Τα links τα κόψαμε αδέρφια;

Τελικά πρέπει να κάθομαι να δαγκώνω την ουρά μου μέχρι να τη μαδήσω και να γίνω ο πρώτος μαδημένος Ουροβόρος δράκος. Τι τα θέλω και τα ανοίγω τα ρημάδια τα newsletters βραδιάτικο; Πάνω που απολάμβανα post-άκι εκ των ολίγων με σχόλια από Frank Anton, Bizwriter και Geo και κόντευα να εντριφύσω στα περί το SEM, ήρθε το αστροπελέκι με email.

Γιατί ρε λεβέντες μου; Γιατί; Στέλνετε που το στέλνετε το newsletter-άκι. Έχει που έχει υλικό παχύ παχύ (εμείς μαζί σας είμαστε), έχετε που έχετε και αφιέρωμα σε κινηματογραφική ταινία. Το ρημάδι το link για την ταινία γιατί το αγνοείτε; Και είναι και ωραίο (ωραιότατο μάλιστα) site… Πως να μας πάρουνε στα σοβαρά μετά;

Και όχι δεν το ξέχασα και εγώ το link. Αλλά μην δημιουργούμε και τσάμπα traffic… :-)

Categories: Internet Life

2 replies

  1. γιατί δεν μας βγάζεις και το newsletter να το δούμε, να καταλάβουμε για τι μιλάς?

    Μπορείς να μου το στείλεις, να το κάνω publish εγώ, αν υπάρχει πρόβλημα… ;o)

  2. Γιατί το έχουνε πολλά συνήθειο και το κάνουνε αυτό το έργο και αν πω μόνο αυτό που μου ήρθε τελευταίο θα ακουστεί άδικο. Μόνο γι αυτό…

    Αλλά με έπιασε η αυτή μου. Τόσα χρόνια φωνάζουμε για newsletters και δεν βλέπαμε τίποτα. Τώρα που βλέπουμε, εκτός του ότι έχουν ρημάξει όλες τις λίστες από εκθέσεις και πάει το spam σύνεφο ο καθένας κάνει ότι μπορεί καλύτερο για να τα κάψουμε κι αυτά… Snort (που έλεγε και ένας ήρωας comic)

Leave a Reply

