e-παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι…

Περί e-metrics φυσικά το ανάγνωσμα και ο τίτλος εσκεμμένα περιλαμβάνει ένα πολύ – φορεμένο συντακτικό λάθος. Δεν υπάρχει “επαρήλθον”. Υπάρχει “παρήλθον”. Εν ολίγοις, το αυξητικό “ε” δεν χρειάζεται. Είναι πλεονασμός. Αχρείαστο. Όπως και η e-παρση.

Δεν περιμένετε φυσικά να διαβάσετε εδώ τα όποια αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας για το Internet. Κυκλοφορούν πλέον ευρέως τόσο στα sites όσο και στα Blogs, μπορείτε να τα βρείτε στα comments των παραληρημάτων και εμπάς περιπτώση δεν θεωρούμε ότι δουλειά μας είναι να αναμεταδίδουμε ειδήσεις που ούτως ή άλλως θα βρείτε αλλού. Η χτεσινή αναφορά στο e-metrics ήταν θέση όχι τόσο για την ίδια την έρευνα -την οποία ακόμα μελετάμε- όσο για τον τρόπο που θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματά της. Και θα επιμείνουμε στις αρχικές μας θέσεις. Με λίγα λόγια οι Unique browsers είναι Unique Browsers και οι Unique χρήστες Unique χρήστες. Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει. Ανεξάρτητα με το στατιστικό δείγμα, ανεξάρτητα με το πόσο heavy είναι οι χρήστες που πήραν μέρος σ αυτή και σε όποια άλλη, ανεξάρτητα από το πως κινούνται όταν είναι online.

Και θα επιμείνουμε συνεπικουρούμενοι απο τα comments στο προηγούμενό post. e-παρήλθον οριστικά οι χρόνοι εκείνοι που το Internet ως αγορά και ως μέσο είχε την ανάγκη να δείξει το μέγεθός του προσκαλώντας το κοινό. Για την ακρίβεια έχουν παρέλθει από το 1998 περίπου.

Συγγνώμη αδέρφια, αλλά αν ο κόσμος δεν “μπαίνει” στο Internet δεν είναι γιατί περιμένει να “μπούνε” πρώτα οι άλλοι – όποιοι και αν είναι αυτοί οι άλλοι. Μπορεί -λέμε τώρα- να μην έχει ακούσει και τα καλύτερα λόγια είτε για το ελληνικό κομμάτι, είτε για τις απαιτήσεις που έχει η είσοδός του. Ή μπορεί και να μην “ψήνεται” για φρέσκες -λέμε πάλι τώρα- ειδήσεις και αγορές online. Η μπορεί απλώς να αναρωτιέται γιατί πρέπει ντε και καλά τον ελεύθερό του χρόνο να βλέπει homemade video. Τα υπόλοιπα “Η” κάτι μου λεει πως θα τα συμπληρώσουν άλλοι…

Και επειδή εμπάς περιπτώση (2), είτε 2 είτε 3 είτε 143 είναι τα εκ unique (visitors, users, browsers μαντολίνα – βάλτε εσείς ότι θέλετε) τι πιστεύετε ότι έχουν να κάνουν στο ελληνικό domain εκτός από το να γράφουν σε blogs και να περιμένουν να έρθουν και οι υπόλοιποι;

Advertisements


Categories: Internet Life

1 reply

  1. my two cents

    Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η όλη συζήτηση που κάνετε για το θέμα. Δυστυχώς, ποτέ μου δεν διάβασα καμία από αυτές τις έρευνες. Ούτε προβλέπεται να το κάνω στο εγγύς μέλλον. Δεν πιστεύω στην αξία τους, ούτε πιστεύω ότι μπορεί ποτέ να αποδειχθεί η αξιοπιστία τους.

    Αντίθετα, προτιμώ να ακολουθώ τη διαίσθησή μου παρατηρώντας τον ευρύτερο κοινωνικό μου περίγυρο. Όπως πριν από λίγους μήνες, όταν είδα τη νύφη μου να αγοράζει laptop.

    Πρόκειται για άτομο που οι υπολογιστές γιαυτήν ήταν απλά, “ένας άλλος κόσμος” που δεν την αφορούσε. Όταν είδα να αγοράζει το μηχάνημα και να παιδεύεται να μάθει τα windows για να μπορεί επιτέλους να μπει στο Internet (που μπαίνουν όλοι οι φίλοι και φίλες της), τότε κατάλαβα ότι πηδήξαμε οριστικά το χάσμα ανάμεσα στους early adopters και στο early majority της κοινωνίας.

    Από αυτό το σημείο και μετά, λειτορυγούν τα Network Effects. Και οι εξελίξεις θα είναι καταλυτικές. Τόσο που καμία e-Metrics δεν θα είναι σε θέση να μετρήσει. Θα βρίσκεται πάντα ένα βήμα πίσω….

    Πολύ καλό blog…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: