Me?

Είναι η τρίτη φορά μέσα στο χρόνο που άλλο θέλω να γράψω και άλλο γράφω, αλλά δεν αντέχω. θα το ρίξω το ρουθούνισμά μου (snort)

Με το συμπάθειο δηλαδή (αλλά και χωρίς αυτό), έπρεπε να περιμένουμε τόσα χρονάκια για να δούμε το U? Και αν ναι γιατί; Γιατί έχει πολλά προιόντα; Σάμπως λέει πουθενά αν διαθέτει μέσω του site όλα τα προιόντα της εταιρείας; Για το ωραίο (τουλάχιστον αν ήταν κανά 3άρι χρόνια πριν) layout? Για τις προσφορές; Για τα pdf (σε άπταιστα αγγλικά παρακαλώ) στη θέση των αρχείων που θα έπρεπε να περιγράφουν τα προιόντα; Ή μήπως για τα flash-άκια στην προστακτική;

Και τελικά, μήπως ρε παλικάρια έχουμε μπερδέψει την επιλεκτική ενημέρωση του Internet; Γιατί υποψιαζόμαστε (είμαστε τουλάχιστον δύο μαζί με τον δημοσιογράφο που με φιλοξενεί) πως είναι άλλο πράγμα να αναζητώ ειδήσεις και άλλο το brand και τις προσφορές (που δεν υπάρχουν) σε ένα site.  Εκτός και αν θέλουμε παιχνίδι. Αν θέλουμε να παίξουμε να παίξουμε. Βρείτε μας λοιπόν τα Emotional values του site και κερδίστε αναμνηστική φωτό (animation gif) με συγγενή δράκο που δοκιμάζει τα ρουθούνια του και την οποία υποσχόμεθα να post-άρουμε παραύτα… 

Advertisements


Categories: Internet Life

8 replies

  1. Χμ, τι να πώ
    Αλήθεια και εσύ ρουθουνίζεις :)

  2. Αυτό που μου κάνει τρομακτική εντύπωση είναι ότι σπαταλάνε τόσα πολλά χρήματα σε πολύ κακές προσπάθειες (εγώ το λέω αυτό, αναλαμβάνω και τις ευθύνες του)… που με κάνει να αναρωτιέμαι αν υπάρχει επιχειρηματική λογική από πίσω ή το κάνουν απλά… για να πλύνουν χρήμα.

    Αυτά, σαν πρώτο σχόλιο…

  3. @fotis

    Για να είμαι ειλικρινής foti δεν το θεωρώ ακριβώς πολύ κακή προσπάθεια. Απλώς από ένα μεγάλο μαγαζί έχω απαίτηση να κάνει κάτι που θα ελκύσει κόσμο και όχι που απλά θα είναι συμβατό (άσε που δεν είναι σε Firefox). Τώρα για το πλύσιμο που λες, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πάμε τόσο μακριά. Ούτως ή άλλως στη συγκεκριμένη αγορά πολύ συχνά οι τιμολογήσεις γίνονται με τη λογική του “όσα μου λείπουν τόσα χρεώνω”. Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει το site και δεν με νοιάζει κιόλας. Μεγάλο μαγαζί είναι money έχει. Με νοιάζει όμως ότι περίμενα κάτι καλύτερο και θεωρώ ότι το έχουμε και ως ελληνικό internet ανάγκη…

  4. Προσωπικά θα περίμενα κάτι πολύ καλύτερο αν λάβει κανείς υπόψη το μέγεθος της εταιρίας που το υποστηρίζει και τα δεδομένα και τις απαιτήσεις που έχουν πλέον οι χρήστες.

    Όσον αφορά την λειτουργικότητα του website, που είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την αξιολόγηση του, νομίζω πως υπάρχουν πολλά προβλήματα και μάλλον θα μπορούσα να γράψω ολοκληρο case study (λες ;).

    Υπάρχει όμως ένα θεμελιώδες λειτουργικό πρόβλημα. Έχω προσπαθήσει 3-4 φορές να το επισκεφθώ και κάνει απίστευτο χρόνο για να εμφανιστεί. Δεν ξέρω γιατί ακριβώς συμβαίνει αλλά έχω την εντύπωσει ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.

    Απο search engine optimization ούτε κουβέντα βέβαια.

    Τέλος, υπάρχει ένα εξίσου σημαντικό θέμα. Αυτό της διαφησμιστικής προβολής του. Είδαμε κατά τη διάρκεια των εορτών πόσο έντονα διαφημίστηκε τόσο σε off line αλλά και σε online media. Παρόλα αυτά η παρουσία του στις μηχανές αναζήτησης είναι από ισχνή έως ανύπαρκτη.

    Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με κάποια πρόσφατα posts για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και το search engine marketing, με οδήγησαν στο σημερινό μου post me τίτλο Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα και διαφήμιση στο Google όπου εξετάζω τις στρατηγικές που (δεν) εφαρμόζουν

  5. Υπομονή παιδιά, το μαγαζί στήθηκε με βασύνη αλλά έχει στόχο να πάρει θέση στην Ερμού…
    Ας κάνουμε υπομονή και τα φράγκα θα κάνουν την δουλειά τους…
    Εχετε δίκιο πάντως για την διαφήμιση που έπεσε-σχεδόν χωρίς αποτέλεσμα, μα μην ξεχνάτε ότι τα κέρδη είναι πολλά και έπρεπε να κόψουν τιμολόγια εξόδων :)

  6. Αγαπητέ Περικλή,

    Δεν μου αρέσει να γίνομαι μηδενιστής. Αντιθέτως, από φύσει μου, είμαι αισιόδοξος.

    Εν προκειμένω όμως, δεν μπορώ να δικαιολογήσω το μέγεθος που βρίσκεται πίσω από το εν λόγω project. Η αρχή είναι η ήμισυ του παντός, και στην συγκεκριμένη προσπάθεια είναι πολύ άσχημη.

    Δεν είναι ότι ανακαλύψανε τώρα τον τροχό και προσπαθούν να τον τελειοποιήσουν. Υπάρχουν τόσα παραδείγματα στην ελληνική και ξένη αγορά, που σε ένα αρχάριο φοιτητή πανεπιστημίου να έδιναν το case study θα μπορούσε να επιτύχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. (σχεδιασμού, λειτουργικότητας, marketing, κτλ.)

    Στα δικά μου τα μάτια, είναι μια κακή και πρόχειρη προσπάθεια που είχε σκοπό την αρπαχτή των εορτών. Απλά και ξεκάθαρα.

    υ.γ.1 Scroll στην μέση της σελίδας, εν έτει 2007, και θέλετε να τους δικαιολογήσω? Not me! Στο κάτω κάτω της γραφής, υπάρχει και το Template Monster!!!

    υ.γ.2 υπομονή δεν θα κάνουμε εμείς, αγαπητέ Parafone. Εμείς, θα εξακολουθούμε να ψωνίζουμε σε σοβαρά e-shops. Υπομονή, θα πρέπει να κάνει ο Project Manager μέχρι να δει τα νούμερα να ανεβαίνουν…. που αμφιβάλλω. Στην Ερμού δεν μπαίνεις, με βιτρίνα Κουμουνδούρου.

  7. Συμφωνώ απολύτως με τα σχόλια του Fotis.
    Ξέρει κανείς αν η εταιρεία που έκανε το implementation (http://www.tekasystems.com/) είναι θυγατρική?

  8. Teka Systems was established in December 2003 as a subsidiary of Teka Systems-Greece. It is a SAP Competence Center , part of the Greek concern- Viohalko Group.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: