια. Είναι ήδη πολύ πιο χρήσιμο για μένα από ότι η χάρτινη έκδοση και είμαι σίγουρος ότι με τον καιρό θα γίνει αναπόσπαστο εργαλείο και καθημερινή συνήθεια για κάθε άνθρωπο της διαφήμισης και του marketing στην Ελλάδα.

    Καλή αρχή!

  5. Ευχαριστώ όλους. Έχετε in mind πως σε λίγο θα κάνω review μονος μου στο site… Γιατί απ ότι βλέπω σε λίγο θα αρχίσουμε να ευχαριστούμε την οικογένεια κλπ :-))))

  6. Good Job Περικλή και σε όσους ασχολήθηκαν!

    Όπως είπε και ο Πάνος, πολύ χρησιμότερο και για μένα από ότι η χάρτινη έκδοση.

    Εύχομαι τα καλύτερα!

    p.s. Στη δική μας καταχώρηση έχει ένα tiny τυπογραφικό στο site url (phaistos με ph όχι με f). Μικρό “μερεμέτι” αυτό :-)

  7. Περικλή καλησπέρα.
    Συγχαρητήρια για το νέο μοντέλο. Καλή δύναμη και απο εμένα και θα το στηρίξω με περιεχόμενο όπου μπορώ να συμμετάσχω.
    Επισήμανση: Πολλά τεχνικά bugs. Why? Οι ad areas παίζουν (άλλοτε) στον IE και άλλοτε στο Firefox και άλλοτε και στους 2.???

  8. το members feature δεν δουλεύει καθόλου καλά.

  9. ο μέρφι ξαναχτυπά! μόλις μπήκα και είδα το αγαπημένο μου: “The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.”
    οκ οκ οκ! θα ξαναμπω αργότερα

  10. εντάξει λοιπόν…μη φωνάζετε γιατί το είδα! Πολύ χρήσιμο δεδομένου ότι δεν υπάρχει άλλο, ελληνικό για το χώρο μας και (σημαντικό) βοηθάει στο paperless γραφεία μου. Σε δημιουργικό επίπεδο μόνο με ενοχλεί που βλέπω ίδια titles, buttons κτλ με αυτά του loipon.gr

  11. Α ρε Liquid.. ακόμα θυμάμαι το 1996 το τηλεφώνημά σου…

    – “Ξέρεις HTML;”
    – “‘Οχι…”
    – “Προσλαμβάνεσαι!”

    Και έχω ακόμα το γράμμα με τις τότε ιδέες για το adweek, που μου είχες στείλει όντας φαντάρος..

    Και μετά ήρθαν οι databases..

  12. @chris μήπως μπαίνεις με tellas?

  13. Τα buttons μας και οι τίτλοι μας ίδιοι με το loipon.gr???

    Και “πολύ χρήσιμο” γιατί δεν υπάρχει άλλο??

    Αυτό που θυμίζει όταν ρωτάς κάποιον για μία γυναίκα αν είναι ωραία και σου απαντάει “είναι πολύ έξυπνη”…

  14. @chris τι εννοείς λεβέντη μου δεν παίζει καλά το members?

    Και φυσικά έχει bugs μικρά – γι αυτό κάνουμε και debugging :-))

  15. Εγώ πάντως σε βλέπω που μπήκες. Μήπως δεν είχες ανοίξει το επιβεβαιωτικό email;

    (Ανεπίσημο support forum έγινες Πέρι…)

    Α, ρε φίλε aMUSiC. Έχουμε ρίξει manual εισαγωγή κειμένων στο πρώτο site… Τις έχεις ε; Για στείλε κανένα email να δω (rakopoulos [at] gmail.com).

  16. Aφού τα buttons είναι ίδια με το Loipon.gr να μην το πω; Δες και μόνος σου (το μενού αριστερά).

    το “πολύ χρήσιμο” γιατί σε πείραξε; Πήγα να πω μία καλή κουβέντα και εγώ…

  17. Θα μας ζητάει δικαιώματα ο Θεοδωρόπουλος παιδιά. Μην λέτε για loipon.gr :-)))

    Καμία σχέση πάντως. Οι γυαλάδες στα κουμπιά είναι ένα design element που έχει γίνει κατά κόρον στο Internet τα τελευταία 5 χρόνια. Και αν δεν κάνω λάθος, έχει αρχίσει από την Apple και τα Mac το όλο trend.

  18. Αυτά φοβάμαι και εγώ. Το Θεοδωρόπουλο… Πες τα Πάνο…

    Άσε που έχω συγκινηθεί με τον Liquid και τον aMusic.. (μπορούμε να το κάνουμε εξαιρετική εκπομπή να συναντιέστε μετά από χρόνια. vcast με Χαρδα..) :-))))))

    Και έχω και τη giannab που με βρίσκει χρήσιμο. Λες και είμαι πολυμίξερ… :-))

    Έχω γράψει ένα FAQ λίγο μεγαλύτερο απο το “Πόλεμος και Ειρήνη” έχω εισάγει τα topics με tag cloud και πάγο, έχω προδημοσιεύσεις κειμένων, έχω creativity με πορτοκάλι, έχω μετακινήσεις για τα στελέχια, έχω Digg it και del.icio.us, έχω δημοσιογράφους επωνύμως με βιογραφικό και με φωτό, έχω αναζήτηση με ranking έχω ατζέντα με χαριτωμενιές να προσθέσετε στο outlook και στο google μην μπας και ξεχάσετε την ημερομηνία και για όλα αυτά τι εισπράττω; Ένα ξερό “χρήσιμος γιατί δεν υπάρχει άλλο” Γυναίκες…

  19. μα γιατί το λες αυτό για τον Θεοδωρόπουλο, αφού σκέφτομαι ήδη να το χρησιμοποιήσω για να πετύχω και μεγαλύτερη έκπτωση :-))

    Οκ δεν έχεις άδικο, είμαι σίγουρη ότι άμα ψάξουμε θα βρούμε και άλλα sites με τα ίδια elements, αλλά αυτό μου φάνηκε πολύ κοντινό μιας και παίζει με τα ίδια χρώματα. Φταίει και η παρθενογένεση βλέπεις. Anyway…ας μη μείνουμε σε αυτό. Το site είναι μια χαρά (και όμορφο και έξυπνο και με προίκα).

  20. Η προίκα πήγαινε σε εμένα; :P

  21. Καλό debugging – και για το θέμα δε θα πω πολλά – δε γίνεται η αλεπού 100 και το αλεπουδάκι 110. Καλή συνέχεια.

  22. ως, ωχ, ωχ…… ας βάλουμε και ένα break point στο debugging.

  23. εδώ Θεοδωρόπουλος, εδώ Θεοδωρόπουλος.

    Είναι γνωστό ότι εκεί στην ogilvy όλη τη μέρα στο site του loipon.gr ξημεροβραδυάζονται να διαβάζουν τα κοσμικά. Περιμένουν μήπως βάλουμε και καμιά φωτογραφία τους στον bar bar, τώρα που πάνε κοσμική κρουαζιέρα στην Ιο, δήθεν για συνέδρια. Αμ δε!!!

    Φέρτε το loipon μας πίσω κύριε Σαμπράκε!!!

    a.

    ps.
    1.άρε τι σου κάνει το blogs marketing…ή είναι viral? Για το ΜΚ αρχίσαμε να μιλάμε, στο loipon.gr καταλήξαμε. Εγώ πάντως δε πληρώνω G. να τα ξεχάσεις αυτά που ξέρεις. Αμα ξαναφτιάξεις κάνα super size στο ethnosport να μάθει και ο Σαμπράκος, το συζητάμε…

    2.Καλή επιτυχία Περικλή & Μιχάλη, μια χαρά είναι το site, περιμένουμε να δούμε τα επόμενα βήματα.

    3. O κύριος Λάτος γιατί χάθηκε με το που άκουσε για δικαιώματα??

  24. @arammos: Me Forthnet
    @uroborus: Είπα εγώ κάτι άλλο; Απλά δεν παίζει. Καλό debugging.
    Επίσης είναι πολύ αργό στο σερβίρισμα της σελίδας. Μα πολύ.
    Να γράψω και τι άλλο βλέπω ή θα με ρωτήσεις γιατί το έγραψα?

  25. @Chris
    Εννοείται να γράψεις ότι θέλεις…

    Αλλά περίμενα ΚΑΙ κριτικη ως προς τη δομή και ως προς το περιεχόμενο. Προσωπικά οι κριτικές που ασκώ στα sites εκεί αναφέρονται και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αυτό με ενδιαφέρει ιδιαιτέρως. Για τα τεχνικά θέματα του θα κάνουμε και ειδικό blog :-))))

  26. Το site φαίνται όμορφο και πρακτικό, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό περιεχόμενο του περιοδικού θα είναι δυναμίτης!

    Εν αναμονή του final release… (κανά preview δεν παίζει εε?)

  27. άκυρο, από ότι βλέπω είναι live το site :)

  28. @chris με forthnet ε; Μάλιστα… ελέγχεται πάντως. Το φαινόμενο εξακολουθεί να υφίσταται και σήμερα ή ήταν κάτι τυχαίο που συνέβει σε όλους εχτές; Γιατί τα ίδια ακούω από πολλούς αλλά το “καταραμένο” -αγαπημένο- σε εμένα και όπου είμαι δεν κάνει τίποτα απ’ όλα αυτά (respect στον ET βλέπεις). Με την tellas που έχω εγώ από το σπίτι με μια αλλαγή στο dns που βλέπω το πρόβλημα διορθώθηκε ως προς τα banners και δεν ξέρω εάν είναι πρόβλημα του server ή της tellas… ακόμα έχω την απορία και τo κοιτάω. Συγνώμη Περικλή που σου χαλάω το θέμα (επιστημονικό ενδιαφέρον :) βλέπεις).

  29. @uroborus. Μαζί σου.
    @arammos. Συνεχίζει και σήμερα το πρόβλημα κανονικότατα στον ΙΕ. Στον FF παίζουν όλες οι διαφημίσεις κανονικότατα. Θα το λύσουν.

  30. Βιάστηκα. Μόλις πατήσεις refresh στη σελίδα πάνε οι διαφημίσεις (page cannot….)

  31. Περικλή πες τους να δουν τα errors on page που βγάζει o IE και ο FF στο Error Console.

  32. Καλησπέρα και πάλι! Έχω ένα πρόβλημα με το RSS σας. Δεν δίνει κάτι καινούργιο από την πρώτη μέρα… Μήπως παίζει κανένα πρόβλημα; Για την ιστορία, χρησιμοποιώ netvibes. Επίσης όταν είδα κάποιες ειδήσεις από το RSS κι έκανα διπλό κλικ, με ανάγκαζε να πατήσω κωδικούς ενώ λίγο πριν τους είχα ξαναπατήσει (δεν με αναγνώριζε παρά την επιλογή). Και τέλος δεν με άφηνε να ανοίξω παράλληλα 2 σελίδες. Κατά τα άλλα μια χαρά! Well Done!

Leave a Reply

