Με τη πρώτη ευκαιρία θα σου πάρω IP

Άργησα λίγο αλλα ήμουν απασχολημένος με την διαδικτυακή δημοκρατία. Σύντροφοι δικτυολογούντες και φίλοι, λίγο ακόμα να διαβάσω διάφορα σε λίγο θα πιστέψω σοβαρά ότι το πολιτικό πρόβλημα της χώρας (για να μην πω του σύμπαντος) θα λυθεί μέσω Διαδικτύου. Με αφορμή το monitor και τα επεισόδια που ακολούθησαν πρέπει να σας πως ότι εντρύφησα σε θέματα πνευματικών δικαιωμάτων και δικαιωμάτων γενικότερα και τείνω να πιστέψω πως μάλλον έχουμε παλαβώσει εντελώς.Με τη σειρά λοιπόν.

  • Όπως έλεγε και ο Διονύσης, “στην Ελλάδα γράφουν ιστορία η παρέες”. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι είναι απ έξω απ αυτές είναι απαραίτητα οι κακοί. Για τους κακούς όμως υπάρχε πάντα το Βελουτέ…
  • Όταν ο σοφός δεν έχει τι να πει κάθεται σιωπηλός. Ο δράκος επίσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι όταν κάθεται σιωπηλός δεν έχει τι να πει..
  • ΟΚ, το internet είναι magic αλλά η πολιτική σκηνή τυγχάνει να είναι πιο magic. Και όσο εμείς (οι πολίτες όχι οι internet-ολόγοι) θα βγάζουμε λαγούς από τα ημίψηλά μας τόσο αυτή θα γεννάει πτερόσαυρους.
  • Για τους λάτρεις του Συντάγματος υπάρχει και η τελευταία παράγραφος (…η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων – και άλλα ποινικά κολάσιμα όταν το πράγμα ζορίζει)
  • Η κριτική για να έχει αποτέλεσμα πρέπει κάποιος να την λαμβάνει σοβαρά υπ όψη του. Σε αντίθετη περίπτωση, τσάμπα bytes χαλάμε για να περνάει η ώρα. Και δεν μας χαλάει καθόλου να περνάει η ώρα, αρκεί να μην πέρνουμε τόσο σοβαρά το πέρασμά της.
  • Η μάχη λαγού και πτερόσαυρου ονομάζεται Missmatch
Categories: Porfavor..

9 replies

  1. Τώρα εγώ, που δεν κατάλαβα και πολλά, είμαι ο μόνος άραγε; :-)

  2. Υποθέτω πως όχι φίλε μου… :-)

    Αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε για τον πτερόσαυρο…

  3. Απόλυτα κατανοητός ;-)

  4. @chris ;-) Και έλεγα πότε θα σε ξαναδώ…

    @bizwriter Και όμως δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο από τα παραπάνω που να μην έχει απάντηση σε διάφορα post μου. Είναι μέρος της προσωπικής μου γραφής αυτά τα αινίγματα φίλε μου… Για αυτό άλλωστε υπάρχει και η επιλογή Porfavor…

    Παίζουμε;

  5. Ο chris που λέει πως σε καταλαβαίνει είτε είναι κολλητός σου οπότε ξέρει πως εκφράζεσαι και τι εννοείς είτε είναι μαλάκας που το παίζει ψαγμένος. Ποντάρω όλα μου τα λεφτά στο νούμερο δύο. Κι αυτό γιατί το κείμενο σου είναι κάργα ακατανόητο. Από ότι φαίνεται αγαπητέ uroborus απέκτησες αυλή που θα αρχίσει να σε γλύφει. Περαστικά.

  6. Βρε καλέ μου karamitso γιατί; Γιατί μιλάς απρεπώς χρονιάρες μέρες; Είναι διπλό φάουλ.

    Αφενός αυτό που γράφεις υπονοεί ότι όποιος καταλαβαίνει τι γράφω στο παραπάνω κείμενο είναι μαλάκας. No prob, για μένα που το υπογράφω. Όποιος γράφει δημόσια δέχεται και κριτική. Αρκεί να μην τεκμηριώνεται όμως αυτή η κριτική με βάση το ότι εσύ -ή όποιος άλλος- κρίνεις το κείμενο ακατανόητο. Διότι τότε, θα πρέπει να σε θεωρήσω υπέρτατο κριτή ή κάτι παρόμοιο και λέω να μην ψωνίσω. Ακόμα και αν υπογράψεις ως Ζουράρης, ή ως Βαρδάρης ή ως ότι άλλος Άρης (Βελουχιώτης, Θεσσαλονίκης, Πετρουπόλεως κ.ά).

    Αφετέρου, εγώ μέχρι στιγμής στο Blog μου λειτουργώ και ως οικοδεσπότης. Γιατί; Γιατί έτσι. Και ως τέτοιος δεν μου κάνει να βρίζουν τους επισκέπτες μου στη σπηλιά μου – όχι τουλάχιστον αν δεν τους έχω βρίσει πρώτος εγώ.

    Τρίτον και καλύτερον τι δεν καταλαβαίνεις; Ποια είναι η θέση μου για το internet, τη δημοκρατία, τις παρέες, το Σύνταγμα, την κριτική, και τους πτερόσαυρους; Για το καθένα ξεχωριστά; Για το που μπερδεύονται; Ρώτα με να σου πω…

    Τέταρτον και ακόμα καλύτερον. Αν επρόκειτο να απαντήσω σε όλα θα επιχειρούσα να γράψω ένα απόλυτα σαφές κείμενο – το οποίο ενδέχεται να έβγαινε ακατανόητο ή παραληρηματικό. Τότε μπορεί και να είχα πρόβλημα.

    Πέμπτον. Μ αρέσει ο κόσμος που αρπάζεται. Αλλά αρπάζομαι και εγώ

  7. Θα περιμένω τον chris να μας εξηγήσει τι εννοούσες μιας και του έγινες απόλυτα κατανοητός.

  8. Εγώ πάλι δεν είμαι σίγουρος πως ο πτερόσσαυρος μπορεί να πιάσει το λαγό. Είναι υπερβολικά μικρός και ευκίνητος ο ένας και υπερβολικά μεγάλος ο άλλος.

    Βάλε τσίταχ – λαγός που έχουμε και εικόνα και είναι πραγματικό missmatch.

  9. Δεν τα μπορώ τα τσίταχ με αγχώνουνε! Επίσης το θέμα δεν είναι το κυνήγι του λαγού όσο η τέχνη του να βγάζεις πτερόσαυρο από καπέλο. Απαιτεί ειδικές ικανότητες…

Leave a Reply

