Ο παρεξηγημένος Heavy User

Κάτι μου λέει πως η έννοια heavy user έχει παρεξηγηθεί στα μέρη μας. Δεν ξέρω -που ξέρω- τι λένε οι έρευνες, αλλά είτε 65% είτε 30% είναι αυτοί που ψωνίζουν online αλλά οι καταστηματάρχες πρέπει να τους αποδίδουν ιδιότητες ρεπόρτερ και μάλιστα δαιμόνιων…

Δεν εξηγείται αλλιώς (εκτός αν μου εξηγήσει κάποιος και πάω πάσο) το φαινόμενο της έλλειψης διαφημίσεων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα χρονιάρες μέρες. Καλά, όλο το χρόνο κάθονται ήσυχοι γιατί δεν προλαβαίνουν να προσθέτουν περιγραφές για τα προιόντα τους στα sites (ήμαρτον) οπότε άντε και να το δεχτούμε (που δεν βρίσκω κανένα λόγο γι αυτό). Αλλά Χριστουγεννιάτικο είναι λογικό; \Και μη μου πείτε για τους 2-3 συνήθεις υπόπτους γιατί δεν τη σώζουν την κατάσταση παρά μόνο λογιστικά. Ούτε για το αφιέρωμα και την σχετική έρευνα που τους βγάζει περισσότερους γιατί σ αυτή μετριούνται και οι μικρές -αλλα μικρές- ενέργειες καθώς είναι περισσότερο ποσοτική.

Οπότε, πρέπει να υποθέσουμε ότι οι heavy τους βρίσκουν με κάποιο τρόπο μαγικό ή με viral (sic) campaigns ή επιλέγουν στην τύχη που θα δώσουν το δώρο τους.

Advertisements


Categories: Internet Life

6 replies

  1. Ούτε για το αφιέρωμα

    Εχμ, σόρρυ, αλλά αυτό ήταν το αφιέρωμα όλο κι όλο στο IMC; Απίστευτο μου φαίνεται! Να υποθέσω ότι έπεσαν πολλές άνωθεν προσταγές;…

  2. Ε όχι αγαπητέ μου. Πως πίστεψες για μένα κάτι τέτοιο;

    Αυτό είναι ένα αφιέρωμα μηνιαίο στο Interactive Marketing που περιλαμβάνει αυτά που βλέπεις συν έναν πίνακα με τις διαφημίσεις που “έτρεξαν” online τον προηγούμενο μήνα. Λόγω κόμπλας του site δεν υπάρχει ο πίνακας αλλά θα φτιαχτεί μέχρι το πρωί. Το αφιέρωμα στο IMC τυπώθηκε σήμερα και θα είναι στο site πολύ πολύ σύντομα (άλλωστε έχω και φωτό είπαμε με τους bloggers… η οποία θα βγει πρώτα στα blogs και μετά στο έντυπο)

    Αχ αχ…

  3. Και να φανταστεί κανείς ότι οι προετοιμασίες για τις καμπάνιες των ηλεκτρικών καταστημάτων του εξωτερικού, για την περίοδο αυτή, ξεκινούν από το τέλος του καλοκαιριού.

    Αλλά τι ξέρουν αυτοί καλύτερα από εμάς……..

  4. Ηλεκτρονικών ήθελα να πω…

  5. Μα τώρα Niko σοβαρά μιλάμε; (Άργησα λιγουλάκι αλλά να μαι πάλι)

    Ο “ακούραστος πωλητής”, η “πληθώρα προϊόντων” που δεν επηρεάζεται από την έλλειψη φυσικού χώρου, η “εστιασμένη πώληση”, οι “μειωμένες τιμές” λόγω του “χαμηλού κόστους συντήρησης του ηλεκτρονικού καταστήματος”, η “νέα αγορά” στην επαρχία χωρίς την επένδυση που απαιτεί η φυσική παρουσία.

    Όλα αυτά δεν γράφανε και γράφουνε ακόμα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Και εμείς τι βλέπουμε; Αυτό βλέπουμε (ναι link σε παλιό μου κείμενο είναι αλλά ευκαιρία να μάθουμε και τι έχει αλλάξει)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: