Ένα site μου κλείνει το μάτι

Edvard Munch Ας λένε οι ειδικοί στους αλγόριθμους και στις business ότι θέλουν. Όταν ή ώρα είναι περασμένη -όποια ώρα είναι περασμένη για τον καθένα- και χορεύεις πάνω στα πληκτρολόγια, όταν πρωτομπαίνεις στο Internet αναζητώντας τις υπερλεωφόρους των πληροφοριών και πέφτεις πάνω στα ελληνικά οριζόντια και κάθετα web πονήματα και δεν ξέρεις αν φταις εσύ που δεν καταλαβαίνεις ή όλοι οι άλλο που σου μίλησαν για Δίκτυο και όταν αναζητάς να βρεις χωρίς να έχεις σκοπό, τότε καταλαβαίνεις ότι ένα site σου “κλείνει το μάτι”. Σε σκέφτεται ρε παιδί μου.

Αυτό ακριβώς κάνει το Google μία μία φορά και έχε φτάσει εκεί που έχει φτάσει. Ναι γνωρίζω περί αλγορίθμων (μου είπανε δηλαδή) και ναι και εμένα με βολεύει στις αναζητήσεις. Αυτό το καθαρό interface όμως και η μικρή λεπτομέρεια που μου “κλείνει το μάτι” το έκανε brand πολύ πριν καταλάβουμε όλοι μας πόσο καλά αποτελέσματα βγάζει.

Με αφορμή το σημερινό λογότυπό του που έχει μόνο έναν πίνακα του Edvard Munch και αφιερωμένο σε όσους νομίζουν ότι το branding φτιάχνεται μόνο με video.

Advertisements


Categories: Internet Life

1 reply

  1. Αυτό το καθαρό interface όμως και η μικρή λεπτομέρεια που μου “κλείνει το μάτι” το έκανε brand πολύ πριν καταλάβουμε όλοι μας πόσο καλά αποτελέσματα βγάζει.

    Πολύ σωστά. Η επιλογή του Google να κρατήσει αυτό το καθαρό, μινιμαλιστικό design ήταν πραγματικά ένα μάθημα στο brand visual identity -επιλογή μάλιστα που έγινε σε μια εποχή που τα άλλα search engines είχαν στην σελίδα τους ένα τόνο (συνήθως άχρηστα) πράγματα.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: