Θα δώσει το Auris το καλό παράδειγμα;


Κολλήσαμε λίγο με το Google και αφήσαμε σε δεύτερη μοίρα την καλύτερη ίσως online ενέργεια των τελευταίων μηνών . Και φυσικά αναφέρομαι στο Aurisblog. Καιρός δεν ήταν; To concept είναι απλό αλλά και δελεαστικό, η υλοποίηση εξαιρετική -όχι πως περιμέναμε κάτι λιγότερα από το team της Ogilvy- και απ ότι βλέπουμε ο Titanas μια χαρά περνάει στη Βόρεια Ελλάδα και οι ανταποκρίσεις είναι κούκλες. Γενικότερα η online επικοινωνία του Auris καλά θα κάνει να δώσει το καλό παράδειγμα. Η δική μου ερώτηση – παράπονο όμως είναι άλλη …

Πότε θα έχουμε test drive για Hayabusa (aaa);;;

Advertisements


Categories: Internet Life, Porfavor..

7 replies

  1. Τα καλά νέα για το 1% των bloggers:
    Το πράγμα αρχίζει να έχει και οικονομικό ενδιαφέρον. Μικρό αλλά υπαρκτό.

    Τα καλά νέα για το υπόλοιπο 99% των bloggers:
    Οσοι ενδιαφέρονται να έχουν κάποιο οικονομικό όφελος από το blog τους έχουν κάποιο best practice μπούσουλα να ακολουθήσουν.

    Τα καλά νέα για την interactive διαφήμιση:
    Κάποιοι (έστω και αν είναι οι …συνήθεις ύποπτοι) δείχνουν –με έργα- ότι την ψάχνουν τη δουλειά και πρωτοπορούν.

    Τα καλά νέα για το ελληνικό blogging γενικότερα:
    Φαίνεται ότι ο υπόλοιπος κόσμος τους αντιμετωπίζει πια σαν μικρή μεν αλλά υπολογίσιμη δύναμη.

    Τα κακά νέα για όλους τους υπόλοιπους:
    Οτι το blogging σαν νέο μέσο και στην αγωνία του να εισπράξει τα πρώτα του χρήματα ακολουθεί τις χειρότερες –κατά τη γνώμη μου- πρακτικές των off-line μέσων, βλέπε συγκεκαλυμμένη διαφήμιση μέσα στο κυρίως περιεχόμενο του blog (λέγε με advertorial), δεκάδες adsense διαφημίσεις ανά σελίδα πάντοτε με τα χρώματα του υπόλοιπου site μπας και μπερδευτούμε και κάνουμε κλικ κλπ. Κοιτάξτε π.χ. όλα τα reviews που έγιναν και θα γίνουν από bloggers για το Auris. Δεν πρόκειται να δείτε ούτε ένα αρνητικό σχόλιο για το προϊόν.

  2. Φίλε Μπούλη, (φοβερό το site σου και η ονομασία του by the way!)

    Θα συμφωνήσω με όλα πέραν του τελευταίου περί μη ύπαρξης αρνητικών σχολίων. Θα τα βρεις και σε κάποια πράγματα που είπε ο Στέφανος (π.χ. είπε για τα φώτα που ρυθμίζουν μόνα τους την σκάλα με ένα αισθητήρα που έχουν και κάποια στιγμή σε μία σήραγγα άναψαν μόνοι τους οι προβολείς), αλλά και στο σημερινό post από τους δεύτερους οδηγούς του “siteseein” που ναι μεν δηλώνουν εντυπωσιασμένοι, εντοπίζουν όμως κάποια θέματα με τα “πλαστικά” του αυτοκινήτου.

    Επίσης, θα δεις σχόλια από τον κόσμο που διαβάζει το blog και μιλάει ελεύθερα για αυτό. Υπάρχουν πολλά θετικά σχόλια και υπάρχουν και κάποια αρνητικά.

    Με λίγα λόγια, υπάρχει ανοιχτός διάλογος. Δεν έχουν δοθεί κατευθύνσεις ούτε πρόκειται για advertorials. Υπάρχει απλά θετική διάθεση απέναντι σε ένα brand και μία εταιρία όπως την Toyota που δείχνει να πιστεύει το προϊόν της και να εμπιστεύεται το κοινό του Internet.

    Τόσο καιρό γκρινιάζουμε για την παραδοσιακή διαφήμιση και τον μονόλογο. Τώρα που κάτι αρχίζει να γίνεται δεν πιστεύω πως πρέπει να πέσουμε όλοι με τα μούτρα να βρούμε τις όποιες αρνητικές διαστάσεις.

    Just my two cents…

  3. Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Οσο αφορά τα συγκεκριμένα posts που αναφέρεις, έχεις δίκιο και πιάστηκα αδιάβαστος.

    Από κει και πέρα εξακολουθώ να πιστεύω ότι το ύφος ορισμένες φορές, πέραν της όποιας θετικής διάθεσης, είναι λίγο αφελές. Πρόκειται για παιδικές «αρρώστιες» απολύτως λογικές και σίγουρα με τον καιρό θα έρθει η απαραίτητη ισορροπία. Κρίνω (σαν τελικός χρήστης, μη τρελλαθούμε κιόλας…) τους bloggers που φιλοδοξούν να λειτουργήσουν σαν ενναλακτικό μέσο, χρησιμοποιώντας τα ίδιο κριτήριο με το οποίο «κρίνω» και τα υπόλοιπα μέσα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διαφήμιση και τα έσοδα από το blogging. Απλά θέλω το οποιοδήποτε μέσο να είναι τελείως ξεκάθαρο απέναντι μου. Εδώ διαβάζεις είδηση, εδώ γνώμη, εδώ διαφήμιση κοκ.

    Κατά τα άλλα, congrats για την άψογη εκτέλεση.

  4. Εγώ πάλι νομίζω ότι ακόμα και τα αρνητικά σχόλια τελικά είναι θετικά. Είναι φύσιν αδύνατον ένα αυτοκίνητο να μην έχει και αρνητικά. Αν δεν τα γράψεις το κείμενο θυμίζει δελτίο τύπου. Και αν μία εταιρεία θέλει δελτία τύπου έχει ολόκληρο τμήμα για να τις φτιάξει…

    Η ζωντανή κριτική είναι ότι καλύτερο. Για το Hayabusa όμως δεν βλέπω λέξη…

    Panos πολύ καλή δουλειά ρε φίλε. Ακούω και off line σχόλια…

    Boulis :-)))))

  5. Παιδιά το ερώτημα στην κίνηση ήταν τι θα κάνει η εταιρεία αν υπάρξουν αρνητικά σχόλια. Προς το παρόν το blog δεν λογοκρίνει (προσωπική εμπειρία). Όλα καλά. Βέβαια τίθεται και ένα άλλο ερώτημα εδώ: ποιοι είναι οι bloggers που ξέρουν να κρίνουν ένα αυτοκίνητο; Ακόμα και οι ειδικοί συντάκτες δεν είναι αρκετά έμπειροι για να κρίνουν ένα αυτοκίνητο (η ασχετοσύνη τους + το γλυφτο-ύφος ΟΛΩΝ των περιοδικών κάνουν όλα τα αυτοκίνητα “ίδια”. Εδώ είναι το θέμα μας λοιπόν, με τι γνώσεις ΚΡΙΝΟΥΜΕ? Άλλο παρουσιάζω, άλλο κρίνω. Οπότε εδώ η εταιρεία απλά “χρησιμοποιεί” (ή αξιοποιεί) bloggers (με δημοσιογραφικές φιλοδοξίες) για να παρουσιάσουν το νέο μοντέλο. Καθόλου κατακριτέο. Τίποτα από το παραπάνω. Εγώ θεωρώ την ιδέα πανέξυπνη και πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα. Well Done!

  6. Συμφωνώ, έχεις απόλυτο δίκιο όταν ρωτάς “ποιοι είναι οι bloggers που ξέρουν να κρίνουν ένα αυτοκίνητο;”

    Όμως, θέλω να καταθέσω μερικές σκέψεις για την ενέργεια:

    Πρώτον – Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν ψάχνει για τους ειδικούς αλλά για τους ανθρώπους που θα μιλήσουν απλά και θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

    Δέυτερον – Αξιοποιεί στο έπακρο το word of mouth, αφού πολλοί από τους bloggers έχουν πιστούς αναγνώστες που σχολιάζουν τα άρθρα τους και συζητούν μαζί τους. Είναι άνθρωποι τους, τους εμπιστεύονται.

    Τρίτον – Η επιλογή των bloggers δεν είναι να τυχαία. Για παράδειγμα το pestaola.gr έχει 40.000 επισκέπτες το μήνα (http://latos.blogspot.com/2007/04/h-web-20-digital-media.html).
    Στα εννέα άρθρα του pestaola.gr για το Auris σε περίοδο έξι ημερών (από 13/4 έως και 19/4), υπήρχουν 84 σχόλια.

    Τέταρτον – Με την συγκεκριμένη ενέργεια επιτυχάνονται και τα ακόλουθα:
    – Σύσφιξη σχέσεων με τους έλληνες bloggers
    – Δημιουργία καναλιού συλλογής feedback, θετικού και αρνητικού) από τους bloggers και από τους επισκέπτες τους
    3) Χαρτογράφηση και αξιολόγηση της απήχησης διαφορετικών blogs για άλλες μελλοντικές ενέργειες

    Το μόνο που θέλω να πως στους φίλους της Ogilvy είναι: Well done!

  7. Θα συνεχίσω κι εγώ τις παρατηρήσεις στο πνεύμα του Μπούλη, από τη σκοπιά της ανησυχίας για το μέσο και όχι του διαφημιστή που πιστεύω καλύφτηκε αρκετά ;)

    Καταρχή με τη δημοσιοποίησή της και τη γενικότερη στάση, η όλη και συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια απέφυγε τις περισσότερες κακοτοπιές που συζητιούνται συνέχεια εδώ και χρόνια στα αμερικάνικα blog (με πιο χαρακτηριστικό το σάλο για την υπόθεση των laptop με Vista που μοίραζε η Microsoft).

    Από την άλλη βέβαια η Ευρώπη δεν είναι Αμερική και μέχρι πρόσφατα απαγορεύονταν δια ροπάλου το product placement. Ενώ και οι κοινοτικές οδηγίες του Δεκεμβρίου (για πιο παραδοσιακό μέσο, τη τηλεόραση) προβλέπουν πλήρες ξεκαθάρισμα ότι πρόκειται για γκρίζα προώθηση και στην αρχή και στις διακοπές των εκπομπών. Και την απαγορεύουν εντελώς στην ενημέρωση.

    Από αυτή τη σκοπιά οι ενστάσεις μου έχουν να κάνουν κυρίως με τη παρουσίαση στα blogs. Που θα έπρεπε να ξεκαθαρίζουν σε κάθε ποστ την όποια σχέση τους με το προϊόν. Και το λινκ στη σελίδα της προώθησης δεν είναι καθόλου αρκετό. Ίσα ίσα θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν ακόμη μια γκρίζα κίνηση από αυτές στις οποίες κήρυξε ανοιχτό πόλεμο η Google τελευταία.

    Ενδεικτικά λινκ για τις αναφορές μου παραπάνω:
    http://arstechnica.com/news.ars/post/20061228-8514.html
    http://www.variety.com/article/VR1117955673.html?categoryid=19&cs=1
    http://blog.outer-court.com/archive/2007-04-19-n50.html

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: