θέση εργασίας με άποψη

Αυτή είναι η ευκαιρία σας μάγκες και κούκλες. Ζητείται ο γάτος (το γατί η γατούλα κλπ) που θα πετύχει σε μισή ωρίτσα μέσα να μας εξηγήσει όλα τα μυστικά του interactive marketing. Όλα όμως. Πως πουλάμε (όσοι πουλάμε) τι πουλάμε, γιατί το πουλάμε κλπ. Προσλαμβάνεται άμεσα από μένα και του δίνω μισθό παχύ – παχύ. Ήτοι…

Μια νύχτα να του λέει παραμύθια ο δράκος
Τα κλειδιά του 207
Το τηλέφωνο του Tim Berners Lee
Το κινητό του πιο σέξυ έλληνα marketer
Την καφετιέρα μου
Τη γούνα μου
Τα γάντια μου
Και ένα ταξί να φύγει

Ωχ αδερφέ…

Advertisements


Categories: Internet Life

22 replies

  1. Αρκεί να ξέρω ότι κάποιος με καταλαβαίνει…

  2. Εφτιαξα ένα site και θέλω να κονομήσω κανένα φραγκο. Πως ξεκινάω;
    Καταρχήν ρίξε μια ματιά στο site σου και αναρωτήσου με οση ειλικρίνεια μπορείς για το αν έχει νόημα ύπαρξης και για κάποιον άλλο εκτός από σένα. Επίσης ρώτα τον εαυτό σου «Γιατί να έρθει κάποιος στο site μου και να μη πάει στο X;». Εάν έχεις πάνω από δύο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ απαντήσεις στο τελευταίο προχώρα παρακάτω.

    Πως θα μάθω πόσοι με επισκέπτονται; Είναι το πρώτο που με ρωτάνε όσοι ενδιαφέρονται.
    Φυσικό δεν είναι; Γουρούνι στο σακί θα πάρουν; O πιο απλός τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις τα τζαμπατζίδικα statcounter και google analytics. Θα σου δώσουν μια σχετικά ακριβή εικόνα του site σου. Προσοχή: Οταν τα τζαμπατζιδικα λένε visitors εννοούνε visits. Για πιο ακριβείς μετρησεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις άλλες λύσεις που κοστίζουν π.χ. Omniture, Nielsen netratings κλπ. Αστο προς πο παρόν.
    Επίσης κάτι τελευταίο: ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ για τα νούμερα σου. Οι διαφημιστικές όταν βάζουν ένα banner ταυτόχρονα σε μετράνε με δικό τους (συνήθως πιο έγκυρο) σύστημα. Θα σε ανακαλύψουν, η αγορά είναι μικρή, χεσε μέσα.

    Εμαθα ποσοι με επισκέπτονται. Αξίζει τον κόπο να το προσπαθήσω;
    Eδω η απάντηση είναι αρκετά υποκειμενική. Προσωπικά πιστέυω ότι αν δεν έχεις ένα minimum 10000 impressions ανά ημέρα δεν αξίζει εκτός αν το site σου λόγω περιεχομένου προσελκύει (και πρέπει να μπορεσεις να επιχειρηματολογήσεις γι αυτό) μία μικρή αλλά πολύ εξειδικευμένη ομάδα κοινού. Π.χ. έχεις μόνο 500 μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα αλλά είναι όλες γυναίκες 18-24.

    Οι διαφημιστικές με ρωτούν unique visitors, impressions. Τι είναι όλα αυτά;
    Είναι τα δύο βασικά μεγέθη που χρησιμοποιεί η αγορά:
    Στα γρήγορα:
    – Unique visitors: Οι μοναδικοί επισκέπτες που επισκεπτονται το site σου. Η μοναδικότητα καθορίζεται με γνώμωνα την IP, τα cookies του χρήστη ή/και τα δύο.
    – Page impressions: Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων των μεμονωμένων σελίδων σου. Π.χ. Μπαίνει κάποιος στη homepage του site σου. Μετρησες μια εμφάνιση. Κανει κλικ σε ένα αρθρο. Μετρησες και δευτερη εμφανιση. Επιστρέφει στη homepage. Μετρησες 3 εμφανιση κοκ.

    Ναι, αλλά κάπου διάβασα ότι όλα αυτά πέθαναν και έχουμε το buzz, το cost per influence κλπ
    Να διαβαζεις συνέχεια για να διευρύνεις τους ορίζοντες σου αλλά προς το παρόν δώσε βάση στους unique και στα impressions. Εκει θα δώσουν βάση αυτοί που θα σε πληρώσουν…

    Σπάω το site μου σε πολλούς διαφημιστικούς χώρους ανάλογα με το περιεχόμενο του (π.χ. Ειδήσεις και Νέα, Forum κλπ) ή μόνο σε έναν;
    Αυτό εξαρτάται από δύο παράγοντες:
    1. Τη συνολική επισκεψιμότητα του site. Εάν εχεις όλα κι όλα 10000 impressions δεν αξίζει τον κόπο να το σπάσεις σε πέντε ενότητες των 2000. Θα είναι αδύναμες απο πλευρά κίνησης. 2) Το αν είναι πραγματικά διακριτές οι κατηγορίες σου και από την πλευρά του χρήστη/ενδιαφερόμενου.
    Η γρήγορη απάντηση πάντως, τουλάχιστον στην αρχή, είναι να μην το σπάσεις.

    Μέχρι πόσα banners να βάλω ανά διαφημιστικό χώρο;
    Η καλύτερη ερώτηση μέχρι τώρα. Σαν γενικό κανόνα σημείωσε τον αριθμό 3. Και μη με ρωτήσεις από που προκυπτει αυτό το νούμερο…

    Μα έχω δει τόσα mainstream sites που έχουν μέχρι και 10 !
    Ναι, αλλά αυτοί είναι mainstream και για τους ΧΥΖ λόγους που δεν είναι της παρούσης μπορούν να το κάνουν. Εσύ αν πας σε διαφημιστική καινούργιος, με 10 χώρους στην ίδια σελίδα, στην καλύτερη να εισπράξεις κάποιο συγκαταβατικό χαμόγελο. Επίσης φρόντισε να βάλεις τουλάχιστον δύο από αυτά στο πάνω-πάνω μερος της σελίδας σου χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να κάνει scrolldown σε ανάλυση 1024×768. Οι διαφημιστές έχουν ένα είδος ψύχωσης με αυτό.

    Τι διαστάσεις banner να δέχομαι;
    Αρχικά τα πάντα γιατί δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Τα βασικά μεγέθη που πρέπει να έχεις για να είσαι καλυμμένος τα 2-3 επόμενα χρόνια είναι τα 728×90 και 300×250. Στο 728×90 θα μπορείς να παίξεις και 468×60, που τα τελευταία 5 χρόνια συνεχως «πεθαίνει» αλλά όλο εδώ είναι το ρημάδι.

    Στο design μου δεν μου βγαινει χώρος για 300×250. Μπορω να βάλω ένα 280×246 ;
    Eπίσημη απάντηση : ΟΧΙ
    Ανεπίσημη απάντηση: Ναι αν ο διαφημιζόμενος θέλει ντε και καλά διαφήμιση να βάλει στο site σου. Τότε και μόνο τότε θα φτιαξει κάτι custom για σένα. Αλλά επειδή είναι λίγο χλωμό να συμβεί αυτό –στην αρχή τουλάχιστον- μείνε στην επίσημη απάντηση.

    Χρονοχρέωση ή impressions; Εχω μπερδευτεί…
    Η χρονοχρέωση θα σου φέρει πιο γρήγορα αποτελέσματα. Ειναι straightforward και ο κύριος λόγος επιτυχίας της κατά τη γνώμη μου είναι ότι την καταλαβαίνει και ο –συνήθως άσχετος με το net- πελάτης της διαφημιστικής. Π.χ. Αλλο να πει η διαφημιστικη στον πελάτη «Το banner σας θα παίζει στη homepage του mpouligator gia μια εβδομαδα. Να, μπείτε τώρα να το δείτε» και άλλο να λέει «μα σας εξήγησα ότι αγοράσαμε 100000 impressions στη homepage του in.gr για δύο μήνες. Αυτό σημαίνει ότι το banner σας θα φαίνεται κατα μ/ο μία φορά στις 250 φορές που θα φορτωθεί η σελίδα την ημέρα γι αυτό και δεν το βλέπετε…»
    To προβλημα της χρονοχρέωσης είναι ότι στην πράξη εξαντλείται σχετικά γρήγορα το inventory σου(ο συνολικός όγκος διαφήμισης που μπορείς να βάλεις). Και αφού βάλεις αλλα 8 banners θα δεις ότι ακόμη δεν εχεις λύσει το πρόβλημα της ζήτησης. Και θα καταλήξεις να στέλνεις ενοχικά mail κάθε Δευτέρα στον Uroborus…
    Επίσης με τη χρονοχρέωση δεν μπορείς να παίξεις στοχευμένες διαφημίσεις.
    Θα σου πρότεινα το εξης: Ξεκίνα με δύο χώρους. Το ένα πούλα τον με χρονοχρέωση και τον άλλο με impressions. Φροντισε το κόστος του CPM να είναι περίπου το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Δες τι ζητιέται περισσότερο και πράξε ανάλογα.

    Τι software χρειάζομαι για να ξεκινησω να «σερβιρω» διαφημίσεις;
    Στην αρχή δεν χρειάζεσαι τιποτα. Θα σου στέλνει κωδικα η διαφημιστικη θα τον βάζεις «καρφωτά» στη σελίδα σου και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Αργοτερα όμως θα χρειαστείς κάποια λύση για απευθείας πελάτες (congrats!) ή για να σερβιρεις στο ίδιο σημείο διαφορετικά δημιουργικά (και πάλι congrats!) κλπ. Τα ενδεχόμενα είναι δύο:
    1) Αγοράζεις (η βρισκεις τζαμπα κάποιο open source) και το βάζεις να τρεχει στον server σου. Πλεονεκτήματα: Πληρώνεις μια φορά (ή καθόλου) και ξενοιάζεις. Μειονεκτήματα: Δημιουργείς επιπλέον φόρτο στο server σου, δεν είσαι και σίγουρος αν δουλεύει σωστά.
    2) «Νοικιάζεις» μια hosted λυση (ότι περίπου κάνεις και με το statcounter). Πλεονεκτήματα: Η λύση παίζει σωστά χωρίς να χρειάζεται να ασχολείσαι εσύ ή ο server σου. Μειονεκτήματα: Πληρώνεις με το impression δηλαδή με τη χρήση. Οσο πιο πολύ το χρησιμοποιείς τόσο πιο πολύ πληρώνεις.
    Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της 2ης λύσης. Αμα το ψάξεις λίγο βρίσκεις αρκετά φτηνές και καλές λύσεις.

    Ωραία τα κατάλαβα όλα αυτά. Που απευθύνομαι για να ξεκινήσω ;
    Χονδρικά έχεις τις εξής τρεις δυνατότητες:
    1. Γραφεσαι στο Google Adsense.
    Θα στείλεις μια αίτηση στο Google, θα σου την εγκρίνει και θα σου δώσει τη δυνατοτητα βάζοντας ενα κομμάτι έτοιμου κώδικα να δείχνεις τις διαφημίσεις του. Θα πληρώνεσαι από τα κλικς που θα κάνουν οι χρήστες σου.
    Πλεονεκτήματα: Δεν χρειάζεται να κάνεις τιποτα για να προσεκλκύσεις διαφήμιση, δεν πρέπει να έχεις κανένα κονέ, ο απέναντι είναι by default φερέγγυος
    Μειονεκτήματα: Τα χρήματα που θα πάρεις (αν θα πάρεις) είναι αστεία. Είναι δύσκολο να σου δώσω τάξη μεγέθους γιατί η Google δεν δίνει κανένα στοιχείο σχετικά με το πως πληρώνει (τι ποσοστό επι ποιου ποσού κλπ).

    2. Απευθύνεσαι στη «διαφημιστική» ή στο media shop πιο σωστά.
    Καταρχήν πρέπει να βρεις ποιες διαφημιστικές ασχολούνται με το Internet. Ο πιο ευκολος τρόπος για να το κάνεις ειναι να πάρεις ένα marketing week που κάθε 15 μέρες (αν δεν κάνω λάθος) έχει ένα κατάλογο με τις καμπάνιες που τρεχουν στο ελληνικό Internet όπου αναφέρονται όλοι οι συντελεστές. Μετά πρέπει να ετοιμάσεις ένα powerpoint στο οποίο θα λες ποιος είσαι, τι κάνει το site, που απευθύνεται κλπ. Αυτό οι marketers το λένε media kit. Θα το στείλεις μια φορα και θα φροντίσεις να κρατησεις μια επαφή χωρίς όμως να γίνεις και σπαστικός.
    Πλεονεκτήματα: Αμα καταφέρεις να πάρεις μια καμπάνια και τη φέρεις σωστά εις πέρας (δηλαδή ΔΕΝ έκανες τη μαλακία να τους πεις ψέμματα για τα νούμερα σου) τότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σε προτιμήσουν ξανά και να σε πληρώσουν καλύτερα από το Google.
    Μειονεκτήματα: Σε αρκετές περιπτώσεις μετράει το κονέ που εσύ δεν εχεις. Ακόμη, στην αρχή τουλάχιστον, ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ. Θα τους πεις ότι η διαφημιση κοστίζει Χ και θα σου αντιπροτείνουν Χ-90% και αμα σ’ αρέσει. Και καλά θα κάνουν, σε ξέρουν και από χθες; Μαγικές λύσεις εδώ δεν υπάρχουν. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να έχεις προετοιμαστεί από πριν για το πόσο και το τι διαπραγματεύεσαι. Επίσης να θυμάσαι ότι το υπάρχει και συνέχεια στο Internet και μετά το site σου. Και να μην παίρνεις προσωπικά αυτά που θα ακούσεις…

    3. Παιρνεις τη βαλίτσα στο χέρι και ψάχνεις να πουλήσεις ο ίδιος στους μικρούς.
    Αυτό σε συμβούλεψαν και άλλοι και μάλιστα σαν παράδειγμα σου έφεραν τις χιλιάδες ελληνων διαφημιζομένων στo google. Ξέχασαν όμως να σου πουν ότι οι αυτές οι χιλιάδες ξέρουν και εμπιστεύονται το google. Οχι εσένα. Γενικά αυτό είναι –κατά τη γνώμη μου- μια πολύ δύσκολη πίστα. Θα στην πρότεινα μόνο αν κάνεις κανένα τοπικου ενδιαφέροντος site π.χ. Τα νέα των Κατω Πατησίων και κάνεις καμμιά αρπαχτή από τιποτα τοπικά σουβλατζιδικα, καφετέριες κλπ.

    ΥΓ. Βολεύομαι και με το κινητό της πιο sexy internet marketer…. :-)

  3. Τι, δεν έχει τεκίλες;

  4. Βρε και τεκίλες και απ όλα τα καλά έχω. Ο Μπούλης δεν κατάλαβε το πνεύμα μου και απάντησε σοβαρά. Αλλά αφού το έκανε το καλό προετοιμάζομαι για post…

  5. Διάολε! Τζάμπα οι ελπίδες μου για τη sexy marketer…

  6. Έ όχι τσάμπα! Αφού το υποσχέθηκα θα γίνει

    Αλλά αφού το έθιξες και επειδή συμφωνώ να ρωτήσω ο δόλιος κάτι; Αν λανσάρεις καινούριο site, εξ ορισμού δεν πας με CPM και άλλα τέτοια κακόηχα γιατί δεν έχεις ούτε στατιστικά. Άρα αν θέλεις να πάρεις κανά φράγκο για 3-4-5 μήνες πας με χρονοχρέωση. Αν πας με χρονοχρέωση, είσαι νέος και έχεις κάνει και επένδυση θα πας να πουλήσεις μόνο τις μεγάλες διαστάσεις (ήτοι 728 και 300*250);

    Δεν μοιάζει λιγάκι σαν να έχεις καινούριο περιοδικό και να έχεις τιμοκατάλογο μόνο για το εξώφυλλο ή είμαι πουθενά αλλού και δεν το ξέρω;

    Αδέρφια πείτε… Πείτε να νιώσω ή ότι κάποιος με καταλαβαίνει ή ότι έχω χάσω τον εγκέφαλό μου και να πάω πάσο

  7. [ Excuse the greeklish ]

    Ua pas sto mpakalh ths geitonias soy me to laptop sto xeri. Ua toy deijeis “ti einai ayto to internEt” kai thn allh mera mesa se mish vra ua soy ta exei ejhghsei ola.

    [ Den exv tipote me toys kanonikoys mpakalhdes. Antiueta omvs moy th dinoyn aytoi poy nomizoyn pvs h Plhroforikh kai oti peristrefetai gyrv ths leitoyrgei me kanones mpakalikoy ]

  8. η χρονοχρέωση δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πακέτο impressions. Για να το αγοράσει κάποιος θα πρέπει να συγκρίνει το κόστος αυτού του πακέτου με οποιοδήποτε άλλο θα αγόραζε με μία άλλη λογική-Impressions σκέτα, impressions με στόχευση, impressions με πίτα-και να αξιολογήσει πιο του κάνει πιο πολύ και ποιο πουλιέται πιο εύκολα στο πελάτη όπως σωστά αναφέρει ο Μπούλης. Σίγουρα πάντως δεν είναι όμως ένα μέγεθος αφεαυτού!! Δε ξυπνάς μια μέρα και ζητάς χρονοχρέωση!

  9. @Adamo
    Κερδίζεις φίλε. Μπήκες απόλυτα στο πνεύμα.

    @Andreas.
    Καμία διαφωνία. Χρονοχρέωση όμως ή ξε-χρονοχρέωση εσύ -και όποιος άλλος θέλει- βγαίνεις να πουλήσεις καινούριο site με 2 (αριθμητικώς και ολογράφως) placements και μάλιστα τα μεγάλα; Και αν ναι με οποία λογική;

  10. Απόλυτη κατανόηση!

  11. κοίτα, δεν υπάρχει μπούσουλας σε αυτές τις περιπτώσεις. Είναι θέμα site, διαθέσιμου inventory, πελατών & αγοράς γενικότερα. Για παράδειγμα σου λέω ότι ένα από τα site που έχουμε, το βασικό κοινό-πελάτες του δεν είναι οι επισκέπτες του site αλλά άλλοι μικροί διαφημιζόμενοι. Εκεί λοιπόν το να έχεις 2 μεγάλα μεγέθη δε σε πάει πουθενά. Πρέπει να τα συνδυάσεις και με πολλά μικρότερα για να μπορέσεις αντίστοιχα να βγάλεις και μικρότερα κοστολόγια για τους πελάτες που δεν έχουν μεγάλο budget.

    Για άλλα τώρα site είναι και θέμα επιλογής. Αν μπορείς να τα καταφέρεις να σπρώξεις διαφήμιση και αλλού πλην της homepage, τότε ναι μπορείς και μόνο με 2 χώρους, ακόμα και με 1, αν και στην ελληνική τουλάχιστον αγορά, θα συμφωνήσω και εγώ το 3 είναι το minimum(και δεν είναι άσχημο).

    Και ένα σχόλιο με την ευκαιρία: μη ξεχνάς/άμε ότι ενώ εμείς εδώ μιλάμε για μεγάλα μεγέθη, ένα από τα δημοφιλή μεγέθη στο εξωτερικό είναι τα μικρά 88χ31…δες π.χ. στο cnn ή στο yahoo. Γιατί? γιατί ακόμα και αυτό το μέγεθος ή και μικρότερο ή και μόνο ένα λογότυπο ή text link έχει αξία και μάλιστα μπορεί μεγαλύτερη από το οποιοδήποτε τεράστιο banner, ανάλογα με…

  12. Παίδες Ελλήνων, έχετε in mind ότι δεν απευθύνεστε σε μένα… Debate έχω και συλλέγω γνώμες έγκυρες (γι αυτό μιλάω για συμπαράσταση)…

  13. Παίδες Ελλήνων, έχετε in mind ότι δεν απευθύνεστε σε μένα… Debate έχω και συλλέγω γνώμες έγκυρες (γι αυτό μιλάω για συμπαράσταση)…

    Οι θέσεις μου λίγο έως πολύ είναι γνωστές στους περισσότερους αλλά θα τις κάνω και γνωστότερες πάραυτα..

  14. @uroborus
    Αρα το θέμα του debate είναι με ποιες παραμέτρους και σε πόσα κομμάτια θα σπάσεις την «πίτα» που λέγεται διαφημιστικός χώρος. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον Andreas ότι δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος μπούσουλας.
    Βοηθάει όμως να έχεις υπόψη σου τις παρακάτω παραμέτρους:
    1. Που δίνεις προτεραιότητα; Σε 10 media shops ή σε πολλούς μικρούς ;
    2. Αυτοί στους οποίους δίνεις προτεραιότητα τι τύπου δημιουργικά χρησιμοποιούν και με τι όρους συνεργάζονται; Μπορεί π.χ να διαπιστώσεις ότι το ιδανικότερο format για τον μικρό είναι ένα text link.
    3. Tα impressions του site σου επιτρέπουν τη δημιουργία παραπάνω από ενός διαφημιστικού χώρου (με 2-3 banners ο καθένας); H θα σπάσεις μία δυνατη ενότητα (το συνολο του site σου) σε τρεις «ψόφιες»
    Πιο απλά προσπαθείς να ταιριάξεις όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σου με τα χαρακτηριστικά του site σου.

    @adamo
    Καλώς ή κακώς ολόκληρος ο ιδιωτικός τομέας κινείται με τη λογική μπακάλικου. Δηλαδή προσφορά, ζήτηση, πόσες περισσότερες ντομάτες παίρνω με ένα τάληρο, οι βιολογικές πατάτες είναι ακριβότερες από τις άλλες κοκ.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί η πληροφορική αποτελεί εξαίρεση. Εκτός και αν δεν κατάλαβα σωστά το σχόλιο σου [το παθαίνω και με τον uroborus αυτό… :-)].

  15. (γι αυτό μιλάω για συμπαράσταση)…

    Συμπαράσταση για σοβαρά θέματα… όση θέλεις φίλε…

    Το post που έγραψες… δεν είναι για συμπαράσταση.

    (αν θέλουμε να σοβαρευτούμε κάποια στιγμή, σαν επαγγελματίες, σαν κλάδος, σαν whatever… )

  16. (εγώ είμαι.. με dummy nick…το οποίο πλέον πάει χαμένο, γιατί δεν μπορώ να… ‘ξανακράξω’ με αυτό!)

  17. Εγώ θα προσπαθούσα να πουλήσω ότι μπορώ. Ο μεγάλος χώρος για τον μεγάλο διαφημιζόμενο ό μικρός για τον μικρό. Ότι μπορεί ακουμπάει ο καθένας. Όσες περισσότερες επιλογές δίνεις τόσο μεγαλώνει το κοινό που απευθύνεσαι.
    Ή μάλλον όχι!… μόνο 2 placements, παραείναι αρκετά. Μη σου πω να το κάνεις 1 και να τελειώνει. Ούτε admanager δεν χρειάζεσαι μετά εάν παίζεις και με χρονοχρέωση. Ένα javascript και τελείωσες γιατί να μπαίνεις σε έξοδα. ;)

  18. “Το post που έγραψες… δεν είναι για συμπαράσταση.

    (αν θέλουμε να σοβαρευτούμε κάποια στιγμή, σαν επαγγελματίες, σαν κλάδος, σαν whatever… )”

    Εγώ φίλε δεν θέλω να με υποστηρίξεις σε κάτι που λέω. Συμπαράσταση εννοώ πείτε γνώμες. Άκουσα απίστευτα πράγματα και το τι υποστηρίζω εγώ δεν πιάνει. Επίσης ήθελα να δω γραμμένα σοβαρά πράγματα για ψυχοθεραπευτικούς λόγους.

    Αρκούν όλα αυτά για να μην μπερδευτούμε; Καμία διάθεση για να με υποστηρίξει κάποιος στο τι λέω… Λίγες σοβαρές κουβέντες ήθελα να δω γραμμένες βρε αδερφέ…

  19. @Μπούλης:
    Η Πληροφορική δεν αποτελεί εξαίρεση (όπως όλοι συμφωνούμε). Αυτό δε σημαίνει πως δεν θέλουμε να σταματήσει η μπακαλική επιροή. Γιατί για όσο θα υπάρχει εμείς θα γκρινιάζουμε, όχι οι μπακάληδες. Αυτό όμως θα έχει impact σε δύο κατηγορίες: Στους τελικούς χρήστες και σε εμάς. Και εγώ αρνούμαι να με θεωρεί οποιοσδήποτε συνάδελφο με τους μπακάληδες της Πληροφορικής.

  20. Πες τα, βρε συ Adamo…

    Και εγώ αρνούμαι να με θεωρεί οποιοσδήποτε συνάδελφο με τους μπακάληδες της Πληροφορικής.

    Απλά, ας κάνουμε λίγο πιο γενική την τελευταία λέξη, για να πιάσουμε όλους τους τομείς (marketing, IT, Management, κτλ.)

    Δράκε, μαζί σου είμαι…

  21. Μετά από πολύ πσάκσιμο κατέλιξα σε αυτό:
    http://www.pay-ads.com/?ref=giaolous
    πληρώνει αμέσος απο το πρότο 1$

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: