Xerox Forrester Survey (ότι βγήκε από το φούρνο)

Αφού σας αρέσουν οι έρευνες, δείτε και κάτι ακόμα.

Το λοιπόν (copy – paste από δελτίο τύπου είναι μην αρχίσετε τα παρανοικά) “Η έρευνα της Forrester Consulting, με τίτλο ‘Is Europe Ready for the Millennials?’ (Είναι έτοιμη η Ευρώπη για τους Millennials?’), δείχνει ότι παρόλο που πολλές εταιρείες διαθέτουν τα βασικά, όπως για παράδειγμα website, ένα μεγάλο ποσοστό δεν προτίθεται να παρακολουθήσει ή να συνεισφέρει σε ιστοσελίδες του ανταγωνισμού ή άλλα εξωτερικά sites, ομάδες συζήτησης ή blogs, ως μέρος του τρόπου οργάνωσης και διαχείρισης των επιχειρήσεών τους. … Η έρευνα μάλιστα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα περισσότερων από 1.600 στελεχών επιχειρήσεων σε 16 Ευρωπαϊκές χώρες, αποκαλύπτει ένα είδος ‘ψηφιακής δυσλεξίας’ όταν αναφερόμαστε στην υιοθέτηση των λεγόμενων τεχνολογιών κοινωνικής επικοινωνίας”

Μη μου πείτε μόνο ότι σας κάνει εντύπωση γιατί θα αρχίσω να γράφω για κηπουρική. Μόνο.

Η συνέχεια περιλαμβάνει και άλλα πολλά τα οποία θα βρείτε εδώ (όλο το δελτίο τύπου – https://uroborus.files.wordpress.com/2007/01/pr-forrester-survey-%ce%99%ce%a4-final-gr.doc) και εδώ (το σχετικό pdf εις την αγγλικήν – https://uroborus.files.wordpress.com/2007/01/forrester-survey-report-final.pdf)

Advertisements


Categories: Internet Life

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: